1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het is weer zover...

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door dDirk, 12 jun 2004.

1. TheWalrus

TheWalrus Guest

Als het gaat over het feit dat zij zich aan dienen te passen spreken we dus over hen, als zijnde allochtonen, en over hun gedrag. Gezien er genoeg irritante criminele autochtonen zijn die kwantitatief een groter deel van de Nederlandse bevolking bestrijken dan de allochtonen die problemen veroorzaken (Vergelijk 4 van 15 miljoen met 5% van 1,4 miljoen mensen) denk ik dat het vingertje richting de allochtonen compleet zonder enig feitelijk recht van spreken is ontstaan.

Een allochtoon is officieel dus ook iemand met een buitenlandse vader of moeder, die dus ook een Nederlands paspoort kunnen hebben. Mensen met de Nederlandse nationaliteit kun je niet zomaar eruit zetten. Dat is simpelweg gezwam. En waarom mag een autochtoon wel delicten begaan en hier blijven, en zou je allochtoon met nederlands paspoort wel weg mogen sturen bij eenzelfde vergrijp?

Besef dat jij ook te gast bent in ons land, en hier alleen bent omdat je hier geboren bent. Jij hebt niet meer of minder rechten dan iemand anders met een nederlands paspoort.

Laatst bewerkt door een moderator: 2 aug 2004
  2. Lionhard

Lionhard Guest

de kinderen die hier geboren zijn hoeven ook niet weg... die hebben een paspoort... en zijn echt nederlands...

maar de ouders zijn van buitelandse afkomst en hebben zowel een buitelands als een nederlands paspoort...

en als je ouders weg moeten.. zou jij dan blijven?

Laatst bewerkt door een moderator: 3 aug 2004
  3. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    misschien is het handig dat ze maar 1 paspoort mogen hebben, dan kunnen daar ook geen mogelijke misverstanden over verstaan. Ook zullen ze dan eerder als 'echte' NL'ers worden gezien (LPF wou zoiets d8 ik).

En wat als je ouders allebei allochtoon zijn, dan kun je bijv. het kind er zeker niet uitzetten omdat het in NL is geboren. Onzin lijkt mij zo... als ouders buitenlands zijn, zijn hun kinderen dat ook.

Laatst bewerkt: 2 aug 2004
  4. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    mijn god, snap jij dan helemaal niks? |:- |:-

Ik vraag me uberhaupt bij jouw posts vaak af of je wel beséft wat je schrijft

5. TheWalrus

TheWalrus Guest

Nee Xboxbezitter, als ouders legaal in nederlands zijn, is het kidn dus ook Nederlands, en allochtoon. Maar mag ik jou ook het land zetten? Ik vraag me soms echt af wara we het over hebben.

6. Lionhard

Lionhard Guest

nou xboxbezitter... hoe graag ik ook met je instem moet ik helaas toegeven dat je ongelijk hebt...

In nederland geboren betekend dat je nederlander bent...

en geloof me, ik zeg dit niet met plezier... maar het is nou eenmaal zo...

7. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Hoezo? Zou je dan liever een duitser willen zijn terwijl je in nederland geboren bent?

8. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi van niet. Als 1 van je ouders buitenlands is, en zijn of haar kind zou hier in NL geboren worden wil dat nog niet zeggen dat ie NL'er is. Dan moet ie eerst NL paspoort krijgen. Heeft ie dat niet, dan kan ie toch zeker geen NL'er zijn enkel omdat ie hier geboren is?!

9. Lionhard

Lionhard Guest

nee ik heb gewoon een pokkehekel aan buitelanders

ze denken dat ze alles zijn... en als je er 1 slaat krijg je gelijk 400 man op je af...

Laatst bewerkt door een moderator: 3 aug 2004
  10. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    Hier moet ik echt om lachen..

Hersenloos geval..

11. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    en als een van hun jou slaat dan los je het zeker allen op? Volgens mij trekt heel jou dorp er dan ook met hooivorken en brandende fakels op uit

12. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Sorry hoor, maar als ik ruzie heb met iemand, nemen mijn maten het ook voor me op. Dat heet loyaliteit. :{

13. Lionhard

Lionhard Guest

nee dat heet kansloos...

JIJ hebt ruzie.. niet je maten..

pas als het oneerlijk gaat dan zouden je maten eventueel in actie kunnen komen.

14. Lionhard

Lionhard Guest

jah jamemr joh.. maar ik los het altijd alleen op... _0/

en nee tiel is een Stad... geen dorp...

Jammer joh _0/

15. TheWalrus

TheWalrus Guest

Waarom verzand je in deze onbeduidende details? Het ging over allochtonen, en daarvan is het grootste deel legaal in Nederland, heeft dus een Nederlands pasoort en hebben kinderen die Nederlander zijn.

Jij hebt het nu over illegalen die zich misdragen uitzetten. Illigalen die in de criminaliteit terechtkomen vind ik een heel andser verhala dan nederlandse allochtonen.

Allochtonen vallen vrijwel allemaal onder ons rechtsysteeem, zijn nederlander en dienen dus volgens dezelfde regels en wetten berecht en behandeld te worden als autochtonen. Uitzetting hoort daar niet bij.

16. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    Dit is geen boeiende discussie meer...

Lionhard wilde ff stoer achter zijn pc laten weten dat hij buitenlanders haat omdat "ze denken dat ze alles zijn" en met "400 man" op je afkomen als je "1" van ze slaat. Mij is ook niet helemaal duidelijk waar je er "1" zou willen slaan.

Maar ja, zoals ik al zei..

Hij wilde ff stoer achter zijn PC lullen omdat ie weet dat zijn ass gekicked wordt als ie zoiets op straat zegt :+ :+ :+ ..

Een wijze man zei eens :

Racisme is niet gezond, als je haat heb je geen leven, ben je een zielig persoon, triest geval.. _O_

Laatst bewerkt: 3 aug 2004
  17. TheWalrus

TheWalrus Guest

Hoezo overdreven! Een pokkehekel aan buitenlanders omdat ze zogezegd altijd met een groep komen. Hoezo vooroordelen. Ik heb wel eens een groep Marrokanen en eens een groep plattelandsjongeren achter me aan gehad. Ik heb daarom geen hekel aan alle allochtonen of aan alle boeren, alleen aan die lui die achter me aanzaten.

18. TheWalrus

TheWalrus Guest

Deze discussie wordt inderdaad steeds minder omdat het stikt van de onzinnige uitspraken die niet onderbouwd worden.

19. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Hadden we sommigen maar geen paspoort gegeven...

Ik bedoel: het ligt nog het meest aan de Linkse regeringen dat er zoveel buitenlanders een paspoort hebben gekregen...

20. TheWalrus

TheWalrus Guest

Leer eerst eens wat over de gang van zaken in Europa.

Elke linkse partij is voor humanitaire opvang, dat wil zeggen politieke vluchtelingen asiel verlenen. De meeste rechtse partijen ook.

Dat die mensen een paspoort kregen komt niet door paars, maar eerdere regeringen die teruggaan naar de tijd van de wederopbouw. Ook terecht dat mensen die zo'n belangrijke bijdrage aan het land hebben geleverd een paspoort kregen.

Volgens mij is het in jouw ogen zo dat bnederland geweldig zou zijn als alle allochtonen weg zijn. Ik kan je melden dat ik zelf liever alle asociaalen en onintelligente mensen uit het land zou laten zetten.

Deel Deze Pagina