1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het School & Opleidingen Topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Syn3rgy, 7 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.609
    Leuk Bevonden:
    17.773
    Iemand ervaring met Sociale Geografie & Planologie aan de UvA? Zit er aan te denken om dit te gaan doen..
     
  2. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk er serieus aan, nadat ik hier afgestudeerd ben (nog 1 jaar), in een ander land een uitwisseling te doen. Ik heb al gekeken op yfu, kent nog iemand sites als deze (ook voor in België)?
    Zijn er al mensen hier die dit al gedaan hebben en hoe is jullie ervaring hiermee (taal, mentaliteit, onderwijsniveau,...)?
    De landen die mij vooral aanspreken zijn Canada, VSA & Australië maar tevens ook Scandinavië.
    De reden dat ik eerst nog hier mijn jaar wil doen is 1. omdat ik te laat ben voor mijn inschrijving :). 2. Omdat ik dan de keuze heb voor college of nog gewone school, naargelang het aanbod.
    Ik zie het wel volledig zitten om me in een totaal andere cultuur te storten en zoveel mogelijk bij te leren. Ik ben nog jong en ik vind dat ik nu zoveel mogelijk moet zien van de wereld alvorens me te 'settelen'.

    Alvast bedankt.
     
  3. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil je reizen/backpacken of echt studeren in het buitenland? Het laatste is namelijk nogal duur als je dit niet doet via een universiteit/school maar via een instantie is YFU.
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zit te denken om mezelf om te scholen. Wil in de vakantie periode wat certificaten halen richting de ICT. Denk zelf aan programmeren, maar wil ook een beetje allround.

    Wat zijn dan de certificaten waar ik het meeste aan heb? Las dat vooral MS certificaten erg in trek zijn.
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    En basis certificaten van ITIL, BiSL, ASL, PRINCE2 zijn altijd goed om te hebben :)
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    +1 voor ITIL
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Thx. Maakt het ook uit waar je ze haalt?
     
  8. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik zit met een probleem. Ik heb dit jaar Communicatie gestudeerd, maar een BSA gekregen. Ik was er eigenlijk van uit gegaan dat ik de opleiding wel zou gaan halen het eerste jaar, maar uiteindelijk dus niet gelukt. Alleen nu moet ik dus weer een andere opleiding kiezen. Dat wordt dan mijn derde.

    Dit moet ik dan gaan doen in de vakantie periode. Zonder open dagen. Want mijn ouders pushen mij zo hard, dat ik in september weer een studie moet hebben. Alleen ik denk dat ik dan weer de verkeerde keuze maak en weer een kut jaar krijg. Plus dit is de laatste opleiding die mijn ouders sponsoren, dus nu zou ik wel graag de juiste keuze maken. Zijn er hier mensen die ervaring hebben op in zo'n korte termijn een opleiding te kiezen? Of tips?
     
  9. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    20 willekeurige studies op blaadjes zetten. Op een dartbord elk vakje een studie geven en gooien maar! O-)

    Als ik jou was zou ik je ouders er van proberen te overtuigen dat het verstandiger is om er een jaar tussen uit te gaan (werken/reizen) zodat jij jouw gedachten op een rijtje kan zetten en tegen die tijd een gedegen keuze kunt maken.
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Of je kiest een makkelijke en brede studie(zelf ook gedaan)
     
  11. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Dat is communicatie toch al?
     
  12. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    True story
     
  13. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Zet op een lijstje de mogelijke opleidingen die je evt zou kunnen doen, ga dan na wat er met de vorige opleidingen mis is gegaan en waarom. Probeer daarna te achterhalen wat voor opleiding het beste bij jou persoonlijk past. Kortom, alle mogelijkheden op papier zetten en daarna dingen doorstrepen dus, kunnen wij niet voor je doen..
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.609
    Leuk Bevonden:
    17.773
    Wow dude, je zit in precies dezelfde situatie als mij. Pre-cies.
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb ITIL bij Exin gedaan. Maar volgens mij maakt het niet uit.

    PS: Als je HBO/WO afgestudeerd bent en je wilt in de IT, PM mij even.
     
  16. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Zolang je maar een officieel certificaat krijgt.
     
  17. Seh

    Seh Guest

    Ingeschreven voor de opleiding Chemie aan de HRO, na niet ingeloot te zijn voor Forensisch onderzoek in Amsterdam. Ben benieuwd hoe zwaar deze opleiding gaat zijn.
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Moet je ook niet zo veel complottheorien op het web opzoeken. Dan mag je natuurlijk niet bij de popo werken. :cool:
     
  19. Seh

    Seh Guest

    Niet alleen op internet vriend, niet alleen op internet. :cool: Overigens is de overheid maar een dekmantel voor wat er werkelijk aan de hand is. }:] De politie is nog niet zo erg.
    Kidding... Denk ik.:+

    Maar misschien is het maar beter ook joh, Rotterdam is veel dichterbij.
     
  20. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen Pre-masterassesment voor Pre-master Marketing aan de VU. Zal denk wel ff schrikken worden het statistiek wat ik voor geschoteld krijg na een jaar geen school en al 5 jaar niet echt wiskunde. Maarja, gelukkig is het niet bindend, dus maakt het ook niet uit of ik laag score.
    En dan 2 september eindelijk weer beginnen met school \o/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina