1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het kleding aankoop, advies en shop draadje

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Lethal AK47, 5 jul 2014.

  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Geruite korte broek met bootschoenen en een polo met een sweater over zijn nek.

    Jouw omschrijving kan ook een buschauffeur zijn.
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2021
  2. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    I love Daily Paper voor white boys. Die eigenaars lachen in geld, maar huilen in ‘what have we done’.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Weet nog Amsterdam Open Air 2019. Denk serieus dat bijna 50% van de blanke gasten wel iets van DP droeg, helemaal gestoord.

    Niet dat je beter moet verwachten daar, maar toch.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    ik ga t retourneren
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Cultural appropriation

    Ik hou het wel bij FUBU.
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2021
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Koop anders wat van mn vinted
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ze zijn het watermerk vergeten weg te halen ...
     
    Yerewn, Alexknl en Tim vinden dit leuk.
  9. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.584
    Heb je die gekocht?

    Het is wel een overpriced truitje, maar als je iets oprecht leuk vindt, why not?

    Ik heb zelf inmiddels ook wat merkkleding en sommigen verklaren me voor gek, maar ik draag gewoon liever een sneaker van bijvoorbeeld Alexander McQueen (ook toen iedereen die nog raar vond vier jaar geleden) dan een knock-off van dat model.
     
  10. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Iedereen moet kopen wat hij leuk vindt natuurlijk.

    Persoonlijk zou ik zoiets niet kopen. Merkkleding is niks mis mee.Bepaalde merken hebben gewoon een betere kwaliteit en pasvorm. Andere merken hebben unieke en mooie ontwerpen.

    Heb alleen niet begrepen wat mensen mooie vinden aan kleding die er vrij standaard uitziet in één kleur met het merk heel erg aanwezig. Gaat het dan alleen om te laten zien wat het merknaam van de kleding en dat te willen uitdragen of zie ik iets over het hoofd?
     
  11. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.584
    Denk dat voor veel mensen dat een beetje een gevoel van status geeft. Persoonlijk boeit het merk wat op m'n kleding staat niet zo, tenzij er iets leuks mee is gedaan.
    Bijvoorbeeld deze Tennis Luxe set. Staat megagroot Adidas op, maar ik vind het gewoon heel cute met die rackets.
    (Hoewel mss slecht voorbeeld, aangezien de meesten Adidas kunnen betalen.)

    [​IMG]
     
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Dat bedoel ik.
    Dat is een leuk design en gaat niet alleen om de naam.

    Een merk draag je omdat je jezelf er fijn bij voelt, je kan identificeren met een lifestyle of subcultuur die het merk aanspreekt of omdat je het mooi vindt.

    Vind het triest als het alleen gaat om het merk te showen en de status die erbij hoort en dat dan het belangrijkste is.

    Voelt een beetje als: Kijk eens naar mij arme sloebers. Ik kan dit gewoon betalen. Mogelijk ook om golddiggers aan te trekken.
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik vind sneakers van 600 euro van dure merken wel altijd idioot, puur omdat het aanbod tussen 100-250 zóveel beter is.
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Dat doet me er aan denken. Ik heb hier nog een paar Nikes staan, iemand kopen voor 800 euro?
     
  15. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.584
    Dat is jouw mening. Ik vind sommige merken echt geweldige schoenen maken die ik niet in de goedkopere segmenten kan terugvinden (helaas). Los van dat zijn veruit mijn meeste schoenen, kleding en accessoires wel gewoon van goedkopere en high street merken
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Maar waar high fashion merken het straatbeeld vaak (indirect) bepalen, volgen ze met sneakers meestal gewoon wat er al is en geven ze daar hun eigen twist aan om er gelijk 400 euro meer voor te vragen, daarom vind in het absoluut niet waard. Kwalitatief is het ook niet beter.
     
  17. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.584
    Niet mee eens, ik ben zelf geen ontzettende sneaker kenner, maar bepaalde modellen zoals bijvoorbeeld m'n triple S heb ik niet elders gezien
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Dat zijn geen sneakers man.
    Daarnaast is dat ook geen graadmeter over hoeveel iets moet kosten lijkt mij.
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Ik vind persoonlijk al die sneakers waarvan de zool een tumor lijkt te hebben vreselijk. Maar blijkbaar is er een markt voor. :+
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    [​IMG]


    [​IMG]
     
    Modder-Eter vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina