1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het huiswerk draadje

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door being-xboxed, 25 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

De min voor de sinus en tangens moet weg, en bij de cosinus moet er wel een min voor. Dan klopt 'ie.

2. Bun

Bun gallie

Leuk Bevonden:
    1
    Hallo allemaal,
    Voor mijn studie doe ik onderzoek naar producten (zelf te ontwerpen) die helpen met de motivatie voor sporten. Ik heb een onderzoekje opgesteld en zou het op prijs stellen als jullie deze voor mij eventjes invullen :)
    http://www.thesistools.com/so/web/index.php?formID=58767&ln=eng&page=1&uid=
    Alvast bedankt!

(ik dacht dat er een thread was voor dit soort onderzoeken, maar kon deze zo snel niet vinden?)

3. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Haakjes wegwerken
    (5-x)(5+x)(2x+3 )

Weet eventjes niet meer hoe ik dit moet doen met 3 haken :) zou het op prijs stellen als er een klein uitlegje bijstaat

(het is van bijles wiskunde lol :) )

4. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Gewoon een voor een doen:

(5 + -x) (5 + x) = 5*5+5*-x+5*x+-x*x = 25 + -5x + 5x + -x^2 = 25 - x^2

Dus (25 - x^2) * (2x + :cool: = 25*2x + 25*3 + 2x*-x^2 + 3*-x^2 = 50x + 75 - 2x^3 -3x^2

Correct me if I'm wrong.

5. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Och ja natuurlijk een voor een :) .. word altijd helemaal gek als iets anders is dan normaal ( alleen wiskunde ) en kan dan niet meer helder nadenken, had er aan moeten denken.. anyway bedankt !

6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Hello boys and girls, my name is Viktor and I’m going to give my pitch about Charles Dickens’s Great Expectations!
    The story is about a young boy named Pip who lives in Kent with his sister and her husband because Pip’s parents passed away when he was a young boy.
    One day Pip visits his parents grave when he runs into an escaped convict, de convict threatens Pip’s live if he doesn’t bring him food and so Pip does.
    A few months later Pip gets a message from a rich lady called Mrs Havisham.
    The fine lady gives pip the opportunity to become a true gentleman. Pip is anxious about the opportunity and so pip leaves his hometown Kent to live in London.
    Once arrived in London Pip thinks he’s a very lucky boy, he meets a fine child called Herbert Pocket and he falls in love to Mrs Havisham’s beautiful daughter Estelle.
    It seemed a dream coming true but there is something odd about Mrs Havisham and her mansion..
    Will Pip become a man, will he steal Estelle’s hearth and what does the escape convict has to do with all of this.. there is only one way to find out..

Ironicaly Great Expectations Charles Dickens’s masterpiece written in 1860 has already been filmed! David Lean directed the movie in 1946, it was a black and white movie and a brilliant success and Alfonso Cuaron tried to bring the legendary story to a change in 1998 by giving some important characters other names and changing the plot a tiny bit.
    The film wasn’t very popular with the audience that’s why I want to bring the story back to life just like it was written almost 150 years ago.
    I want to reach everyone, the adults who know the story, but also the youth.
    Everybody needs to know the story about hope love and drama.
    I hope I can reach the audience just like Charles did in the golden years of literature.

Kan iemand even kijken of dit zo goed is? grammatica fouten etc..??

Thanks!!

7. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga al die niet-lopende zinnen niet voor je fixen, maar dit is alvast een begin. (aan het einde zijn er nog veel meer die niet lekker lopen, maar die heb ik maar niet aangegeven)

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Hello boys and girls (NOOIT zo openen, daar schieten ze je voor af. :+ Houd het zakelijk), my name is Viktor and I’m going to give my pitch (geef je een pitch? Mijn gevoel zegt to hold, maar dat weet ik niet zeker) about Charles Dickens’s Great Expectations!
    The story is about a young boy named Pip, who lives in Kent with his sister and her husband, because Pip’s parents passed away when he was a young boy.
    One day, Pip is visiting his parent's grave when he runs into an escaped convict. The convict threatens Pip’s life if he doesn’t bring him food, so Pip complies. (ik zou deze hele zin anders doen)
    A few months later, Pip gets a message from a rich lady called Mrs. Havisham.
    The fine lady gives Pip the opportunity to become a true gentleman. Pip is anxious about the opportunity, so he leaves his hometown Kent to go live in London.
    Once he arrived in London, Pip thinks he’s a very lucky boy. He meets a fine child called Herbert Pocket and he falls in love with Mrs. Havisham’s beautiful daughter Estelle.
    It is like a dream come true, but there is something odd about Mrs. Havisham and her mansion..
    Will Pip become a man, will he steal Estelle’s heart and what does the escaped convict have to do with all of this.. there is only one way to find out..

Ironically, Charles Dickens’s masterpiece "Great Expectations", which was written in 1860, has already been made into a movie! (hoezo is dat ironisch? Misschien een ander woord gebruiken) David Lean directed the movie in 1946. It was a black and white movie and a brilliant (? big of huge misschien)success. In 1998, Alfonso Cuaron tried to change the legendary story by giving some important characters other names and changing the plot a tiny bit. (tiny misschien weglaten?)
    The film wasn’t very popular with the audience, that’s why I want to bring the story back to life, just like it was written almost 150 years ago.
    I want to reach everyone, the adults who know the story, but also the youth.
    Everybody needs to know the story about hope love and drama.
    I hope I can reach the audience just like Charles did in the golden years of literature.

Ik zou nog eens goed kijken naar die laatste paar zinnen, misschien kun je die anders formuleren?

9. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Ik moet het dus voor de klas opdragen dus spellingsfouten maken niet zo uit.. maar hartstikke bedankt jongens, weet iemand nog een alternatief voor ironically?

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Oh, dan heb ik dus voor niks komma's zitten toevoegen? ;)
    Je zou "An interesting fact is that" kunnen zeggen.

En wat betreft je opening. Een vriend van mij opende ooit zijn presentatie met "Hallo allemaal" en die kreeg er toch van langs. :+ Dat is absoluut not done. Ik neem aan dat je klasgenoten even oud als jou zijn, dus dat zijn het sowieso nauwelijks nog boys of girls. Daarnaast kun je een begroeting beter vervangen door het woordje 'well'. "Well, let's get started. My name is Viktor and today I am going to tell you about..." Dat is een aandachtstrekker.

11. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Thanks_O_ en ja sorry dat ik het spellings idee niet meteen zei:x

12. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Ik was de eerste van de klas die het moet doen, het ging op alfabet maar een leuk meisje heeft een achternaam met een A dus ik bood haar aan te wisselen zodat zijn nog zo'n 2 weken tijd heeft:eek::)

je mocht er geen blaadje bij gebruiken dus ik heb het verhaal flink vervormt maar ze vond het goed en een voorbeeld voor de rest van de klas die dus nog moest komen.

Hartstikke bedankt Matrix en Mr E!

13. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet voor bio (VWO4) een paar vragen over een practicum maken voor een cijfer,maar sommigen zijn zo moeilijk..
    Korte samenvatting practicum:

3gr. zout oplossen in 10 ml water. 10ml afwasmiddel erbij en dan verder met water aanvullen tot 100ml.
    fijngesneden ui erbij doen en stampen met een vijzel.
    mengsel 15 lang in water van 60 graden celsius laten staan en daarna 5 minuten in ijswater.
    het hele mengsel in een koffiefilter die in een vergiet zit gieten en het 'sapje' dat eruit komt in een aparte bekerglas doen.
    10ml ervan nemen en daarna nog 10 ml ethanol er bij doen.
    er verschenen 2 lagen, 1 met een soort witte bolletjes erin. na 5 minuten heen en weer schudden was het 1 stof met witte 'draadjes' DNA.

1. Welke cel-onderdelen gaan vooral kapot door het toevoegen van de zeep?
    2. Zout verandert de structuur van eiwitten. wat doet zout met de chromosomen?
    3. Waarom zetten we het ui-mengsel in een bad van 60 C ?
    4. Wat is de functie van de vijzel met stamper?
    5. Het DNA 'overleeft' het waterbad van 60 C doordat het een stabiele structuur heeft. Waardoor is DNA zo stabiel?
    6. We hebben nu een ruw DNA preparaat gemaakt. wat (als groep) is de belangrijkste verontreiniging in deze ruwe prep? En waarom is dat zo hinderlijk? Bedenk dat genetische manipulatie van DNA altijd gepaard gaat met het in stukken hakken van DNA, je bent namelijk op zoek naar genen. Daartoe worden speciale enzymen gebruikt (restrictie-enzymen)
    7. Beschrijf wat er gebeurt als de ethanol erbij gaat.

hulp is welkom _O_

14. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet zeker maar zal je proberen iets te helpen:

1. De celmembraan en de kernmembraan breken open.
    2. Misschien verbreken de paren ? .. geen idee eerlijk gezegd
    3. Dit is denk ik de temperatuur waarbij de reactie het snelst kan verlopen.
    4. Het reageeroppervlakte groter maken zodat de reactie sneller verloopt.
    5. Weet het niet zeker maar dna barst van de NH en de OH bindingen dus kunnen er waterstofbruggen gevormd worden die een zeer sterke binding vormen en dat maakt het waarschijnlijk zo stabiel.
    6. geen idee op dit moment
    7. ethanol zorgt ervoor dat dna van opgeloste vorm naar vaste vorm gaat.

15. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    ok ty, weet iemand nog de ontbrekende antwoorden?

16. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik moet binnenkoort een boekverslag inleveren, is er iemand die een site heeft met goeie boekverslagen?

17. dodonkey

dodonkey Droog & Dodelijk !

Leuk Bevonden:
    0
  18. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Ik zoek een held!
    Ik moet voor Frans een video maken en die moet ik morgen filmen.
    Mijn partner is ziek dus ik moet zelf het hele deel zelf vertalen nadat ik het een paar weken terug zelf had verzonnen.
    De partner moest dus vertalen maar zij krijgt een 1 omdat ze niets heeft gedaan, ik kan me cijfer redden door het deel zelf te vertalen en het met een stand-in te filmen.

De schijngedrukte stukjes hoeven niet vertaald, de rest wel.
    Ik weet dat er vertaal sites zijn maar mijn favoriete site ''Applied Languages'' licht er toevallig vandaag uit:mad:
    Ik zal een beloning zoeken voor de persoon die de hele tekst voor mij verteld.
    Het is dus een video en de lerares hoeft niet de tekst te zien dus schrijf fouten maken niet echt uit.

Een beloning voor de man die mij uit de brand helpt!

Laatst bewerkt: 12 okt 2008
  19. Remco

Remco Guest

Nee sorry, ik vind het toch net iets teveel:cool:

20. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11

Ook niet voor een beloning in de naam van een oud xbox 360 spel..?

Edit:// nvm, vertalen.nu werkt opzich gewoon prima. de beloning was Gun geweest, maar ik maak hem zelf wel:)

Laatst bewerkt: 12 okt 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina