1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het is weer zover...

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door dDirk, 12 jun 2004.

1. Warrior X

Warrior X Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    2
    precies echt nerd0 dat ze daar in de vs iets lomps over nl laten zien wat echt niemand meer draagt enzo ... :confused:

2. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Het mooiste is nog dat het geheel opgezet en gearrangeerd is door nederlands zélf (allochtonen dus) ...

3. Argus

Argus Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    @ Centurion.

Omdat de meeste Turken die hier zijn uit kleine achtergestelde dorpjes kwamen.

Wat een ophef rond een paar allochtone crimineeltjes. Sjonge jonge, volgens mij zoekt iemand hier gewoon met google op Turk+Crimineel+Verkrachting+Mes

Ofzo...

4. Dione

Dione Guest

:mad::mad::mad::mad::mad: Ben net wakker en dan lees k dit !!!! Hier kan ik dus echt kk kwaad om worden. En dit heeft niks met kattekwaad te maken man. Tering... :mad::mad::mad::mad:

5. Argus

Argus Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Maar laten sommigen zich niet een beetje te veel leiden door onderbuikgevoelens? Zoals ik het lees kan ik er eigenlijk alleen maar om lachen, ik zie het al voor me. 2 van die kleine turkjes, die zo hun stiletto trekken en met een spongebob stem met turks accent zeggen: Neuken?

6. Dione

Dione Guest

Tis maar wat je grappig vind.

7. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    :)

8. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    ''ben er klaar voor, ben er klaar voor'' :D

9. il bruto

il bruto Flame Fury

Leuk Bevonden:
    2
    onderbuikgevoelens?als je dagelijks met die shit in contact komt,vind ik het niet meer dan normaal

10. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd... kijk, iedereen zegt altijd dat het niet de schuld is van allochtonen dat zij zich vreemd opstellen naar onze mening, omdat ze uit een andere cultuur komen. Bullshit! Ze moeten zich eens aanpassen aan onze cultuur... laat die oude vallen en neem de onze over. Dan is er minder criminaliteit en minder meningsverschillen. Ook zouden ze eigenlijk de islam e.d. moeten verbieden hier in Nederland. Hoort hier niet naar mijn mening. Moskee's moesten ze ook slopen... hou je maar aan de godsdiensten uit de geschiedenis van NL.

11. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    lol, ik kom uit schagen

12. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Je moet eens weten hoe nederland groot is geworden, juist door die verschillende godsdiensten te respecteren....

13. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je dat wel heel zeker...? Ik denk n.l. precies het tegenovergestelde. NL is niet groot gworden door verschillende godsdiensten, maar juist door die ene godsdienst. Die zorgt voor saamhorigheid en minder meningsverschillen

14. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is toch wel weer heel erg als ik dit zo lees. Ik kan er nooit bij dat mensen zo ver kunnen gaan en het zijn nog wel kinderen. Verkrachting en dreigen met messen :confused: .

Ik wil ook niet racistisch doen maar vaak zijn het wel allochtonen die negatief in het nieuws komen.

15. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ene godsdienst??? Eeehm, misschien weet je het niet maar binnen die ene godsdienst hebben wij elkaar ook flink zitten afmaken. Het was dat nederland openstond voor de protestanten en dat we daardoor een vloed van mensen binnenkregen (en daardoor de gouden eeuw konden hebben). En hoe zit het dan met IRA met al zijn bomaanslagen? En hoe zit het dan met de kruistochten?? Hoe zit het dan met al die kolonien die perse 'gekerstend' moesten worden?? Wat een lieverdjes die christenen....

16. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    En ga jij nu eerst ff een paar pagina's tekst in deze thread lezen, want met deze reactie zijn we weer bij het begin van de hele discussie... |:-

17. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Leuk effe serieus, die gasten die dat doen moet je toch ophangen? Als die gasten 18 zijn, zijn 't vette criminelen, en zo lopen er nog veeeeeeeeeel meer rond. Waarom zijn trouwens bijna altijd allochtonen de oorzaak van zoiets? Word 's tijd dat autochtonen beginnen met allochtonen bedreigen! Ik vind dat het tijd is voor wat extreem rechts, die gasten die zoiets veroorzaken moet je echt flink martelen!

18. Dione

Dione Guest

ja gvd. OPROTTE MET DIE ****** VENTJES!!!

19. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Er zijn nu 2 mogelijkheden:

1. Dit is een zwakke poging tot ironie, om het extreem rechtse gedachtegoed belachelijk te maken. Niks mis mee, maar werk dan alsjeblieft aan de manier waarop je het brengt, want dit is niks.

2. Je bent achterlijk.

Klaar uit, want je post is de meest kromme die ik hier sinds tijden heb gelezen, en dat wil wat zeggen met de gemiddelde ASEL poster hier. Jij kan blijkbaar aan de hand van een overhysterisch verhaal beplaen dat die gasten later allemaal crimineel worden (en dan precies als ze 18 zijn!)
    Je stelt een vraag waar al zo vaak een antwoord op gegeven is, dat je je gaat afvragen of dat extreem rechts tuig, waar jij je blijkbaar dolgraag bij wilt inlikken, eigenlijk wel luistert, zegt dat we hun maar eens moeten bedreigen, waarop ik alleen maar kan zeggen: kom eens buiten, en zie al die 'lonsdale WhItE PoWaAaAAaAR!!!11!1 Nederland alleen voor de Nederlanders, en Marrokanen die aan kunnen tonen dat ze al onze kutklusjes willen opknappen!!11!1 gabbertjes'
    En dan komt het: Ik vind dat het tijd wordt voor extreem rechts. Toen ik dit las moest ik eerst 10 minuten hard, heel hard lachen, voordat ik kon beginnen met het typen van deze reply, want jongen, leer eerst een iets over het politieke systeem voordat je je domme smoel opentrekt.

_0/

20. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    En zie je die _0/ smilie? Dat betekent dat ik je uitzwaai! Ik weet niet waarom dat relevant is met de rest van mijn post, maar ik zwaai je mooi uit, en mooi niet dat jij er iets aan kan veranderen!

BOO-YAH!

Deel Deze Pagina