1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het School & Opleidingen Topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Syn3rgy, 7 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seh

    Seh Guest

    Iemand enig idee hoe ik met mijn studentennummer mijn rooster kan vinden? 8) Zit op de HRO.
     
  2. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan dat niet. Het gaat per klas/docent. Ik heb het in ieder geval nog nooit ergens gezien. Zou het een wonder vinden als het HRO nu al de roosters online heeft trouwens. Bij mijn instituut is het altijd een zooitje qua roosters/klassenindelingen.
     
  3. Seh

    Seh Guest

    Ja hier ook. Maar weet dus niet eens wanneer ik moet beginnen, aanstaande of volgende week bijvoorbeeld. 8)
     
  4. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb je geen inlogcode voor Hint gekregen? Anders ff bellen...
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Toch deeltijd Informatica gekozen. Kijken of ik het nog kan :)
     
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Iemand die aan de HU(FEM) gaat studeren en al een idee heeft van tijden wanneer het weer begint of waar je de 'klassen' indeling kan vinden?
     
  7. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Dat zal net als op elke universiteit een raadsel zijn tot 5 september, nog nooit een instituut gezien die hiermee op tijd is.
     
  8. Seh

    Seh Guest

    Je gaat er toch goddomme bijna van huilen, betaal je dan een godsvermogen voor. Kan je niet eens een aantal dagen van te voren zien wanneer en hoe laat je wordt verwacht.
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Van Fontys Eindhoven heb ik wel netjes in een brief ontvangen hoelaat en waar ik volgende week moet zijn bij de introductie/start school, zelfs in welke klas ik zit.
    Het is wel m'n eerste jaar, dus heb geen idee hoe het volgend jaar zal zijn. Denk ook zoals bij jullie. :9
     
  10. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    True that, en om dat collegegeld te verdienen wil mijn baas graag weten wanneer ik moet studeren. Hoe ironisch.
     
  11. Seh

    Seh Guest

    Crap systeem is het ook...
     
  12. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Kan je niet op Osiris zien welke klas je al zit, anders is het maar meestal wachten op een mail ofzo en dat kan lang duren, zeker op de FEM. Blij er dit jaar niet aanwezig te zijn, donderdag richting Zuid-Korea word opgehaald van het vliegtuig, paar introductiedagen en heb al me rooster een maand gekregen zodat ik alles zelf kon in plannen.

    Nederland kan er wat van leren :9
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Begint hier (HES) ook al lekker, zou vandaag om half 9 introductiedag hebben, kom ik binnen en vraag ik waar ik heen moet, blijkt het pas 9 uur te beginnen.. Zul je zo zien dat het wel half 9 begon.
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik niks 8)

    Zal het eens aan m'n ma vragen.

     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2011
  15. Seh

    Seh Guest

    [yt]aaCUTEPhuJE[/yt]
    :emo:
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    [​IMG]

    Is dat murda turk trouwens op de tekst?
     
  17. Seh

    Seh Guest

    Geen idee. :'-( Murda aka önder aka Turk aka Murda Turk vind ik toch maar een beunhaas eerste klas.
     
  18. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Zie niets staan.
    Ook als ik bij rooster kijk zie ik er niets staan.
    Wat ook raar is. Dat ik op dat welcomhu.nl ofzo wel een zie dat er maandag de eerste kennismakings dingen zijn. Daar staat dan een heel schema
    Dit staat er dan
    Nu ga ik International Business and management studies(engelstalig) doen.
    Alleen als ik dan op de engelse afdeling ga kijken, dan staat er dit
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2011
  19. Seh

    Seh Guest

    [​IMG]
    Heb ik eindelijk gevonden wanneer mijn intro begint, blijkt het vandaag begonnen te zijn om 11:00.

    Dan maar donderdag het tweede deel mee maken, hoop niet dat ze er moeilijk over gaan doen. :emo:
     
  20. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Denk niet dat je je druk hoeft te maken. Ik kan ook niet bij de eerste dag zijn en hij gaf aan dat ik dan maar aan klasgenoten moest vragen wat er vertelt was :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina