1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het kleine handbal topicje

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Emma, 12 nov 2008.

1. Sherman

Sherman Guest

Hoe veel mensen beoefenen deze sport in Nederland?

2. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Zoals ik al zei, ga dan op rugby. :b:

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik was altijd goed bevriend met een cirkelspeler. Echt een beer van een kerel en het kan daar vrij fysiek worden. Hij heeft ongeveer een jaar uit de running gelegen doordat hij twee keer zijn voet brak... als scheidsrechter weliswaar. 8)

4. hahiha1

hahiha1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou ik mijn blessurelijst maar vertellen? :p Gebroken neus, Heup uit de kom, tal van kneuzingen aan enkel en pols.
    en dit allemaal van 11 tot 15 jaar dus nog niet echt zo heel hard in die leeftijdscatogorie. Inmiddels ben ik al wel 2 jaar gestopt.

Voor iedereen die zegt dat handbal een meisjes sport is: doe is een training mee met een plaatselijk vereniging en niet het handbal op school. Handbal op school slaat echt nergens op :p

@ Emma uit welke regio kom je dan? Hier in zeeland is handbal niet echt populair.

Laatst bewerkt: 12 nov 2008
  5. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    welke sport op school slaat wel ergens op?
    Ik zit op volleybal, is ook geen fuck aan op school.

maar ontopic:
    Mn vader was vroeger fanatiek handballer (zat bij VZV, en heeft daar redelijk hoog mee gespeeld), en als ik verhalen van hem mag horen, dan gaat het er soms heel ruig aan toe. Allemaal smerige trucjes die je bij voetbal ook wel hebt.

6. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Emma
    Geen lieverdje

Ik denk dat ze uit de regio Friesland komt.

7. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    maar Emma, je bent dus geen lieverdje in het veld?

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ze komt juist zo lief over

ik ben altijd spits bij handbal, geef mij maar een bal en ik knal hem er keihard in!

9. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    ^ Leuke avatar :p

10. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Nee daar heb ik slechte ervaring mee *staartbotje*

Dude jij vraagt er ook om lol....Eerste Ow heb je ook al binnen dus zou maar oppassen :9 Bedoel het niet verkeerd maar dat kunnen sommige verkeerd opvatten...

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Wat is handbal een KUTSPORT. Echt, het gaat van de ene kant naar de andere kant, je gooit hele tijd over, totdat 1 dappere strijder besluit om zich vol in de menselijke muur van 7 tegenstanders te werpen en ondertussen de bal hard op doel gooit waarin een keeper staat die zich maar zo groot mogelijk probeert te maken door z'n benen en armen hersenloos in het wilde te wapperen. Dat was niet alleen een hele lange zin, maar ook nog eentje met vele waarheden.

O, btw, geen hocky topic aanmaken want dat is ook echt een grafsport. Je komt tot de de strafcirkel van de tegenstander, slaat de bal tegen iemands voet, en je krijgt een berucht strafcorner. Dit mensen, is serieus onzin. 4 mensen verzamelen zich rond de lijn van de cirkel, en de tegenstanders gaan alvast in het doel staan met z'n 5en. Van te voren blijkt dat de keeper het in dit geval allemaal dik voorelkaar heeft met zijn bescherming op alle mogelijke plekken. De rest moet het doen met een simpel mondkapje. De bal wordt genomen, en het enige wat er dan te doen is, is gewoon keihard naar voren lopen en hopen dat jij dat kleine kut balletje terugkopt ipv dat het net dat doet. Gezellig!

VOETBAL DAARENTEGEN! Ooooo wat een heerlijke sport toch :D.

12. Emma

Emma Guest

Als je te lief bent loopt men over je heen, zowel op een handbalveld als in het echte leven. Dus nee, ik ben zeker geen lieverdje in het veld ;)

13. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Een vriend van me speelde vorig jaar in de Quintus selectie en zijn vriendin speelt nu voor de papendal-selectie, vlakbij waar je woont dus ;) . Waar speel jij?

14. Hezzel

Hezzel Peace in my Panties

Leuk Bevonden:
    1
    spicy, i like it :cool:

nee maar ff serieus.. wie is je kamer genoot? waar kom je vandaan en wat is je echte acount?
    de jongens in de chat worden namelijk ongeduldig 8)

15. hahiha1

hahiha1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :9

@ Tyrant: Voetbal is wel een lekker sport? Voetbal is 1 van de weinige sporten dat de spelers zo onsportief/oneerlijk zijn. Een speler schopt een bal uit (iedereen ziet het) en dan tog steekt die ze arm om hoog dat de bal voor hem is. Dan nog te zweigen over de beruchte swalbe dat in elke voetbal wedstrijd wel word gedaan.

Aangezien dit een handbal topic is ga ik niet verder met je in discussie over voetbal. :b:

16. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    En toch doe je het... }:]

Ik voetbal zelf, maar ik weet eigenlijk niet waarom ik dat zo leuk vind. Want heb constant blessures, maarja het is wel supergezellig. Als je wint, heb je een superweekend en als je verliest heb je een baalweekend. Maar dat zal bij alle sporten wel zo zijn.

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    nee gast ik meen het, weet nog in de 3e dat we een gymjuf hadden die veel aan handbal deed. Dus ik ging toen gewoon altijd maar in de spits staan en gooide ze er altijd wel aardig in (wat ook echt super simpel is zonder een goede keeper)

18. Remco

Remco Guest

Oh:eek: wat vals! Gebeurt dat echt?!:eek:

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Och gossie. Ja dat is wel erg onsportief natuurlijk, beetje je hand uitsteken terwijl die niet voor jouw is!
    Gelukkig zijn er nog scheidsrechters.

Kijk, al begon je nou over al die tackles op knie hoogte had ik je nog wel gelijk gegeven...

20. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Wat een stiekumerds zijn voetballers toch ook he. 8)

Deel Deze Pagina