1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het nieuwe Formule 1 seizoen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door SILVER_bullit, 7 mrt 2004.

1. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Ik zie Ralf en Montoya ook vaak van de baan schieten, dus zo veel maakt het niet uit. :D

2. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    grinnik.. en als dat niet gebeurt dan stoppen ze wel omdat ze teveel achter liggen.. lol.

Vond het eigenlijk best tof dat montoya naar McLaren ging. Maar als ik hem zo zie rijden de laatste tijd en kwa uitspraken vraag ik me zo langzamerhand af of McLaren er wel goed aan gedaan heeft.

3. Zilverpijl

Leuk Bevonden:
    11
    Haha

Nou ik ben er als groot McLaren fan niet zo blij mee, maar dat hadden jullie vast al wel door. 8) Ik kan me niet voorstellen dat Montoya het een jaar lang vol gaat houden daar, die gaat weer gefrustreerd lopen doen als hij erachter is dat hij Raikkonen onmogelijk kan verslaan. En ik denk niet dat Ron Dennis daarvan houdt. Had zelf liever Webber gezien in de McLaren.

Ik las een poosje terug dit bericht en moest er wel om lachen:

bron

Volgens Whitmarsh is Montoya zijn kwaliteit gebasseerd op zijn motivatie. Nou als het de laatste tijd ergens aan ontbreekt is het dat wel. |:-

Laatst bewerkt: 29 sep 2004
  4. Svensson

Svensson De Prijsvragenkoning

Leuk Bevonden:
    0
    wat een gezeik tegen montoya opeens zeg :confused:

hoe zou jij je voelen als je het gevoel hebt dat je achtergesteld wordt door je team... hij denkt dat Ralf voorgetrokken wordt... (ik zeg overigens niet dat dat zo is maar ik vind dat jullie nu allemaal populair met elkaar mee lopen te lullen... )

5. Billbox

Billbox Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens RaceReport is Jaguar + Cosworth opgekocht.
    Jaguar door Bernie en Redbull, ze gaan waarschijnlijk rijden met toyota motoren, versnellingsbak en nog iets, maar dat ben ik vergeten |:-
    Het wordt dus een soort Ferrari-Sauber verhaal alleen dan Toyota-Redbull-racing :confused:

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Coulthard geniaal te noemen vind ik veel te ver gaan.Als er iemand is die opspectaculair en saai rijdt is het Coulthard wel.Nooit echt toffe inhaalmanouvres.

Motoya vind ik dan wel weer geniaal hij laat het alleen veel te weinig zien.Net al Villeneuve in zijn laatste jaren bij BAR

7. Zilverpijl

Leuk Bevonden:
    11
    Tja dan gaat het er om hoe je geniaal definieert. Als je het hebt over verbeteren van de auto dan ben je met Coulthard denk ik beter af. Qua inhalen doet Montoya het idd beter.

Nou ja ik zeik al sinds jaar en dag op Montoya dus dat is niet opeens. O-) Maar het heeft niks te maken met populair doen. Het is gewoon feit dat hij er helemaal niks van bakt, waarom is hierboven wel te lezen. En tja als iedereen dat ziet, dan heeft iedereen ook dezelfde mening. :p

En als hij echt vindt dat Ralf wordt voorgetrokken, dan moet hij maar met feiten komen die die bewering ondersteunen. Ikzelf denk dat hij het niet kan hebben dat hij van gelijk niveau is als Ralf (afgelopen week was Ralf sneller, maar Montoya is ook vaak de betere geweest) en daarom frusti gaat zitten doen en op iedereen gaat zitten mokken behalve zichzelf.

8. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het ook best wel sneu dat toen het in 1 race niet goed met Montoya ging, hij meteen ging lopen zeiken dat hij achtergesteld was, bah.

9. Svensson

Leuk Bevonden:
    0
    kunt u mij even vertellen hoeveelste Montoya eindigde in het f1-jaar 2003, dank u ;)

10. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Het gaat mij er ook niet zo zeer om dat Montoya een slechte coureur zou zijn.
    Dat vind ik hem namelijk niet, alleen echt goed/topper kan ik hem ook niet meer vinden.
    Waar ik mij bij Montoya en Ralf aan stoor is de mentaliteit. Zit het tegen dan stappen ze uit de auto/geven het op of gaan zitten zeiken dat de ander voorgetrokken wordt.
    Waar Montoya overigens totaal niets van kan hard maken.

Waarom zit je in de F1? Om te racen toch? Om te winnen, kampioen worden.
    Maar het wordt je niet allemaal aangereikt, daar moet je voor werken en hard ook. En zowel Montoya als Ralf missen nou net dat kleine stukje mentaliteit om dat echt te kunnen doen.
    Als er 1 recht van zeiken heeft gehad dit seizoen dan is het Kimi wel geweest. Maar die houdt zijn bek en rijdt door.

Laatst bewerkt: 30 sep 2004
  11. Zilverpijl

Leuk Bevonden:
    11
    Jazeker, hij werd derde achter Raikkonen en Schumacher. En dat terwijl hij sowieso in een betere auto zat als Raikkonen en in een minstens gelijkwaardige auto als Schumacher. Dus zo wereldschokkend was die prestatie nou ook weer niet. En hij heeft die wereldtitel zelf weggegooid door op indianapolis Barrichello te rammen en door bv zo maar te spinnen vanaf een tweede positie in Canada zonder dat daar aanleiding voor was.

Begrijp me niet verkeerd hoor Montoya hoort qua kwaliteiten op zich wel in de F1 thuis, maar dan tot de categorie subtoppers. Dit in tegenstelling tot wat hij allemaal liep te roepen toen hij de F1 binnen kwam, van dat hij Schumacher wel ff zou verslaan. Dan heb ik zoiets van vent hou je kop gewoon dicht en ga eens goed rijden.

En voor de rest sluit ik mij bij Nemesis aan.

12. Zilverpijl

Leuk Bevonden:
    11
    Ik moest wel ff hard lachen toen ik de titel las, maar als je de rest leest is het wel logisch. Ik had hier nog nooit van gehoord, maar het lijkt me wel tof al die race-toppers uit verschillende competities

Coulthard wil Schumacher verslaan

Michael Schumacher heeft er een nieuwe tegenstander bij tijdens de komende editie van de Race of Champions in Parijs. David Coulthard maakte bekend dat hij samen met zijn landgenoot Colin McRae een team gaat vormen voor de race in december. Het Schotse duo schat hun kansen alvast hoog in en denkt de zevenvoudige wereldkampioen te kunnen verslaan.

"Ik volg dit evenement al een aantal jaren en kijk er naar uit om tegen al die andere wereldsterren te racen", aldus Coulthard die hoopt Schumacher te verslaan. Een doel dat ook zijn teamgenoot McRae voor ogen heeft. "Ik hoop één van de weinige rijders te worden die Michael dit seizoen weet te verslaan en zeker de eerste die geen F1 rijdt," verklaarde McRae.

McRae en Coulthard nemen het op 4 december in het Stade de France in Parijs niet enkel tegen Schumacher op. Ook andere toppers zoals Nascar-kampioen Gordon, Rally-ster Sébastien Loeb en DTM-kampioen Ekström bevestigden hun deelname. De Zweed hoopt overigens een team te kunnen vormen met Indy 500 winnaar Kenny Brack.

De opbrengst van de race gaat zoals steeds naar een goed doel.
    bron

13. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toch wel opmerkelijk nieuws

Zou wel lullig zijn voor Fisichella imo. Ik vind dat Button ook een grote fout maakt als hij naar Williams gaat. Iedereen denkt nog steeds dat het een ècht topteam is maar de laatste jaren, zeker het laatste, heeft toch wel het tegendeel bewezen.

14. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk ook niet dat Button een verstandige keuze heeft gemaakt. BAR heeft het dit jaar toch echt beter gedaan dan BMW/Williams...

15. Svensson

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat iedereen er zo over denkt, die button gaat gewoon voor t geld denk ik...

maar op zich is t wel begrijpelijk dat ie naar een grotere naam gaat (want BMW is toch wel groter dan Honda)...

wat zou jij doen als je bij AZ voetbalt en AZ doet t een seizoen heel goed en je krijgt een aanbieding van Fey/Ajx/PSV, dan ga je toch ook??? (wat een vergelijking :p )

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik denk dat het voor Williams ook niet goed is als Fisichella komt.Button is een top cureur wat Fisichella imho niet is.Ik vond het ook raar dat Renault voor Fisichella gekozen heeft.

Niet dat Ik Fisichella een slechte cureur vind maar imho hoort hij niet huis in een topteam maar eerder in een Jordan, Sauber of Jaguar

Laatst bewerkt: 3 okt 2004
  17. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik vind het helemaal niet zo "raar". Fisichella hoort in mijn ogen zeker wel bij een topteam thuis, omdat hij altijd heeft bewezen beter te zijn dan al z'n teamgenoten en dat zijn niet de kleinste namen.

Hier volgt een lijstje met de verslagen teamgenoten door Fisico:
    - Ralf Schumacher
    - Alexander Wurz
    - Jenson Button
    - Takuma Sato
    - Ralph Firman
    - Felipe Massa

Dit lijkt me toch wel een indrukwekkend lijstje en als jij Button wel top vind (dat is ie ook) en Fisico niet, dan heb ik nieuws voor je: in 2001 waren ze teamgenoten en Fisichella won de kwalificatie duels met 13-4 en hij scoorde 8 WK punten (met o.a. een 3e plek in Spa) en Button maar 2.

Ik vind dat Fisichella dus zeker wel een kans verdient bij een topteam O-)

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    ehm...het was toen het 2de jaar van Button in de Formule 1 dus dan is het wel normaal dat je vooral in de kwalificatie vaak slechter bent.

Dat hij eens kans verdient bij een topteam vind ik eigenlijk ook wel,maar ik ben me niet zeker of hij daar echt wel goed genoeg voor is.Ik vind hem toch niet zo goed als een Alonso,Button,Schumacher enz

19. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Dat maakt niks uit in welk jaar je zit. Als je echt goed bent dan doet dat er niet toe, kijk bijvoorbeeld maar naar Raikkonen. En Fisichella heeft het zelf ook goed gedaan in z'n tweede F1 jaar, hij haalde 20 punten en 2 podium plaatsen en een snelste ronde.

Ik denk ook niet dat Fisico zo goed is als Alonso, maar het zou mij niet verbazen als het wel zo zou zijn O-) Ik blijf van mening dat hij beter is dan Button, maar Schumacher is idd een maatje te groot, maar dat geldt voor iedereen...

20. Schumi The Best

Schumi The Best Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie dit topic een beetje aan de late kant, maar ik vind dat JP Montoya zeer slecht presteerd en dat Sato goed presteerd en natuurlijk '!!!!Schumi the Best!!!!'

Deel Deze Pagina