1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Pim Fortuyn topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hordo, 27 jul 2003.

1. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    _O_

2. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    Precies, en daarom ben ik voor een republiek...

3. jed

jed :P

Leuk Bevonden:
    0
    Hiermee ben ik het wel mee eens, er werd heel erg overdreven en aangedikt. Dat werkt alleen maar averechts. Gevaar voor het onbekende heh.
    Maar Pim is ook niet moeders lieverdje hoor. Kan me nog herinneren dat hij een erg denigrerende opmerking maakte tegen een reporter (vrouw). Over dat ze beter thuis achter het aanrecht kon staan, of iets in die trant.

4. jed

Leuk Bevonden:
    0
    Die had dan ook 18 jaar moeten krijgen net als elk ander persoon. Maarja jammer genoeg is de rechtspraak niet zo objectief, en blijft het altijd onderhevig aan subjectieve invloeden van buiten...jammer:p Maar principieel ben ik voor gelijke rechtspraak

Laatst bewerkt: 27 jul 2003
  5. Ko3N

Ko3N Winterswieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of jullie het weten maar nederland is 1 van de weinige landen waar de koningin gewoon over straat kan lopen zonder het risico te lopen beschoten te worden (tuurlijk is die kans er maar die is te verwaarlozen). En dat pim dood is geschoten is gewoon, omdat die man psychis niet in orde was ( puur ongeluk dus)

6. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    With all due respect, maar als ik zou moeten kiezen tussen de koningin of een politicus, kies ik voor een politicus....

7. Ko3N

Ko3N Winterswieker

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt wel gelijk, maar ik zie de koningin niet alle macht grijpen.
    Onze koningin is er als een soort toonbeeld, maar wel 1 die geen macht heeft. De macht word uitgeoefend door de 2e kamer.

8. jed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik niet, want een monarchie zoals die in Nederland zorgt ook voor stabiliteit en er zal altijd een hogere macht zijn die er boven staat. Daarbij maakt het niet uit welke gek er minister president wordt.
    En de kosten om het koningshuis te onderhouden zijn relatief weinig. Bovendien is het handig om contacten te onderhouden met andere landen (die ook voorzien zijn van koningshuis:) ).

9. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Principieel ben ik ook voor gelijke rechtspraak, maar niet elke moord is hetzelfde. Je kunt iemand vermoorden met een kogel, snelle dood, of iemand martelen. Moeten die dan dezelfde straf krijgen?

10. Blox

Blox 老外

Leuk Bevonden:
    0
    Door Ugamer (hoe krijgt een leek als ik de naam in de quote?)

Geen enkele uitspraak die jij noemt lijkt mij een rechtvaardiging voor moord. Ik vond pim fortuyn ook een gevaar voor het land (al voordat Kok die uitspraak deed) maar ik heb geen enkele moorddadige (zelfs geen gewelddadige) neiging gehad.
    'Pim heeft nooit iets over hun gezegd' Nu zeg jij dingen die niet waar zijn.

11. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Kom maar met een voorbeeld van wat Pim zei over hun..
    Mensen raakten geindoctrineerd. Ze hoorde van politici en opd e media dat Pim niet deugde. Als je dan al niet al te zuiver in je hoofd bent en je gelooft echt dat het zo is dan kun je die dingen gaan doen.. het taart gooien naar hem was het eerste teken.

12. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Waar de **** baseer je dát nou weer op? :{

13. jed

Leuk Bevonden:
    0
    Martelen is iets anders. En kindermoordenaars zouden natuurlijk een hogere straf moeten krijgen.

14. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2

...... :{
    Dat een politicus meer voor een land doet, en dat je daar meer aan hebt, dus dat het mij meer pijn doet als een politicus neer wordt geknald dan wanneer de koningin wordt geknald....(niet dat ik dat wil ofzo..)

(voor jou heb ik geen afscheid kunnen nemen van mn dame :{ )

Laatst bewerkt: 27 jul 2003
  15. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Ugamer is een gevaar voor deze maatschappij!!!!!!!!!

dus als je nu vermoord wordt door een xbw member dan is dat mijn schuld

begrijp ik het zo goed of niet?

16. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ja maar dat krijg je met gelijke rechtspraak.. de een is met 2 kogels vermoord,de ander met 59. Die krijgen dan volgens dat systeem dezelfde straf, of je moet voor elk type moord zo'n standaard maken.

17. jed

Leuk Bevonden:
    0
    Er is trouwens een gek voor nodig om iemand te vermoorden, daarbij maakt het niet uit wat voor klimaat er heerst. Door het negatieve klimaat werd ie natuurlijk wel geactiveerd, maar daar kan je moeilijk rekenen mee gaan houden.

18. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Nee, als bijvoorbeeld een heel legioen gasten de hele tijd zouden zeggen dat ik extreem rechts was, dat ik hitler was en een gevaar was voor deze webpage. Is er dan iemand achter de PC die zo gek is om te denken van damn die jordi die moet ik echt doden. Ja dan hebben jullie het klimaat geschapen.. :eek:

19. jed

Leuk Bevonden:
    0
    Maar hierbij maak je dus onderscheid in hoe diegene vermoord is en niet wie diegene is (Pim of een wild vreemde). Dat is het verschil.

20. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Mee eens. Als ik moest kiezen had ik ook liever een politicus. Maar beiden vind ik wel goed.. zolang er maar niks erg gebeurd ofzo.

Deel Deze Pagina