Ik sta met de mooiste op de foto, maar die kont heb ik zelf niet gemaakt, maar geplukt van de GameZ site
Ik vind het dus echt zo vaag dat dit niet kan he. Toen iedereen nog zat te wachten op de 360 zag je altijd van die filmpjes over de dashboard en dan zag je gewoon zo'n foto van een gast en ik meen ook dat ze toen zeiden van dat je je eigen foto als gamerpicture kon gebruiken en dat je hierdoor dan weet waarmee je speelt.
ik denk wel dat het eenmaal mogelijk wordt als die webcam voor de 360 komt en zo foto's kan maken en die als gamerpicture kan instellen.
Jup dat zijn ze precies.....hoop dat het nog komt in de toekomst. Jullie kunnen trouwens door discuseren in het Centrale topic voor het dashboard. Hier: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=78636 En hier mijn bijdrage aan dit topic: Het is niet zo'n supergoede foto maar je kan in ieder geval zien wat mijn favoriete film is
Het is op dit moment nog Saw omdat ik saw 2 nog niet gezien heb. Als trouwe fan wacht ik tot hij in de bioscoop komt. Ik google er altijd op los. Je typt bijvoorbeeld gewoon '(naam van wat je wil hebben) Wallpaper' en zit er vast wel altijd eentje tussen. Ook kun je tegenwoordig (als je iets van een film zoekt) op de site zelf al veel wallpapers vinden.
Is Saw 2 niet al in de bios geweest in Amerika? Ontopic: Kunnen jullie je plaatjes zelf op dit topic plaatsen (ipv foto's). Dan kunnen andere de plaatjes zelf ook gebruiken. Alvast bedankt _0/