1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Senioren gamertopic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door MaxxRaptor, 23 dec 2008.

1. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    In Zelda Oot had ik de Water Temple zonder kaart uitgespeeld, daar had iedereen veel respect voor toen :D

Ik vind de SNES denk ik de console waar ik het meeste plezier aan heb beleefd met spellen als Super Mario World, Zelda LTTP, Super Adventure Island, Mariokart (hoewel ik die wel minder vond dan op de latere consoles), Street Fighter, Yoshi's Island, Mario Allstars (al was dat van de NES), Super Soccer, Teenage mutant ninja turtles, Double Dragon, Street racer, Castlevania, F-Zero, Probotector, Pole position, etc.

Er was ook een heel breed assortiment bij de SNES, veel verschillende soorten games. Nu zijn het meestal shooters en racegames op de xbox en dat boeit me niet dus ik game eigenlijk niet meer.

Laatst bewerkt: 24 jan 2009
  2. SR20DET

SR20DET Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vroeger wist je ook niet wat je van games moest verwachten. Nu heb je je vooroordelen al klaar staan

Gears of War > halen! al is het omdat de rest hem stoer vind
    Halo > zelfde verhaal

ik kijk meestal op het doosje of bekijk gameplay filmpjes en koop op basis daarvan mn games.. deed ik vroeger ook

3. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik heb Halo gespeeld, maar ik vond dat niet leuk. Shooters als Medal of Honor en Splinter Cell vind ik dan wel weer leuk. Wat mij aan Halo stoort, is dat ze proberen een realistische omgeving te maken, maar je vijanden zijn rare monstertjes en daarbij vind ik de omgevingen ook lelijk. Bij Splintercell heb ik meer het idee dat het ook echt kan wat er gebeurt. Daar gaat ligt de nadruk ook meer op de missies dan op het schieten.

Ik hoor je al denken 'ja maar zelda en mario zijn toch ook nep' :+ Dat is waar, maar dat vind ik weer een totaal ander soort spellen, die zijn ook totaal niet gemaakt om realistisch te zijn. Die omgevingen vind ik dan ook wel weer leuk om in te spelen. Beetje lastig uit te leggen :)

Deel Deze Pagina