Als er oorlog uitbreekt kan ik wel partij kiezen, maar dat beinvloed de wereld niet. Er is wel een middenweg. Ik vind zowel de Bush Administration als Bin Laden en consorten veel te gewelddadigingesteld. Ik vind beide dus niks.
Mij niet kunnen wijzen op eerdere uitspraken? Natuurlijk wel, mijn standpunt blijft hetzelfde maar jij verwacht dat ik ga kiezen en spiegelt een zeer zwartwitte wereld voor. Dat heeft niks met mijn mening te maken.
Tja, Bush is tegen homo's en conservatiever dan Jan peter Balkenende. De Amerikaanse regering executeerd velen en lijkt het lot van de wereld te willen bezegelen. Osama is een fundamentalistische gek die onschuldige mensen afmaakt doordat hij boos is op de Amerikaanse overheid omdat zij hem gebruikt hebben en de oosterse wereld onder de duim willen houden. Dat slaat ook nergens op, beschaafde mensen handelen diplomatiek en maken geen onnodige slachtoffers.
In feite zeg je, je kan kiezen mickey Mouse of Donaldduck, en als beide mij niet boeien dan moet ik alsnog een keuze maken. (Hele rare metafoor, die verduidelijkt dat dit nergens meer over gaat).
Zullen we inplaats van dwangmatige keuzen in hypothetische situaties ons weer bezighouden met normale argumenten. En hier niet nogmaals een Irak discussie van maken, zoals in eerdere threads.
Laatst bewerkt door een moderator: 27 jul 2004