Normaal post ik niets op dit forum, maar dit is echt té zielig voor woorden (raar he, dat ik dan toch post, maar bon).
Zoëven heel de thread doorgelezen en sorry voor deze mss botte uitdrukking, maar volgens mij zijn het merendeel van jullie niet goed bij jullie hooft, oftewel ettelijke malen verkracht door de turk van hiernaast...
De helft van de dingen die jullie zeggen slaan nergens op, en de andere helft is onderbouwd door idiote redeneringen die waarschijnlijk hun oorsprong hebben gevonden anno 1933-1945.
Om een paar misverstanden de wereld uit te helpen:
1) Nee, ik ben geen Nederlander en nee ik ben ook geen allochtoon, ik woon in een plaatsje dat België heet, en wij hebben hier vandaag (zondag) verkiezingen, en ook hier is het hele allochtonen-'probleem' veelvoudig aan bod gekomen.
2) Ja, bij ons hebben ze ook mensen die reageren als sommige in deze thread, waar ik gewoon ziek van wordt en ik weet dus zeker wel met wat ik te maken heb.
Nee ik ben niet extreem-links, maar denken jullie nu echt dat jullie nu
géén racisten zijn, of niemand discrimineren, of niemand bevooroordelen, van mijn part zijn degene die wel eens beter opgevoed mogen worden de mensen die in deze thread ik weet niet hoe onzinnig geantwoord hebben (en daar bedoel ik neit mezelf mee)
4) Ooit wel al eens geprobeerd
fatsoenlijk in contact te komen met de allochtone gemeenschap, of enkel van 'horen zeggen' door je favorite racistische maat die zelf heus geen wapens draagt, geen meisjes in konten knijpt en nog nooit een mes heeft getrokken.
5) En ja, ik vind het ook ziekelijk dat kleine kindjes (@ openingspost) zo moeten hun tijd doden, maar hoeveel weerloze meisjes/vrouwen worden er vandaag de dag niet verkracht langs de grote baan terwijl er toch niemand ten hulp komt?
6) Toen wij (in België hebben ze het ook gedaan) al die goedkope werkkrachten naar hier haalden denk je dan dat het was om ze een zacht bed aan te bieden en elke dag lekkere soep gingen geven? Ik dacht het niet hoor, we haalden ze naar hier om ze fijn het zwaarste, vuilste, onhiëgenischte werk van allemaal te laten doen. Dat ze daar dan ook zo dankbaar voor moeten zijn (om als vuile varkens behandeld te worden) begrijp ik volkomen.
7) Iemand van jullie de Koran ooit gelezen? Iemand die weet waar het Moslim-zijn voor staat? In pagina 2 oid schreef iemand dat ze die godsdienst maar moesten afschaffen en iedereen die er voor stond dood te schieten, wel dan stel ik voor dat je vanaf nu maar elke zondag naar de kerk gaat en voor het slapen gaan maar lekker gaat bidden, anders sta ik wel klaar met míjn mes.
Nee, dit is niet als flame oid bedoeld, moest je dat toch zo aanzien, ga dan nog maar eens goed nadenken over wat jij er van vind, en post het dan zinnig ofzo, in een fatsoenlijk pakje, met fatsoenlijke argumenten, dan zullen er vast nog wel andere mensen zijn die dat zullen beantwoorden, ook met fatsoenlijke, onderbouwde argumenten...
Klik om te vergroten...