1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het is weer zover...

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door dDirk, 12 jun 2004.

1. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Duh dat is overal zo, ik had vroeger ook een mes etc. Iemand ermee bedreigen en hem trekken als er problemen zijn is een tweede. Als jij was bedreigd met een mes in die buurt en je moeder had het gezien was het ongetwijfeld in de krant of tv gekomen. Niet meer dan logisch dat dit bekend wordt, ten eerste omdat het om 10 jarige schoffies gaat, ten tweede omdat er wordt gedreigd met een steekwapen en ten derde omdat jonge meisjes worden aangerand. Als we dit soort dingen niet aanpakken dan gebeurd er niks. net als bij die treinterroristen, wat een freaking mongolen waren dat :{ daar hoor je nu ook helaas niks meer van.

2. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    meer bronnen zullen er waarschijnlijk niet komen. Ik weet dat zo'n moeder vast niet zomaar gaat praten over een mes. En dat vind ik juist het belangrijkste van dit verhaal. Als het alleen ging over kont knijpen ofzo had ik ook gedacht waar gaat het over, maar met die bedreiging erin word thet voor mij al serieuser. Dit zal je ook alleen als klein stukje in de krant zien morgen waarschijnlijk, wordt echt niet veel aandacht besteed verder, helaas.

3. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Er is niet zo'n heel grote link met afkomst en criminaliteit. Klein deel dat ontspoort omdat ze de vrijheid hier niet aankunnen (islam is niet een beperkende godsdienst, de uitvoering in islamitische regio's wel)
    Wat wel zo is is dat Nederland kampt met een belachelijke hoeveelheid tuig. Ook autochtoon tuig. Als ik zo op school rondloop zie ik hele groepjes dreigende allochtonen langs andere allochtonen lopen die echt hun best doen voor school. Ook zie ik hele groepen autochtone aso's uit de sociale achterstandswijken waar je ook geen ruzie mee moet krijgen. Daar staan dan de hardwerkende/beleefde/rustige leerlingen weer tegenover. We moeten het niet bij ras/afkomst zoeken maar bij leefmilieu en opvoeding. Dit tuig kan wat mij betreft ook gewoon in een heropvoeingskamp worden gestopt waar ze respect word bijgebracht voor de medemens, discipline en interesse voor hoe ons land in elkaar zit. Normen en Waarden dus.
    Het is toch treurig dat Rafael van de Vaart niet weet wanneer de Eerste Wereldoorlog was, jongeren niet meer de leraren met respect behandelen en er niet meer word opgestaan voor ouden van dagen in het OV. Om maar over de belastingontduikende wietkwekende kampers maar te zwijgen.

Over een paar jaar jongens...dan is het te hopen dat wij, de mensen die nog waarden hechten aan orde, waarden en normen en gezag, aan de macht zijn. En dat wij in tegenstelling tot de vorige kabinetten echt keiharde maatregelen gaan nemen.

Work for it, Hope for it, Learn for it, Die for it...
    ...Be an Elite! _O_

1 persoon vindt dit leuk.
  4. Dark Shadow

Dark Shadow Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Helemaal met je eens!!!

5. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    ik ben het wel met je eens, maar vaak is dit niet mogelijk ivm hun nationaliteit (nederlands) alleen uitgeprocudeerde asielzoekers en nieuwe, die er nu bijkomen worden teruggestuurd.

Het heeft wel degelijk met de opvoeding te maken die ze krijgen, maar ook met het volgende:
    In marokko (of een ander dergelijk land) leven ze strikt volgens regels, en hebben ze weinig vrijheid/'ruimte'. Vervolgens komen ze naar nederland waar ze veel meer vrijheid krijgen. Ze weten hier niet goed mee om te gaan, waardoor ze 'fout' worden. Dit geven de generaties weer aan elkaar door.

2x met de politie in aanraking: Opzouten! weg ermee... ze moeten niets meer tolereren!

/Edit: ze moeten zich beter inburgeren (verplicht!) zoals oa.: Nederlands leren (en ook spreken!) en van hun huidige geloof afzien!

Ik loop in de stad: zo'n klein ventje loopt langs, allemaal gebaren maken naar mij... kheb maar niet gedaan, anders wordt m;n huis binnenkort belegerd door teroristen en drugskoeriers! maar die mensen kennen echt hun plaats hier niet!
    AFSCHIETEN DIE MENSEN! 8) :eek:

Laatst bewerkt: 12 jun 2004
  6. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    Ik haat echt die 10-18 jarige leeftijdsgroep. Sorry hoor, maar ik heb nog NOOIT een normale allochtoon gezien van die leeftijd. En altijd messen trekken en vechten. Die mensen zijn echt niet normaal hoor.
    En hallo..... Nosh JSRF, doe ff normaal. Messen trekken tegen ouderen is niet echt normaal. Ik heb niks tegen allochtonen, echt niet. Maar ze verpesten het elke keer weer.

7. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Ik zeg mijn mening hierover maar niet, want dan vinden jullie mij te rechts :mad:

Maar het zijn altijd die ***************!!!! :mad:

8. TheWalrus

TheWalrus Guest

Een mes trekken vind ik wel heer raar.Maar goed, ik ben ooit beroofd van een zak oud papier door drie blanke asociale meisjes met een mes toen ik tien jaar oud was.

Deze kinderen zijn gewoon toe aan een normale opvoeding. Niet in een opvoedingskamp maar gewoon op school en thuis.

Asocialen in het algemeen zijn een bedreiging voor de samenleving, dus als je buitenlanders eruitzet moet je ook het blanke uitschot het land uitzetten, en dan zitten we al snel op ongeveer vijf procent van onze bevolking.

Het artikel is overigens slecht geschreven, kindertjes.... Wat is de bron van FOK?

9. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het nu toch wel echt eens een keer zat met die criminelen, gewoon het land uitzetten die handel. Kun je wel zeggen van: "Ja, en als ze 'Nederlands Burger' zijn kun je ze niet meer uitzetten". En of we dat kunnen, hoppa paspoort intrekken als dat ff kan. Ik vind sowieso dat als een allochtoon een misdrijf pleegt (dan heb ik het niet over te hard rijden ofzo) dan mag ie van mij vertrekken. Als je is goed gaat nadenken: wij hebben veel van die mensen in de jaren zestig hier naartoe gehaald, we boden ze werk en in ieder geval een dak boven hun hoofd. Wat krijgen wij terug? Juist ja, criminaliteit. Ik zeg echt niet dat al die mensen zo zijn maar door het grote cultuurverschil en het verschil in opvoeding kunnen de meesten zich hier niet 'redden'. Ik vind ook dat er hier per jaar stukken minder mensen moeten binnenkomen, en degenen die binnenkomen: verplicht op inburgeringscursus sturen. Soms dan praten die mensen hier gewoon Turks, Marokkaans of noem maar op tegen elkaar. Voel je je dan niet buitenlander in je eigen land? Nee, het moet hier stukken strenger.

10. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    De enige die ik hier in de buurt ooit met een wapen heb zien zwaaien was een turk.....was gelijk een pistool trouwens, wel zonder kogels...:{

11. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    "nederlandse nationaliteit"

ja, op een papiertje ja..

ik kom ze elke dag tegen, en elke dag gezeik. of een middelvinger, of gescheld in 1 of andere oost-pakistaanste taal, of messen, en weet ik het allemaal.

vorige keer was ik het zat, trap er 1 in ze klote, gelijk de hele familie op me nek :{

Laatst bewerkt: 12 jun 2004
  12. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom zette ik het ook tussen aanhalingstekens ;).

13. Kappy

Kappy koekenbakker

Leuk Bevonden:
    0
    kut racisten

14. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Best opvallend, ja. Ze maken duidelijk onderscheid op grond van cultuur en achtergrond, maar ze zijn natuurlijk GEEN rascisten! :{

15. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    nee, realisten..

16. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je geweldige bijdrage, zeer goed beargumenteerd. Niks 'kut racisten' we zeggen gewoon waar het op staat. Realisten dus Slurpgeit _O_.

17. Grijp maar weer naar dat woord dat is altijd het makkelijkst |:-

Het probleem in Den Haag is dat niemand hierover durft te praten omdat mensen je veel te snel voor racist uitmaken!

Laatst bewerkt door een moderator: 12 jun 2004
  18. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Maar ze zijn toch ook rascistisch? Wat moet die dan zeggen, 'realisten'?

*flikkert van stoel van het lachen om die ongelooflijk debiele term.

19. Ok dan zijn het racisten!

Maar ze zeggen wel de keiharde waarheid...

Maar als je misdrijven kunt voorkomen die door buitenlanders gepleegt worden, dan ben ben ik liever een racist

En nogmaals: Ik heb niets tegen goede buitenlanders

Laatst bewerkt door een moderator: 12 jun 2004
  20. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind dat het legaal moet worden voor de politie om dat soort vervelende gassies een klap voor hun kop te geven. Misschien leren ze het dan.. In sommige landen is dat heel normaal. De politie vormt daar een deel van de opvoeding.

Edit: Ik heb mijn post aangepast naar de manier zoals ik het bedoelde. Eerder werd het verkeerd opgevat denk ik.

Laatst bewerkt: 14 jun 2004

Deel Deze Pagina