1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het is weer zover...

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door dDirk, 12 jun 2004.

1. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    what the hell.. ik ben geen lonsdaler, en Lionhard ook niet. Dat slaat echt nergens op. Iedereen heeft zn eigen mening over allochtonen, en in mijn ogen zijn veel van hun aggressief. Dr zijn er wel een paar aardig hoor, daar niet van, maar bij sommigen kan je gewoon niets goeds doen.
    En nee, ik ben NIET racistisch

Laatst bewerkt: 5 aug 2004
  2. Lionhard

Lionhard Guest

goed gesproken... mee eens.

3. TheWalrus

TheWalrus Guest

Bij sommigen kun je niets goed doen en veel van hen zijn agressief. Twee ongefundeerde uitspraken gebaseerd op gene enkel feit. Slechs een mening.

4. Lionhard

Lionhard Guest

en als die meningen nou eens feiten blijken te zijn...

Toevallig hebben wij heel wat meegemaakt op school... zeker met buitelanders... dus wat hij zegt is een feit.

5. TheWalrus

TheWalrus Guest

Nee, wat hij zegt is geen feit. Feit is dat jullie problemen hebben gehad met eeen paar allochtone jongeren. Dat zegt niks over alle allochtonen, of allochtonen in het algemeen.

6. Lionhard

Lionhard Guest

nee dat zegt iets over 90% van de allochtonen op onze (gelukkig) vorige school

7. TheWalrus

TheWalrus Guest

ja, dat is al beter. De allochtonen op jullie school. Is al minder generaliserend. maar zijn jullie van school gegaan wegens problematiek?

8. Lionhard

Lionhard Guest

nee omdat we geslaagd zijn...

9. TheWalrus

TheWalrus Guest

haha, beter dus :)

Deel Deze Pagina