1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het huiswerk draadje

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door being-xboxed, 25 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Vooral grammatica, naamvallen ed.

2. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
  3. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Hmpf, da's behoorlijk kut voor je :+ Ik had er zelf ook altijd moeite mee.

Dat is echt een kwestie van stampen, alles droog uit je kop leren. Tips over het onthouden ervan, zoals ezelsbruggen e.d, kan ik niet geven want ik weet niet welke 'methode' je krijgt.

Maar je moet het gewoon blijven herhalen. Steeds een uurtje leren en dan iets anders gaan doen en dat blijven herhalen.

Veel succes ;)

4. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Thanks,

Stampen, tja dat is juist het stomme van dit vak. Aadrijkskunde lees je 10 min door en je weet alles omdat het gewoon logisch is. Zelfde met Geschiedenis (Oorzaak >> Gevolg) en Economie (begrippen).

Maar talen, dat is gewoon 1 grote teringzooi om te leren 8) Met uitzondering van Engels natuurlijk :+

Onze methode:

www.neuekontakte.wolters.nl

I know... :{

5. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    t enige wat je aan naamvallen kan doen is stampen, stampen, stampen, als je de toets voor je neus krijgt moet je eerst een schema maken zodat je kan zien welke naamval je waarneer moet toepassen, zo heb ik alle gramatica toetsen overleefd. als je het nl aan het begin opschrijft ga je niet twijvelen, want je "hebt" het gewoon op papier staan, ongeveer het zelfde als dat je oefenopgave doet

Laatst bewerkt: 8 feb 2005
  6. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    omg ik heb ook neuekontakte (ook 3e jaar :p) boek is zo wazig ik snap er helemaal nix van.

goeie tip game error misschien lukt het me wel om het te leren

PS: ik spiek altijd :D

Laatst bewerkt: 9 feb 2005
  7. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Ik moet voor school een groot werkstuk maken over de Slikken & Schorren. Ik moet wat dieren en bomen beschijrijven. Ik kan alleen helemaal geen website's vinden ofzo.

Weten jullie mischien een website over dieren en bomen/planten die altijd op slikken en schorren zijn? Ik moet het namelijk eingelijk over de slikken en schorren in ouwerkerk doen, maar daar is al helemaal geen beginnen aan.

8. Caps13

Caps13 Guest

yo yo, heeft iemand voor mij een ENGELSE samenvatting van de film 'Romeo en Juliet'
    Dank je!!!

9. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
  10. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    staat er in jullie mediatheek niet een flora en fauna enclopedie? ga anders ff naar de bieb

11. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    jah ik zal eens gaan kijken. IIG bedankt...

12. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet tegen maandag een redevoering schrijven over een vrij onderwerp, maar moet de klas overtuigen van mijn mening. Bv bloed geven is iets wat iedereen moet doen.
    Hebben jullie soms ideeën?
    ALvast bedankt.

13. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De overheid doet er slecht aan een nachtelijk rijverbod in te voeren voor jongeren van 18 t/m 23 jaar. :)

14. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je een betoog ?

Als ik jou was had ik iets gedaan wat met "buitenlanders" te maken heeft of met racisme : zoiets als : Nederland moet de grenzen sluiten, of Hoofddoek moet worden afgeschaft. Kan je goed en lang over discussieren

15. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Weet iemand nog een goeie site met info over Flora en Fauna op slikken en schorren?

16. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Lol ik heb in de 2e en 3e ook Neue Kontakte gehad (heb je toevallig ook dat duitse liedje Ich Habe Hunger moeten luisteren? _O_). Dat schema in de Spickotheek achterin het boek is vrij makkelijk als je het door hebt. Het lijkt veel, maar je moet ff opletten waar het allemaal dezelfde uitgang krijgt, dan onthou je die al makkelijker (zoals -em bij das en der in weetikveel welke naamval).

17. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik woon in België :)
    Aan racisme e.d. had ik ook al gedacht, maar dat is zo voor de hand liggend.
    Andere ideeën zijn steeds welkom.

18. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    @ Tronky: Maybe iets met euthenasie?

19. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat zou ik kunnen doen, maar dat is ook weer zo'n typisch onderwerp net zoals abortus, discriminatie...
    Ik had mss gedacht aan de klas te overtuigen om foster parent te worden.

20. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Ik heb morgen een mondeling SE van engels. Ik moet oa wat artikeltjes bespreken, plaatjes omschrijven en een stuk tekst voorlezen (voor de uitspraak). Aangezien het een SE is zullen meer lui uit 5Havo dit wellicht ook binnekort krijgen of hebben ze het al gehad.

Nog tips?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina