1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het huiswerk draadje

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door being-xboxed, 25 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    In de btnVergelijken functie de 3 textboxen inlezen en daar dan deze vergelijken?

2. Emma

Emma Guest

Heeft iemand zin om 3 schetsen van een broek voor +- 8-jarige kinderen te maken, ik heb geen zin meer :mad:!!!

3. Ariebaa NL

Ariebaa NL Feel Free

Leuk Bevonden:
    0
    Dat "!" teken betekend hetzelfde als nPr, maar dan tot en met het getal 1. Hierbij is de volgorde dus wel van belang. In deze som is 10! dus 10 x 9 x 8 x 7 x 6 x 5 x 4 x 3 x 2 x 1, dit is dus eigenlijk 10 nPr 9 op je GR. Alleen gebruik je nPr meer als je maar tot en met een ander getal wil gaan, dus bijv. 10 nPr 5(=30240, maar dat is nu niet belangrijk).

Hoop dat je wat aan deze crappy uitleg hebt;)

4. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Oke hier kan ik zeker wel wat mee!
    Bedankt!

5. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik moet een onderwerp hebben wat actueel is en waar je 20 minuten over kunt presenteren en 20 minuten kunt discussieren en iets waar de goed op de hoogte zijnde klas wat van af weet. Dat laatste is eigenlijk het hele probleem. We wouden het over het nieuwe Deltaplan doen, alleen daar kunnen we niet over discussieren aangezien niemand daar wat mee heeft.
    Het rookverbod, gevangenisstraffen en hangjongeren zijn al gedaan en voornamelijk het rookverbod was een heel goed onderwerp, dus zoiets zoek ik ook. Iemand tips?

6. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    oplossing voor het fileprobleem.
    marokkaanse probleemjongeren.
    financiele crisis.
    geweld in het openbaar vervoer.

7. Acolyptus

Acolyptus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Drank problemen onder jongeren? Met name fucking hard zuipen onder de happy-hours. Ik denk dat het rookverbod een goed onderwerp was omdat jouw klas zich goed daarin konden vinden omdat ze zelf rond de leeftijd zitten van wel of niet roken. Dus ik denk dat die drank problemen discussie ook wel zal aanslaan dan.

8. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Financiele crisis en marokkaanse probleemjongeren vallen af, die zijn al bezet. Die andere 2 daarentegen klinken wel goed, voornamelijk geweld in het openbaar vervoer. Dankje! Meer tips zijn ook welkom! Acolyptus, dat idee klinkt ook wel goed. Ja, dat is ook de reden dat het Delta Plan niet zal aanslaan met de discussie.

9. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Het gedoogbeleid op softdrugs was de afgelopen 2 weken aardig in het nieuws, dus dat is actueel en makkelijk om over te discussiëren.

10. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Oja, dat is ook wel een goeie. Ik zal morgen is overleggen met mijn opdracht partner. Ik laat nog wel horen wat het geworden is. In ieder geval bedankt voor alle tips! :)

11. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vroeg me af of er wat mensen zijn die kennis van HTML hebben en mij kunnen helpen met een project informatica, havo 5. Als er iemand is die wat kan helpen zal ik het probleem en de vragen hier plaatsen.

12. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb wat verstand van HTML, misschien dat ik je kan helpen.

Hier mijn probleem, morgen moet ik een duits brief inleveren, ziet iemand hier nog fouten in (zitten er genoeg, ik snap namelijk niets van die naamvallen etc.)

Sehr geehrte Damen und Herren,

Marcel wohnt in dem demokratischen Republik Kongo. Er ist 11 Jahre alt. Marcel müsste Schießen mit Waffen mitmachen in eine Kriege zusammen mit sein Freunden. In diese Krieg hat er bereits zehn Leute abgeschossen. Ich finde das inakzeptabel. Ich denke das er später Alptraumen oder Traumas davon bekommt. Zum Beispiel: allerdings ist ein Freund gestorben durch eine Kugel, Marcel konnte 3 Tagen nicht schlafen. Solche Sache machen mich wüst.

Ich finde es schrecklich das Kinder in einen Krieg verwickelt wurden. Sie gehören auf die Straße zu spielen mit Freunde.

Ich finde das Kindersoldaten aus das Lager müssen. Auch muss es trainieren von diese Kindersoldaten anhalten. Die Kinder haben jetzt keine Freiheit.

Es ist notwendig um diese Kinder ein alternativ an zu bieten. Sie müssen zum Beispiel zur Schule können. Auch müssen Sie abgefangen wurden.

Ich hoffe das Amnesty International meinen Brief list, und damit zustimmt.

Meine Meinung ist das ein Land worin Kinder streiten in ein Krieg, keine Zukunft haben. Wann es kein Krieg mit Kinder enthalt, hat das Land eine Chance.

13. Bartje..

Bartje.. Nice

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet voor biologie een Praktische Opdracht maken over Gedragsleer bij een dier. Ik wil hiervoor dus mijn kat gebruiken. Ik moet iets verzinnen waardoor ik mijn kat iets kan leren (leergedrag), en dit moet dus ook meetbaar wezen. Alleen ik heb dus niet echt een idee wat ik mijn kat nou aan zou kunnen leren. Dus heeft iemand een creatief idee?:)

@Willem, ik heb ook informatica in havo 5 en werk dus ook wel eens met HTML. Misschien kan ik je ook helpen.

14. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    We moeten voor school een Visual Basic opdracht maken, we zijn alleen niet zo goed. Weet iemand iets makkelijks? Een onderwerp ofzo.

15. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zitten hier mensen die goed in engels zijn? Zoja, kunnen die me dan in Jip en Janneke taal uitleggen wat "dangling modifiers" zijn? :)

16. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
  17. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben ooit een rekenmachine gemaakt in visual basic. Veel makkelijker dan dat kan het naar mijn weten niet.

18. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik denk niet dat iemand mij kan helpen, maar je weet het nooit.

Ik heb een coilgun gebouwd en daar horen berekeningen bij. Ik wil de lanceersnelheid berekenen en dat is gegeven door de volgende differentiaalvergelijking:
    dv/dt = ( F(x(t),i(t))-m*g ) / m
    Hierin is x de positie van het kogeltje in de coilgun. De kracht is dus afhankelijk van de positie van de kogel in spoel en de stroompuls. Nu is de positie van de kogel in de spoel op een bepaald tijdstip afhankelijk van de snelheid. Dus het linker- en rechterlid in mijn vergelijking zijn met elkaar verbonden.
    Hoe kan ik zo'n probleem oplossen in Matlab?

19. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik word gek!:cool:

Ik moet 2 bronnen zoeken over de kernramp in Tsjernobyl. De bronnen moeten tegenstrijdig met elkaar zijn en er moeten meningen in zitten. Ik kan dus niks vinden en ben al sinds 4 uur aan het zoeken, dus word ik gek 8). Dit moet voor morgen af, dus kon ook al niet naar de voetbaltraining :mad: Wie word mijn held :9

edit: KLAAR :D

Laatst bewerkt: 8 dec 2008
  20. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik moet voor frans een boek lezen, het boek moet minstens 70 blz hebben, heeft iemand een tip?

Het liefst een boek was makkelijk leest en wat ook in het Nederlands is uitgebracht;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina