1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het is weer zover...

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door dDirk, 12 jun 2004.

1. mars15

mars15 Guest

stond daar niet leeftijd in de jaren van 10 tot 18 en die gozers zijn toch zo stoer :confused:

2. mars15

mars15 Guest

wie heeft er nou nog een gewone zwembroek aan allemaal korte broek of hoe noem je dat :+ en vooral turken ofzo hebben dat aan

3. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0

speciaal voor jou

4. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ik pleit voor de stelling van TheWalrus. Mensen met een IQ onder 120 eruit!! Er worden hier door zogenaamde 'echte' nederlanders zulke domme dingen uitgekraamt dat het me beter lijkt die te lozen voordat ze zelf in de bijstand terecht komen aangezien ze te dom zijn voor werk...:{

5. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0

Nou sorry hoor maar dan zie ik mijn Marrokaanse buurman toch meer als een Nederlander dan jij...

En ik geloof dat problemen met de turkse gemeenschap al bijna voorbij zijn.(3e generatie)
    En dat f**k... dat ligt toch vlak bij alanya ofniet?

6. BUZZA

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is trouwens de Nederlandse vorm van fundamentalisme... hij kan zich niet aanpassen aan veranderingen ------> extremisme en fundamentalisme..

Dit heeft hij trouwens ook niet zelf bedacht. xboxbezitter neemt het gewoon klakkeloos over van vrienden die elke keer als iemand die ook maar een beetje anders uit ziet *****neger roepen....

tja wat doe je er aan...

7. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en dat weet jij zeker :confused:, xboxbezitter zit bij mij in de klas en ik kan er zeer goed mee opschieten. Wat denk je nou, dat wij als we een allochtoon tegenkomen 'm direct de huid volschelden? Dacht het ook wel, makkelijk oordeel vellen noemen we dat. Trouwens, ben het in grote lijnen wel met 'm eens, alleen brengt hij het misschien wat te 'fel'.

8. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Ik sluit me aan bij da-z- en the walrus en lach me suf over sommige opmerkingen.
    Ik denk dat het niveau echt niet lager kan.

9. TheWalrus

TheWalrus Guest

Makkelijk oordeel vellen? Tja, dat doen de generaliserende opmerking uitsputterende mensen dus ook. En dat is er dan ook zo dom aan.

10. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Ach komop zeg, we weten allemaal dat de meeste allochtonen sneller crimineel zijn/worden dan autochtonen. Maar ik vind een uitspraak als: "Ja en jullie zullen wel tegen elke allochtoon die jullie tegenkomen ******allochtoon zeggen" een belediging.

11. TheWalrus

TheWalrus Guest

X-power, ben je nu cynisch of bevestig je de theorie dat begrip en gebruik van cynisme iets zeggen over iemand vermogen logisch te redeneren?

Dat laatste is inderdaad ene uitspraak die nergens op slaat. Maar ik denk wel dat je nooit echt wat kan zeggen over allochtonen als je altijd vooraf al je, totaal niet realistische maar door vooroordelen gevormde, mening klaar hebt.

Neem nu die eerste zin. Onderzoek in België en nederland wijst uit dat crimineel gedrag niet verwant is aan afkomst. Wel worden er op grond van vooroordelen iets meer allochtonen opgepakt dan autochtonen.

Het vervelende is dat simpele zielen makkelijk leuzen gaan roepen zonder enige onderbouwing. Tijdens de jaren dertig wisten de meeste Duitsers ook zeker dat joden ene complot beraamden tegen de mensheid en dat zij geen dokter, arts of wetenschapper zouden zijn uit humanitaire overweging maar uit puur winstbejag.

12. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is gewoon een slechte vergelijking. Beide zaken verschillen enorm van elkaar, vind niet dat je dit mag vergelijken met de situatie rondom de allochtonen.

Ok, jij zegt dus ook dat de criminaliteit in Belgie en Nederland iets hoger is bij de allochtonen? Vind ik dan toch nog hoog, want hoeveel autochtonen en hoeveel allochtonen hebben we hier? Juist ja, minder allochtonen, en toch meer criminaliteit dan de autochtonen...

13. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ik wist dat niet... Waar haal je dat nou weer vandaan??? 8)

14. BUZZA

Leuk Bevonden:
    0
    Die criminaliteit is hoger bij lager geschoolden en een groot deel van de allochtone jeugd is laaggeschoold, mischien ligt het daaraan.

En zeggen dat ze moeten oprotten naar hun eigen land mag niet, das in strijd met de grondwet.

15. BUZZA

Leuk Bevonden:
    0
    Orgineel gepost door X-power
    we weten allemaal dat de meeste allochtonen sneller crimineel zijn/worden dan autochtonen.

Dus als ik in België ga wonen is er meer kans dat ik crimineel word?
    :) wist ik niet...

16. Lionhard

Lionhard Guest

altijd weer die alie's...

dan kan je wel zeggen niet zo racistisch maar laat ze eerst maar het tegendeel bewijzen... ik hoor niks positiefs over ze...

17. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    nx positiefs? ga jij het werk dat zij doen maar eens overnemen, plotseling kun je ze dan wel respecteren!

18. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Volgens mij komt dat eerder doordat jij niks positief wil horen... |:-

19. TheWalrus

TheWalrus Guest

Nee dat zeg ik niet. Criminaliteit en etniciteit hebben niks met elkaar te maken. maar omdat oom agent vooroordelen eeft geeft hij allochtonen eerder ene bon in het verkeer. Net als hij een zwangere vrouw minder snel beboet dna een man met ene snor.

Mijn vergelijking is niet een vergelijking van de situaties van de joden toen met de allochtonen nu. Ik zeg alleen dat allochtonen de schuld geven van criminaliteit en beweren dat er werkelijk een relatie is tussen afkomst en criminaliteit al eerder gedaan is en wat redenering heel erg neigt naar antisemitisme.

Dat ik vooral veel over criminele jeugd hoor wil toch niet zeggen dat alle forummers onder de achtien hier crimineel zijn? Als ik zeg, altijd maar die jongeren, als er iets crimineels gebeurd dan zijn er jongeren bij betrokken en ik hoor nooit iets positiefs over jongeren dan verklaar je me toch ook voor gek?

20. mars15

mars15 Guest

noem is een paar punten ik zou niks weten

de jeugd die dus geen baan heeft is juist de groep die het doed

Deel Deze Pagina