1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Loopt Slecht Af..

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Daz, 18 dec 2005.

1. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Zag ie er normaal uit? Als die gast echt psychysch gestoord was zag hij er mss wat anders uit? Lama... ik heb pas The Excorcist 1 weer eens gezien.

2. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Tja dit soort nieuwtjes hoor je best vaak..:{

In China volgens mij hadden ouders hun baby van een maand ofso een uurtje alleen thuis gelaten om ff naar het internet cafe te gaan om World of Warcraft uit te proberen, maar ze raakte zo verslaafd dat ze 9 uur weg bleven et voila baby dood...geen idee waardoor maar als de ouders er gewoon waren dan had ie nog geleefd.

De games van tegenwoordig draaien allemaal om hoe realtistisch en diepgaand ze zijn. Vooral kinderen 14< (victor opgepast:+) kunnen de game dan moeilijk onderschijden van de realiteit en denken dat het in het echt ook kan wat er in een game gebeurt wat eigenlijk in het egt helemaal niet kan en dan gaan ze het buiten nadoen. Bv als ze PoP spelen dat ze dan gaan proberen om via muren te lopen, of met vriendjes gevechten naspelen, Net zoals dat 2 mensen n.a.v Star wars 3 eigen zwaarden gingen maken van weet ik veel wat en die zijn toen ontploft et voila gewond..

3. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, hoe oud ben jij dan?:+

Kijkwijzer maakt onderscheid tussen kinderen van 6, 12 en 16.
    Ik vind dat die regels aangescherpt moeten worden.
    Maar hoe kun je kinderen onder de 16 (zoals ik) verbieden om games te spelen zoals: POP, ninja gaiden, Condemned, Fear en nog veel meer van dat soort games? Eigenlijk als je erover nadenkt is het niet echt normaal dat 'wij' gamers (en minderjarigen) voor de lol massaal 'moorden' in spellen. Als we dit allemaal zouden realiseren dan zou de wereld er nog verrotter uitzien, en vooral de wereldvrede. Maar gelukkig zijn we allemaal niet zo gek als bijv. die gast die dacht een 'eervolle' dood te sterven.

4. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    als je van een flat springt ga je nietdood met honor.

5. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Niet met honor nee..
    Maar durf jij van een flat af te springen?
    Of er zat een steekje los bij die gast of hij was zich echt bewust van wat hij deed. Dan vind ik het wel moedig. Maar niet dat hij zijn leven opgeeft. Die jongen kwam net kijken...

6. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wordt er een beetje moe van om deze discussie steeds te houden. Er gebeuren wel vaker van dit zulk dingen en om dan steeds weer diezelfde discussie te houden lijkt me wat overdreven. Het zou me beter lijken als er gewoon een algemene thread komt voor mensen die hun leven verliezen en dan als excuus games worden gebruikt.

Het feit is gewoon dat sommige games niet door een bepaalde leeftijd gespeeld mogen worden, zo is het.

7. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Mogen, tja een mooi woord.
    In Nederland mag je niks hoor je wel eens.
    En toch wij wel dingen die niet mogen.
    En zo gaat het ook met games. Het valt niet te verbieden op het moment.

8. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    De game industrie heeft dan wel mooi een excuus: "dat kind mocht dat spel helemaal niet spelen".:cool:

9. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is waar, dan kunnen die ouders van dat kind die spelmaker wel aanklagen maar daar hebben ze zo niks aan

10. Victor

Victor Guest

Hmm... Ik ga hier even op in.
    Já, ik ben 14<, maar ik kan prima onderscheid maken tussen de realiteit en de echte wereld. Echter, de meeste mensen niet. Wat is er aan te doen? Ouders bewuster maken van de inhoud, dan kunnen de ouders beslissen: is mijn kind volwassen genoeg en kan hij/zij zich prima realiseren dat dit niet echt is?

Nu is het wachten op de eerste 'Moeders tegen Games' organisatie. Pff, wij winnen toch, het is een té grote bussines om er veel restricties op te leggen of het te verbieden.

11. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    ((Hij vond zijn leven niet meer fijn en wou op de zelfde manier als Kratos sterven.))

Ik snap niet waarom mensen altijd zich druk om maken, hij zij zelf dat die het niet meer zag zitten dus waarom niet. De mensen moeten zelf bepalen of ze willen sterven of niet.

Voor mij part ken je gewoon een pil halen bij de apotheek dat je in één keer dood ben. Ieder ze eigen keus.

12. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het ligt gewoon aan het kind zelf, zowieso mag hij het spel niet spelen dus de makers van de game zijn er niet verantwoordelijk voor want zij hebben het spel niet voor niks 18+ gemaakt.

13. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    15 O-)

14. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik ben ook 14 en in maart wordt ik dus 15 maar wat is daar mis mee? Viktor en ik weten echt wel hoe je rekening moet houden met gamen hoor :+

15. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Niet, dat weet je in maart pas...:+

16. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Mensen die zoiets doen na het spelen van een game, zijn gewoon al labiel.
    Dan horen ze geen geweldadige games te spelen.

Foutje van de ouders dus. :)

17. Victor

Victor Guest

En daarmee werd het boekje dichtgeslagen! Einde discussie. Het ligt aan de ouders en het kind, niet aan de game.

Zullen we nu weer verder gaan gamen? :cool:

18. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Er zou gewoon een centrale threat moeten komen waarin je gewoon dit soord berichten zou moeten posten, de laaste tijd gaan er namelijk wel héél veel mensen dood door/dankzij games.Gister op het nieuws weer gehoord japanse gamer overlijd na 6 dagen achter elkar gamed te hebben.

19. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt aan de persoon niet aan het gamen...zou Victor gezegd hebben :+

Maarja het zijn gewoon mensen zonder sociaal leven die het overkomt ze richten zich alleen maar op het gamen en de rest schijt ze niks..:{

20. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Het ligt echt 100% aan het kind. Ik speel al vanaf mn 7e de GTA serie en zit gewoon in 4VWO, heb nooit de drang gehad eens iemand op straat uit zn auto te trekken.

Deel Deze Pagina