1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het School & Opleidingen Topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Syn3rgy, 7 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ja, ben zo ongelofelijk kwaad. Fontys laat mij ook niet het 2de jaar doen. Alsof ik het 2de jaar zou falen omdat ik 1 bijvak moet herkansen.

    Anyways, heb nu de optie om een versnelde bachelor te doen voor 3 jaar. Dan ben ik nog steeds op tijd. Tot nu toe het beste aanbod. Ben ik weer dus eerste jaars godver. :emo:

    edit:

    Snap eigenlijk ook niet waarom ik er voor gezakt ben, want het voldeed aan alle eisen.
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2011
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wat was de reden dan?
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Weet ik niet. Had in het begin ook enorm veel moeite om te beseffen of het wel klopte :eek:
     
  4. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    beroep bij de examencommissie?
     
  5. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Vandaag eerst intro dag gehad. Super chille klas tot nu toe. Coach is ook wel chill, en tevens opleidings manager. Altijd goede zaak als je die te vriend kan houden. Rooster is allen te belabberd voor woorden en dat heeft de coach ook aangegeven dat er wijzigingen gaan komen.

    Heb ik ook weer. Precies dit jaar is er besloten dat alle lessen, zowel hoor als werk colleges verplicht zijn:emo:
    Even aangegeven dat ik volgende week vrijdag 4 uurtjes moet missen.
    Ze gaf aan sja, het is momenteel niet anders want je bent wel verplicht die lessen te volgen!
    Dus ik zou je vingers maar even gekruist houden in de hoop dat je rooster gunstig gewijzigd word. En anders, je mag 2/3 lessen missen, maar dan mag je de rest van het blok niet ziek worden, verslapen of wat dan ook!
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Dat is nog steeds plan A.

    Dat is wel zwaar kut. Ik haat het wanneer er geen ruimte is voor de wensen van de student.
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2011
  7. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Zou voor plan /b/ gaan!
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    De hele opleiding trollen. :cool:

    Voor de deur staan met een Guy Fawkes masker en dan 'Never gonna give you up' zingen.
     
  9. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga binnenkort ook maar een proces aanspannen tegen de universiteit :mad: 1e versie van m'n masterscriptie 6,5 week geleden ingeleverd nog steeds geen feedback of een cijfer. Terwijl in de reglementen staat dat je binnen 28 dagen (4 weken) recht hebt op commentaar dan wel een cijfer. Als m'n cijfer nu niet voor 1 september wordt geregistreerd dan moet ik me weer inschrijven voor schooljaar 2011/2012, kost me weer een maand collegegeld ~140eu :emo:
     
  10. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je ze er al op geattendeerd? Zo ja, dan kan je idd gaan cashen.
     
  11. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    een studieadviseur belde me op en zei dat ik maar een officiële klacht moest indienen :thumbs:
     
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Proces aanspannen? Heb je het al eerst via de Examencommissie of een persoonlijk gesprek met de opleidingsdirecteur geprobeerd? Die wegen zijn sneller en effectiever.
     
  13. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    proces was gewoon een mooi woord :9 Eerst mn begeleider me een cijfer laten geven voordat ik een klacht indien natuurlijk :)
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Idd ;)
     
  15. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik zit een beetje in de knel met m'n stufi. Ik zou namelijk net onder de grens uitkomen qua wat je max mag bijverdienen. Nou heb ik een salarisverhoging gekregen en is er afgesproken dat ik dat ook nog een jaar met terugwerkende kracht krijg. Probleem is dus wel dat ik nu over die grens heen ga en dus stufi moet terugbetalen. Ik kon dit alleen nooit van tevoren weten, is er dan misschien nog iets te regelen?
     
  16. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    zwart uit laten betalen? Of is dat niet aan de orde? Of zo verdelen dat het wel kan, als je stopt met je werk bijvoorbeeld. Een beetje uitsmeren dus?
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik zou eerst nagaan wanneer je met terugwerkende kracht salaris krijgt het bij dit jaar of volgende jaar hoort. Daarnaast is de regeling wat versoepelt en hoef je niet alles wat teveel was terug te betalen.
     
  18. Viper62

    Viper62 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je baas dit salaris niet apart zetten (oplopende bonus) en uitbetalen als je klaar bent met je opleiding? Dit dan in het geval je er anders niet uit komt, kan begrijpen dat je dat geld nu al wil hebben
     
  19. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan je niet gewoon je stufi stopzetten?
    Ik bedoel als je zo dik verdiend kan je ook wel zonder die 100 extra denk ik.
    Wel fijn dat je hier even over begint, moet ook maar is kijken hoeveel je er dan naast mag verdienen, kan ook veel gaan verdienen naast me studie dit jaar...
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ja hoor, ben alweer te laat. Beter kap ik er mee want dit schiet toch niet meer op. Ik kreeg de goede tip van mijn SLB'er dat de absolute deadline 1 oktober is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina