1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het School & Opleidingen Topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Syn3rgy, 7 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Fuck wat zijn er veel leuke opleidingen.

    Ik kan nu naar de uni, heb immers m'n P van international business and languages.
    Toch eerst maar deze studie afmaken denk ik voordat ik aan wat nieuws begin.
    Al is het wel frustrerend om te zien dat er zoveel leuks te studeren is, met opzich zo weinig tijd.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.582
    Ik kan ook niet wachten tot ik klaar ben met deze kutopleiding en de volgende te volgen :p.
     
  3. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Wat studeer je nu dan?
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.582
    Commerciële Economie.
    Al ligt het meer aan de instelling waar ik het volg.
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Wat zijn je favo vakken?
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verander volgend jaar dus van Bachelor naar Master. Nu heb ik die wijziging doorgegeven bij de IB-groep op de afdeling Studiefinanciering. Betekent dat ook dat mijn oude aanvraag op stufi vervalt en ik weer een nieuwe aanvraag voor stufi moet doen of is die wijziging doorgeven genoeg?

    Op de site staat namelijk dat het 'misschien betekent dat de aanvraag beeindigd is.' Misschien. :emo:
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2011
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee, niks doen. Ik maakte me ook zorgen, maar om uitleg vragen maakte het nog ingewikkelder (helpdesk snapte de situatie maar niet). Studiefinanciering loopt gewoon door en door je inschrijvingen bij Studielink verloopt de registratie van je studiefinanciering automatisch
     
  8. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, nice. Thanks. :)
     
  9. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    idd je hoeft alleen wat te veranderen in studielink

    mij staat ook nog een leuk karwei te wachten deze zomer .. overal voor uitschrijven, studie/ov-chip/duo etc. en inschrijven voor een post-master studie terwijl ik m'n diploma pas krijg als die opleiding al begonnen is 8)
     
  10. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Wat voor post-master opleiding ga je doen dan? :) En waarvoor heb je je master gehaald als ik vragen mag?
     
  11. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Van post-master opleidingen heb ik nog nooit gehoord, ben ook benieuwd.
     
  12. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    ben nu bezig met m'n Accountancy master, volgend jaar post-master Register Accountant.
    Maar dat valt ook niet meer onder de DUO, niet meer gesubsidieerd, kost 6000 euro per jaar, voor 1 dag college per week 8)
     
  13. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    wel betaald door de baas, dat scheelt :+ Welk kantoor werk je?
     
  14. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand ervaring met HBO autotechniek? (Hoge School Rotterdam)
     
  15. pimmos87

    pimmos87 Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3

    Ben je ook al bezig met je praktijkstage dan? Zoals ik het nu begrijp heb je je master Vol-tijd gedaan, dan loop je toch meteen een jaar achter met je praktijkstage?
     
  16. Remco

    Remco Guest

    JeePee :)
     
  17. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    ik loop meteen een jaar achter, terwijl ik nog moet beginnen? Ik ben ook nog niet eens begonnen met werken overigens.
    de opleiding naar RA is volgens mij een traject van 3 jaar, waarvan ongeveer 1-2 jaar theorie is en dan dat praktijk deel de rest van de tijd, je moet een x aantal controle uren maken o.i.d. Uiteindelijk is het vrij knap als je hem in 3 jaar haalt had ik al begrepen :9
     
  18. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Dat bedoeld hij, dan loop je een jaar achter op mensen die meteen duaal beginnen ;)
     
  19. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, ik stuur hem ff een PM.
     
  20. pimmos87

    pimmos87 Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3
    Klopt inderdaad :) Ik ging er even blind vanuit dat iedereen dat deed. Bij ons op kantoor is het inderdaad staat er normaliter maar 2 jaar voor het RA-traject en moet zeggen dat dat nog best vaak gehaald word.

    Als ik je een tip mag geven: Zoek asap een bijpassende baan. Bij mij op kantoor merk ik heel erg dat mensen die eerst de opleiding afronden en dan gaan werken in praktijk worden aangestuurd door mensen die er al langer werken maar bijvoorbeeld nog niet eens hun master hebben.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina