1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het School & Opleidingen Topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Syn3rgy, 7 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat morgen nog iemand naar de open dag amsterdam/andere stad?
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    InHolland staat weer lekker in het nieuws vandaag..
    baggerzooi daaro.
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Tsja, het is toch al jaren bekend dat het een 'kutschool' is? ;)
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Eh niet echt..vele zeggen van wel, andere zeggen weer van niet. Anders hebben we over alle scholen wel wat te zeiken. HvA, ROC, Horizon scholen, daar zal toch ook genoeg gebeurd zijn. Ik vraag me dan ook af waarom alleen InHolland negatief in het nieuws staat.
     
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik hoor eerlijk gezegd ook haast alleen maar negatiefs over InHolland van mensen die erop zitten/hebben gezeten. Zelfs leraren op de middelbare school raadde het me af 8).
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Ik ging eig HBO doen met het idee dat ik dan weer gewoon klassikaal les zou krijgen, wat een beetje ritme geef zegt maar, dacht dat dat wel weer goed voor mij zou zijn. Maar in die lessen daar doe je gewoon geen fuck. Irritatie alom daar tegenwoordig.
     
  7. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Ach, elk vak is verschillend. Bij ons op school beginnen we na 1,5 jaar met PGO uit het niets. die docent komt van Facility management af en denkt dat wel even bij een klas vol chemie/CT studenten binnen te vallen en te denken dat ie bij ons hetzelfde les kan geven als bij Facility management. moeten we opeens een woordweb gaan maken op de meest kinderachtige manier over papier en dat soort ongein. onze klas kreeg meteen een top indruk van PGO.
     
  8. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Zit er nu aan te denken om een tweede studie erbij te doen. Bestuurskunde lijkt me wel wat denk ik. Ga er nog even goed over nadenken en wat mensen spreken (2e jaars van mijn huidige studie, studie-adviseur, vriend die bestuurskunde doet). Kijken of het mogelijk is. Weet in ieder geval dat de structuur van Bestuurskunde erg chill is, qua opbouw en contacturen in de week. Mijn huidige studie heeft echter wel erg veel contacturen, maar als het goed is wordt dat minder dus dat ga ik even checken.
     
  9. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik had zo'n soort vak ook, persoonlijke ontwikkeling. Meest nutteloze, idiote vak. Het is nog erger dan mentoruur op de middelbareschool.
     
  10. Commander J

    Commander J Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat studeer je nu dan (en waar)?

    Ik volg sinds dit jaar ook twee studies. Naast (derdejaars) student Bedrijfskunde nu ook Filosofie. Moet zeggen dat het verschil tussen beide studies erg groot is, maar dat het wel erg interessant is.
     
  11. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Filosofie, doe je dat universitair? Want ik zit er ook aan te denken om Filosofie naast of in plaats van mijn rechten studie te gaan doen. Hoe zit die studie in elkaar, en wat leer je precies?
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Bij filosofie heb ik echt altijd het beeld dat het nergens over gaat. Ik vraag me trouwens af hoe je daar tentamens doet? Filosoferen is namelijk nooit echt fout, dus je kan eigenlijk ook nooit een onvoldoende halen. :+
     
  13. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik heb altijd het idee dat het alleen maar gaat om het leren over andere filosofen, en het begrijpen van hun denkwijze. Als dat zo is lijkt het me best saai, maar als het echt heel veel gaat om het nadenken, dan lijkt het me best een leuke studie.
     
  14. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal wel vooral filosofen tegenover elkaar zetten, hun theorieen kunnen toepassen op concrete situaties, afwegen tegenover elkaar en dan op basis daarvan je eigen standpunt geven zijn.
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Dus conclusie: Dull...
     
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mijn studie heb je nog redelijk wat rechtsfilosofie, dat vind ik altijd wel boeiend. Het is weer wat anders dan alleen maar het geldend recht leren en welke artikelen er van toepassing zijn etc.
     
  17. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik vond rechtsfilosofie echt een kutvak.:9

    Helaas moet ik het aan het eind van dit jaar nog een keer doen.:mad:
     
  18. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    IBCoM (International Bachelor for Communication and Media) doe ik. Moet alleen gaan uitvogelen hoe ik dat ga doen qua stages/periodes in het buitenland...
     
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Wij beta's zullen filosofie nooit begrijpen. Ik zou dat ook nooooooooit trekken, omdat ik bij dat soort vakken altijd het gevoel had dat de beoordelingscriteria niet duidelijk waren. Bij geschiedenis ging ik mijn proefwerken ook altijd aanvechten.
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Wat voor beroepsmogelijkheden heb je na een studie Filosofie? Een maat van me wilt het gaan studeren namelijk.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina