+1 IBMS hier en Ypuh heeft redelijk gelijk hier in Utrecht HBO, ongeveer hetzelfde allemaal eerste jaar Financial and Management Accounting was grootste probleem voor meeste alleen moet wij 48EC halen van de 60. Al gaat het nu allemaal veranderen van een 3pt systeem naar 5pt wel beter helaas heb ik er niks aan.
Ypuh welk jaar zit je en al in het buitenland geweest?
Flix ga je HBO of Uni doen? Als je anders nog vragen hebt over HU dan kan je ze stellen. EDIT
Zag het al op vorige pagina dus even een edit, en China is makkelijk om heen te gaan vanuit de HU voor je Minor, daar hebben ze speciale programma voor en een aantal partner universities. Hongkong en Japan is lastiger daar zou je internship moeten regelen dan, al komt er mogelijk een japanse school bij, hij staat nog op pending laatst toen ik checkte.EDIT
Verder moet ik zeggen ben wel blij bijna weg te gaan van de school veel gedoe af en toe, en Nederland is alweer veel te saai. Waarschijnlijk over een maand Sydney voor 3 maanden Internship + Mini vakantie, daarna naar Seoul (6 maanden) voor study abroad (minor), en dan nog 6 maandjes Cork/Lyon/Parijs.
Dat is het leuke van de opleiding inderdaad en dat merk je ook aan veel van je medestudenten, dat iedereen daarin heel erg hetzelfde is en vaak hele open mensen zijn. Nadeel is afscheid nemen natuurlijk van iedereen en sommige die je heel lang niet meer zien door verschil in jaar en periodes van vertrek/terugkomst. Natuurlijk me vriendin vind het ook allemaal minder, maar wil het al zo lang dus nu ook gewoon genieten ook.
Laatst bewerkt: 17 apr 2011