1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het is weer zover...

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door dDirk, 12 jun 2004.

1. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zoals het zo doorgaat... blijft het een eeuwige discussie. Kappen met deze topic.

/Mod Gelieve deze en dit niet te verwarren. En als je je niet wilt mengen in deze discussie, blijf er dan buiten. Andere mensen beslissen wanneer deze discussie tot een eind is gekomen. Dan zal er of niet meer gepost worden, of de thread wordt gesloten. - Orcrist

Laatst bewerkt door een moderator: 28 jul 2004
  2. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Gebruik dan de "meld" knop.

3. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef toe dat er veel waarheden zijn gepost, maar je kan zo geen vergelijkingen maken, dat weet ik ook. Ik zie deze thread dus ook niet als een wedstrijd om te winnen, dus ik laat het hierbij. Mocht er nog iets wereldschokkends gezegd worden, dan zal ik wel zien, of ik me er weer mee bemoei, maar van mij part sluiten we deze topic, het gaat inderdaad niet echt meer ergens over.

4. Argus

Argus Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Grootste gelul, omdat er een tekort was aan mensen die dat werk wouden doen. Mijn opa heeft ook een kut baan gehad waarbij hij bijna niets verdiende. Kom daar dus niet mee aan. Vergeet dat niet...

5. Argus

Argus Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Generaliseren is zo verdomd makkelijk. w00i.

6. janizzz

janizzz wazig persoon

Leuk Bevonden:
    0
    precies GASTarbeiders, dus dat nadat ze het werk deden ze weer weg gaan, en wat dan nog als de mensen te beroerd waren? we hielpen die marrokanen toch om ze tijdelijk werk te geven?

7. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Kerel moet jij eens niet dringend naar de psychiater , volgens mij heb jij last
    van paranoia .
    waarom zouden in hemelsnaam mensen over jou bezig met praten in een taal die je niet verstaat , hoe kun je dat nou weten .
    Volgens mij ben jij gewoon bang. O-)

Laatst bewerkt: 29 jul 2004
  8. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, als ze gewoon praten, zoek ik er niks achter, dus ik ben niet paranoia. Maar als ze niet meer op kunnen houden met staren en stiekem blijven wijzen (wanneer ze denken dat ik dat niet zie), dan mag ik daar best wel wat achter zoeken, vind ik. En natuurlijk snap ik ook wel dat het leuk is om ouwe koeien uit de sloot te halen, maar dat was iets tussen sonic en mij, dat is bijgelegd en nu probeert er weer zo een pubertje een ruzie uit te lokken, door te zeggen dat ik bang ben. Weet je, ik trek me niet zo erg veel aan van wat een 12 jarige te zeggen heeft tegen mij, ik beschouw ze als kleine kinderen en daar komt meestal ook geen zinnig woord uit. :+
    btw. ik ben blij dat je er weer een moeilijk woord (paranoia) bij hebt geleerd en het nog goed weet te plaatsen ook nog _O_ , want het is wel zo ongeveer het moeilijkste woord wat je in al je 19 posts hebt gebruikt.

9. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Laat de offtopic persoonlijke aanvallen achterwege, en ga gewoon weer ontopic discussieren.. Elkaar af lopen bekken doe je maar ergens anders.

10. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm gaan we nu over op persoonlijke ruzies? Met jou post maak je eerder duidelijk dat je 12 bent dan met de post van je voorganger.

En ik moet zeggen dat je het zelf uitlokt wanneer je haardracht en kleding nogal opvallend is. Dan is het toch logisch dat mensen over je gaan praten. Iedereen doet dit, zelfs jij.

11. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    En jy vind mij een racist?!? Jy laat ook niet bepaald mensen in hun waarde, of wel?
    G-sus truitjes vallen erger op dan mijn complete verschijning bij elkaar en daar wordt normaal over gedaan, omdat het 'mode' is. Iedereen is anders en iedereen moet elkaar respecteren zoals ze zijn, zolang ze zich maar aan de regels houden en er bestaat echt geen 1 regel waarin staat dat ik niet mezelf mag zijn. Dus dat ik het uitlok is echt grote bullshit.

12. Dione

Dione Guest

Kzal me mond maar weer houden anders krijg k weer een ban

13. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom niet racistisch over. Ik zeg alleen dat je er op kunt rekenen dat mensen over je gaan praten als je een opvallend uiterlijk hebt. Dit kun je zelf ook wel bedenken.

14. X(box)Men

X(box)Men Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van mij ook. We zijn 8er een tijd buitenlander in ons eigen land 8) Dat ze hun eigen landgenoten gaan lastigvallen. En als je ze terug op het vliegtuig wilt zetten dan klagen ze dat ze vliegangst hebben.

Laatst bewerkt: 29 jul 2004
  15. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Onzin. Een gothic die compleet in het zwart loopt, en spinnenwebjes bij zijn/haar ogen schminkt weet dat mensen naar hem/haar kijken. Een gabber, met lonsdale trui, legerbroek en kisten met witte veters weet dat veel mensen hem met de nek aankijken. Een punk met een hanenkam, weet dat ook. Gewoon een stukje logica, zodra je er anders bijloopt dan de overgrote meerderheid op straat praten mensen achter je rug over je, of ze nu allochtoon of autochtoon zijn. Dus alsjeblieft niet zo paranoia doen, ok?

16. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    jah, maar er wordt hier gezegd dat gothic's, punkers en gabbers dat uitlokken. Ik ben net zo normaal als een ander mens en dat ik toevallig niet met de grote stroming meega, maar mezelf wil zijn, dat moet ik toch zelf weten? Ik praat ook niet achter iemand anders z'n rug om over de meest lelijke puntschoenen, epileptisch-gevende g-sus truitjes en dom gedrag. Dat zou ik dan recht in iemands gezicht durven te zeggen. Maja, de 'overgrote meerderheid' is schijnbaar erg laf en vind het leuker over iemand te praten die zich niet kan verweren tegen die argumenten, simpelweg omdat diegene ze niet hoort, op die manier kan je altijd wel gelijk krijgen.

17. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Eeehm, je trekt de discussie wel heel erg naar jezelf toe. Ik denk dat er zo van het (veel belangrijkere) onderwerp afdwalen

18. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Tot ziens Promostyle. _0/

19. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals Da-Z het zegt je trekt de discussie naar je toe. Je bent jezelf aan het verdedigen. Want wanneer wij iets over je uiterlijk zeggen reageer jij fel terug. En schuif je het op andere af zoals G-sus. En je komt een beetje over van: Die allochtonen praten alleen maar achter mij rug om:confused:. En uitlokken was een foute woordkeuze.

20. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    blij dat je het toegeeft, kunnen we weer verder met de nuttige posts.

Deel Deze Pagina