1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het rugby topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door gamekiller15, 13 nov 2008.

1. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Hahah, Flix met zn American Football avatar:9:+

2. Bavihoane

Bavihoane Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    vanwege de vele pauzes. mischien

3. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad ja, er gebeurt zo ongelooflijk weinig. 5 seconden spel met de quarterback die de bal naar voren gooit, afgeeft of zelf gaat, daarna weer een halve minuut pauze tot ze met de volgende play beginnen en commentatoren/cameramensen die wanhopig die tijd vol proberen te krijgen met 'sfeerbeelden' en 88 miljoen statistieken. ;)
    Dan weer 5 seconden waarin er iets gebeurt, dan weer een halve minuut niks, dat wisselt elkaar af tot de 4e(?) oid down wanneer de bal naar de andere partij gaat, hier volgt 2/3 minuten pauze, en dan mogen zij weer proberen een touchdown te maken.
    Dit herhaalt zich constant totdat er een interceptie is ofzo en er wat interessants gebeurt. :)
    En watjes vanwege al die beschermende kledij ivm rugby, terwijl er veel minder vrij spel en continue fysieke acties zijn. ;)
    Rugby wordt niet constant afgefloten en de bal gaat vaker over tussen de partijen, ook vond ik de sfeer in de stadions een stuk prettiger. :thumbs:

4. Remco

Remco Guest

Alsof je er zelf geen 1 had kunnen maken:x..

Misschien kan gamekiller de startpost even aanpassen inderdaad.. want dit slaat nergens op.

5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb zelf beide sporten gedaan. heb 2,5 jaar rugby gespeeld hij in de omgeving en tegelijk ook football, wat ik nu na 8 jaar nog speel. Jij zegt dat het beschermdende kledij is, ik zeg dat het juist aanvallende kledij is. Oke, een helm geeft idd wel wat bescherming als je een hit uitdeelt, maar omdat je wat "bescherming" hebt kan je juist ook een hardere hit uitdelen(typ op youtube maar is "sean Taylor" in, dan zul je zien wat ik bedoel). Dat rugby fysieker is ben ik absoluut niet met je eens. bij rugby mag je alleen contact maken bij een scrum dat een aantal keer per wedstrijd is en je mag niet eens voor de ball-carier blokken. Bij football is er elke play een "scrum"(maar dan anders) en mag je juist wel voor iemand blokken.

Vorige maand heb ik weer eens mee getraind met rugby met een maatje van me. Toen tackelde ik gewoon op mijn eigen manier en toen werd mij verteld dat je bij rugby alleen op heup hoogte mag tackelen.

En ben je ooit wel eens bij een football game geweest in een stadium?
    ik denk het niet aangezien je de conclusie trekt dat je de sfeer niet prettig vond. Bij football hangt juist één van de prettigste sferen dan welke sport dan ook, en dat is bewezen ook. Ga maar eens op tv een game kijken, dan zul je zien dat supporters van beide teams gewoon door elkaar kunnen zitten zonder er een hele rel van te maken. Dat is wel wat anders als waar ik geweest ben bij de rugby game van newcastle.

Ik bedoel dit absoluut niet op rugby af te zeiken of wat dan ook, vind het een hele toffe sport om te doen, wat minder om te kijken maargoed.. ik hou nou eenmaal meer van sensatie zoals dat bij een football game is. zoals ik al eerder heb gezegd heb ik beide sporten gespeeld dus ik weet wel waar ik mee vergelijk.

6. gamekiller15

gamekiller15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    stoer:thumbs: mijn leraar is bang dat dat soort dingen gebeuren.. maar ik weet niet hoe jullie rugby speelde...bij mijn wedstrijden vliegen er alleen tanden uit:emo:

maar met welke scholen dan..niet de gsgxd

7. gamekiller15

Leuk Bevonden:
    0
    wie dan? mischien ken ik ze wel:b:

8. gamekiller15

Leuk Bevonden:
    0

jah voetbal is voor watjesO-) eem keer een poot tegen hun benen en meteen janken... wij krijgen poten(jawel met ijzere noppen) n onze gezicht, bloed allemaal sneeen en onze trainer zegt: staat je goed! en dan maar door spelen...

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.642
    Ik vind rugby echt tof om te kijken, maar waarom moeten jullie altijd gaan zeiken op voetballers? Alleen omdat rugby ruiger is als voetbal, is voetbal voor watjes. Erg volwassen reactie 'gamekiller15'.

10. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ben je toch stoer!

11. gamekiller15

Leuk Bevonden:
    0

het is gewoon een soort van strijd tussen rugby en voetbal... net als honkbal en AF in de US. en waarom reageer jij dan zo?...:confused:

12. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom moet het nou weer een strijd zijn?

Laatst bewerkt: 22 nov 2008
  13. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hoe kom jij erbij dat er tussen honkbal en Football een "strijd" is in de US?
    veel v/d atleten op High school doen zelfs beide sporten.

14. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    bij ons was het ook niet helemaal de bedoeling hoor:9 maar wij gingen er altijd vol tegenaan met keiharde tackles en dan iedereen achter die bal 8)
    maar wij moesten verplicht van die verneukte bitjes in |:-

15. gamekiller15

Leuk Bevonden:
    0
    wij ook... dat heet veiligheid8) maar het is wel beter... ik heb al gemerkt dat het beter is:9 maar met welke scholen deed je het dan?

16. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    voor de mensen die geinteresseerd zijn: nu op bbc voor six nation cup engeland -wales

Deel Deze Pagina