1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het is weer zover...

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door dDirk, 12 jun 2004.

1. Lionhard

Lionhard Guest

wat gaan we nou krijgen.. hoe weet jij nou of ik dat wel of niet durf? en of ik stoer wil zijn... je kent me niet eens...

en ik mag toch zeker mijn mening wel geven...

jij bent nu de gene die stoer wil zijn om mij vanaf jou pc belachelijk te maken...

2. TheWalrus

TheWalrus Guest

En weer is het gezeik op elkaar...... Ik wordt hier best wel droevig van, nu moet ik mijn leed weer verdrinken in de chocomelk.

Je doet nogal krasse, zeer ongenuanceerde, niet op feiten gebaseerde uitspraken lionhard. Zonder daar ook maar een argument bij te noemen. Dat is niet stoer, maar niet erg slim, als je het mij vraagt. Dat geldt ook voor mensen afzeiken inplaats van hun argumenten ontrkrachten.

Laatst bewerkt door een moderator: 4 aug 2004
  3. Lionhard

Lionhard Guest

ik heb gewoon een hoop negatieve ervaringen met buitelanders.. klaar.

4. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    weet hier alles van O-)

een voorbeeld:

Lionhard en ik stonden een keer in de gang. Groepje buitenlanders komen voorbij. Ze kijken je zo aan en botsen *per ongeluk* tegen je op. En als je dan iets zegt dan is het DISCRIMINATIE en dan ben je de lul. Leuk he? _0/

-> hij heeft het al vaker gezegd tegen buitenlanders _0/

Laatst bewerkt: 4 aug 2004
  5. Lionhard

Lionhard Guest

jah en ik zeg er ook gewoon wat van...
    en dan ben je de lul...

dus Sonic volgende keer uitkijken met wat je zegt... ik hou niet van liegen...

6. TheWalrus

TheWalrus Guest

Fijn dat je klaar bent Lionhard. Kunnen we objectief naar de zaken gaan kijken, in plaats van negatieve ervaringen de waarheid te laten kleuren en ze vanaf heden wel als apart verschijnsel te beschouwen zoals dat een logisch redenaar betaamt. Zoals ik al zei, feitelijk zijn er 1,4 miljoen allochtonen, waar maar 5% crinmineel gedrag van vertoont. De meerderheid is net zo menselijk als jouw vader of moeder en jijzelf.

7. TheWalrus

TheWalrus Guest

Leuk voorbeeld........... maar hoe vaak heb je ruzie met blanke mensen? Hoe zit het met gepest onder blanke jongeren? Hoevele problemen veroorzaken autochtonen jongen wel niet? Dat kromme gedachtengoed hier is gewoon van de zotte.

8. Lionhard

Lionhard Guest

in welk land is dat?

9. TheWalrus

TheWalrus Guest

In NEDERLAND! CBS cijfers.......

10. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    ik heb bijna NOOIT ruzie met nederlanders.
    En als het ruzie is, is het een meningsverschil. Meningsverschillen kan je niet met buitenlanders hebben want het wordt toch ruzie (het tolerantieniveau zit bij hun een beetje laag...)

11. TheWalrus

TheWalrus Guest

Niet bij elke allochtoon. Dat heeft meer met IQ en temperament te maken dan met etniciteit. De allochtonen die ik ken, academici, hebben daar geen last van. En nee, ik zeg niet dat alle allochtonen goed kunnen discussieren maar ik wil slechst aangeven dat allochtonen ook allemaal individueen zijn met evenveel verschillende karakters als autochtonen.

12. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    ja dat zijn de allochtonen die jij kent. Die ik ken (nou ja ken, zie) zijn altijd *overheersend* en alles wat je zegt is fout

13. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2

waarom heb je het dan over allochtonen in het algemeen??? |:-

14. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    als je inderdaad met je Lonsdale sweater, kale kop en kisten met witte veters voor hun neus gaat staan wijs doen wil ik best geloven dat hun tolerantieniveau een beetje laag ligt.

15. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ik zie dat er bij allochtonen evenveel verschillen zijn in karakter als bij autochtonen. Kortom, je kunt niet zeggend at allochtonen allemaal bepaald gedrag vertonen.

16. Argus

Argus Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zelfs al zou 70% of meer van de allochtonen crimineel zijn, dan kan je nog niet alles over een kam scheren.

17. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee tuurlijk... en andersom zeker wel

18. xboxbezitter

Leuk Bevonden:
    0
    Zou jij als zoiemand voor je komt staan meteen beginnen klappen uit te delen dan? Nogal aggressief gedrag lijkt mij zo...

Laatst bewerkt: 4 aug 2004
  19. xboxbezitter

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook nie zo hoor... ze komen naar mij toe meestal beetje aggressief over. Ik mag de meesten niet zo. Met sommigen kan ik nog wel redelijk overweg... maar met de meerderheid niet

20. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    ach theWalrus en anderen..

Deze jongens zullen niet van mening veranderen, ze hebben een "pokkehekel" aan allochtonen, die zij "buitelanders" noemen..

Hun haat is te groot, te extreem...het enige wat ik weet is dat ik niet op die manier zou kunnen leven, hoe kun je een mens met een andere huidskleur, geloof, of nationaliteit nou haten???

Gaan jullie nog wel op vakantie ??

Deel Deze Pagina