1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Loopt Slecht Af..

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Daz, 18 dec 2005.

1. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    games horen neit te dienen als extra steuntje om je tot suicide aan te zetten...

dus playstation heeft het gedaan ..waarom ? nou omdat..daarom

2. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik zou ook wel heel raar staan te kijken als iemand van 15 mij uit m'n auto begon te trekken :+

Heeft Playstation de game gemaakt? :cool:

3. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Ja , stel dat men verplicht om een game alléén maar te verkopen aan diegene die er oud genoeg voor zijn dan zou het pas erg rustig worden op live omdat alle pubertjes hier geen halo2 en aanverwante shooters en oorlogsgames meer mogen spelen wegens niet oud genoeg.:cool:

4. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Kijk dat vind ik nergens op slaan.:{
    Het gaat hoe je met de game omgaat en hoe je daarmee omgaat in je omgeving. En wat heb je tegen tegen jongere gozers onder de 18 die op Live zitten? Bang dat je ge0wned wordt?:+

Kijk in Nederland is het heel anders hoe wij met games omgaan. Op mijn 6e speelde ik alle resident evil's. Eerst met mijn broer, Toen alleen maar toen was ik me zo kapot geschrokken dat ik nachtmerries kreeg.:9

In Amerika en China enzo zijn het echte uber gamers. En met de komst van WoW willen ze ook de andere mensen gaan muteren in zelfmoord plegende Wow Addict's.._0/

5. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Kan best wel zijn hoor , maar wettelijk gezien mág jij géén games spelen die de +16 leeftijdsaanduiding hebben aangezien je nog altijd maar 15 bent.
    En ik durf erom te wedden dat de meerderheid van de games waar jij nu mee speelt +16 en zelfs + 18 is.
    Maar ik neem best wel aan dat jij goed het onderscheid maakt tussen fictie en realiteit net zoals die 99.9 % andere gamers die in juist dezelfde situatie verkeren dan jij.
    Maar het is dank zij die zeldzame gevallen waarbij een gestoorde tiener zelfmoord pleegt na het spelen van een niet leeftijdsgerelateerde game dat men hier op politiek niveau zou kunnen besluiten om de regeltjes te verstrengen zodat iedereen éérst zijn paspoort moet laten zien alvorens hij nog een 18+ game mag kopen . aangezien de politici in onze lage landjes niets anders te doen hebben dan gewone mensen het leven zuur te maken , door allerei nieuwe wetten en verboden uit te vinden .

Laatst bewerkt: 19 dec 2005

Deel Deze Pagina