1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het is weer zover...

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door dDirk, 12 jun 2004.

1. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Oke eerst dit even, wie van jullie heeft ooit geprobeerd om een mes in je zwembroek mee te nemen.

Een zwembroek heeft over het algemeen geen broekzakken.
    Probeer maar eens een mes in je speedo te verstoppen.

Dit hele artikel gaat nergens over, als bron wordt een ouder gebruikt die het "van horen zeggen" heeft.
    Algemeen bekend is dat kinderen in deze leeftijdsgroep nogal snel verhalen aandikken.

Verder heb ik het zelf ook ondervonden, we hadden ooit eens voor het jeugd rode kruis een discoavond georganiseerd en via het AZC een groep AMA's uitgenodigd (AMA= Alochtone Minderjarige Asielzoeker).
    Na verloop van tijd gingen een aantal JONGENS van het AZC in de leeftijd van 7 tot 10 zich inderdaad zeer vervelend tegen de meisjes gedragen, gewoon opdringerig.

Ligt dit aan de het geloof of de afkomst, gedeeltelijk wel, de cultuur is er zodanig dat iedere man zich macho mag en kan gedragen, vrouwen hebben in bepaalde regio's in de wereld gewoon niks te vertellen en dan is het waarschijnlijk heel normaal om jezelf op te dringen.

Ten tweede zijn we er zelf schuld aan, regering en bevolking.
    De regering is te bang om stappen te ondernemen, zowel tegen alochtone als autochtone probleemjongeren.
    De bevolking omdat ze alleen maar lopen te klagen en te schelden.
    In plaats van proberen te helpen met inburgeren en kennismaken met een andere cultuur klimmen ze in de pen als blijkt dat er 10 KM verderop een AZC komt.
    Neem dan eens de moeite om kennis te maken met deze mensen, nee in nederland stoppen we ze allemaal bij elkaar en we zorgen dat ze geen feeling hebben met het land waar ze verblijven en/of wonen.

Kort gezegd:

Waar twee kijven, hebben twee schuld.

1 persoon vindt dit leuk.
  2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

Dan zijn we allemaal hier te gast ... in Nederland woonde vroeger bijna geen mensen... eingenlijk zijn we bijna allemaal Duitsers :eek: ...

Laatst bewerkt: 14 jun 2004
  3. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    gevaarlijke uitspraak Fardo, zo vlak voor dé EK match morgen....;)

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

ach ik spreid mijn kansen ;)

Maar ff on-topic dit soort nieuws is zo oud als de weg naar Rome, als een nederlandse jongen van 10 jaar een meisje in de billen knijpt en verkering wil. Dan is hij er vroeg bij en haalt dit het nieuws niet. Doet een Nederlandse jongen dit met een andere huidskleur, dan mag hij gelijk terug naar zijn eigen land. Tja? Dit soort nieuws word opgeblazen en uitvergroot. Helaas zijn de ouders van beide kinderen al fout. Waarom beide? De ene ouders hadden hun zoon beter moeten op voeden. De andere ouders hebben al gelijk een ordeel klaar en hebben zelf al een af keur tegen de "buitenlanders", terwijl zij ook eigenlijk een steekje in hun op voeding van hun kinderen laat vallen... bah. Wanneer gaan mensen elkaar eindelijk een keer respecteren.

5. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zou nog toe willen voegen aan mijn eerdere post dat in het algemeen de politie misschien wel wat harder op mag treden in extreme situaties. Een groep voetbal hooligans die door de stad trekt en alles sloopt, mag van mij wel een flink pak slaag van de ME krijgen.

De dingen die zij doen horen ook niet, dus er moet iets veranderen. Van de ene of van de andere kant.

6. Maar kom op zeg! We gaan toch niet onze politie de opdracht geven om iemand gewoon een klap te geven?

7. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    vertel jij dan wat er dan moet gebeuren om de allochtoonse problemen (zo noem ik het maar even) te laten stoppen

8. TheWalrus

TheWalrus Guest

Voor je het weet spreken we over het allochtonenvraagstuk en dan mag ik weer in een bruin pak rondparaderen ;)

9. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    idd...ben ik nu de enige die ineens aan het woord 'Endlosung' moet denken?
    brr...

10. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Nee hoor je bent niet de enige!

11. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Die hooligans mogen ze héél hard slaan, maar niet "het ziekenhuis in slaan", want dat kost extra... Die hooligans zijn namelijk heel erg stoer, dus die kunnen dat wel hebben. ;)

MAar genoeg daarover...

Maar heeft iemand dan misschien een andere oplossing voor het "probleem". Terugsturen kan niet, dus er zal toch een oplossing moeten komen. Ik vraag me af hoe het komt dat ze zich zo gedragen.

12. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    probleem, probleem...don't you just see...Een oplossing die ooit in Polen werd gebruikt zijn de Einsatzgruppen. Niet echt een oplossing.
    Nee, we moeten gewoon hun accepteren en zij ons. Beide partijen moeten elkaar accepteren. Verder is wat meer sociale controle helemaal niet verkeerd. Normen en Waarden, daar draait het om. (jah, dit is een mager post, maar ik heb al een heel uitgebreide post ergens terug staan, bovendien bevat de post van Walrus de perfecte omschrijving)

13. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    ''less homer simpsons and more money for public schools''

14. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben die buitenlanders nou toch echt zat. Ze moeten de hele handel der in één keer uittrappen. Dat volk loopt maar te zeuren dat hun uitkering zo laag is, en dat heeft dan ook nog 5 extra baantjes. Meteen terugsturen. Bijv. met een voetbalwedstrijd: je moet tegen een turkenteam, en tijdens het spelen zie je veel turkse wijven met theedoek om te kop wat in het Turks te joelen. Ik vind: je gaat maar eerst Nederlands leren als je hier naartoe wilt komen, dan word je hier getest, en dan houd je je aan onze regels.
    Want:

Eigen land, eigen volk, eigen cultuur, eigen regels.... daar heb je je aan te houden als mogelijke 'Nederlander'. Al zouden ze iemand, die niet in Nederland is geboren, en geen Nederlandse ouders heeft, geen Nederlands paspoort mogen geven. Strax wil dat volk ook nog inspraak... dat moest der nog maar eens bijkomen. Geen inspraak voor hun. Ik heb nix tegen buitenlanders, zolang ze zich maar strikt aan onze regels houden, en bij een 'echte' overtreding moeten ze diegene deroet trappen. Zo denk ik derover. Wat betreft de allochtonen bij het schoolreisje, vind ik dat ze de ouders er flink op moeten aanspreken. Het is een schande dat die f**kturken zich zo gedragen. Weg dermee!

Laatst bewerkt: 16 jun 2004
  15. TheWalrus

TheWalrus Guest

Iedereen met een IQ onder de 120 eruit. Alhoewel, jammer voor de sfeer......

16. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0

:{ |:-

dit zijn nou precies de soort mensen die de 'problemen' veroorzaken

17. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    vroeger niet genoeg door mama gekneufeld zeker, of veel gepest op school :confused:

18. mars15

mars15 Guest

lees net pas het 1e gedeelte wat een kut lijers zijn dat gelijk land uit of vingers er af snijden

19. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Kheb veel allochtoonse vrienden meer dan nederlandse maar met diegene waarmee ik omga zijn 100% clean geen criminelen _O_ die gasten mogen van mij allemaal blijven in ned _O_ maar allochtoonen die uitlokken en die shit doen die moeten wel terug naar hun geboorte land _0/

20. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    kinderen van 10 vingers af snijden? _0/

Deel Deze Pagina