1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het verpesten van series die vroeger zo cool waren.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JDH, 13 mei 2005.

1. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0

_O_ beter dan zo had ik het niet kunnen verwoorden _O_

2. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Hou je hart maar vast ;)

http://www.imdb.com/title/tt0429493/

Al betwijfel ik of dit er ooit nog van gaat komen.

Ik ben trouwens benieuwd wat ze van de Miami Vice verfilming gaan maken. Dit was toch wel een van mijn meest favoriete series en ik kan echt niet in zien waarom er nu na al die jaren zo nodig een filmversie van moet verschijnen. Miami Vice is pure jaren '80 nostalgie. De pastel kleuren, de openingstune van Jan Hammer, Don Johnson en Philip Michael Thomas enzovoorts. De oude fans zul je er iig niet mee hebben aangezien die toch de feeling zullen missen met de oorspronkelijke serie. En Colin Farrell en Jamie Foxx mogen dan verder prima acteurs zijn, maar ze hebben verder niets te zoeken in de rollen van Crockett & Tubbs. Het zou dan ook bijzonder jammer zijn als regisseur Michael Mann (Heat, Collateral) de goede herinneringen aan deze serie zou besmeuren waarvan hij notabene zelf nog de oorspronkelijke executive producer van is geweest.

Laatst bewerkt: 14 mei 2005
  3. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Totally Spies ;)

4. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    :) Vette thread. Ik erger me aan de nieuwe turtle series. Vroeger vond ik ze zo enorm vet, maar al die andere nieuwe series van ze zuigen gewoon big time. En dat heeft niet te maken met het feit dat ik geen kindje meer ben :).

Vertalingen zijn meestal k*t ja, dat ben ik het met jullie eens. Maar heel soms vind ik vertalingen naar het nederlands wel vet. Bij Spongebob vind ik het wel leuk gedaan bijvoorbeeld, die humor is zo stompzinnig en de karrakters hebben zo'n stomme stemmen en maken zo'n stomme zinnen dat ik de nederlandse versie net iets leuker vind. :)

5. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    En die ripoffs van Power Rangers vind ik allemaal zo lame.
    Maar die 1e was en is MEGAVET Zordon, alfa, the silver ranger etc toen was het nog origineel.

6. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb die Power Rangers nooit begrepen. Wat was er zo leuk aan dan? En was niet iedere aflevering zo'n beetje hetzelfde, met altijd zo'n grote badguy tegen wie ze moesten? En zat er uberhaupt nog een soort van een verhaal in?

7. pls_devil

pls_devil Guest

er zat gewoon geen verhaal aan. punt.

8. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Dat was gewoon klassiek, goed tegen kwaad.

9. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    A-team was echt perfect.
    Vroeger, op vrijdag, ging ik altijd bij een vriendje patat eten en dan gingen we A-team kijken, echt te vet gewoon *)

10. pls_devil

pls_devil Guest

inderdaad: humor en actie samen goed gemengd. zijn er eigenlijk dvd-boxen van te koop?

11. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    The A-Team seizoen 1.

The A-Team seizoen 2.

Ja, dus.

12. pls_devil

pls_devil Guest

13. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    wat ik echt verkrachting van goede oude series vond was transformers. dat was zo onwijs vet die eerste seizoen maar dat is zo slecht geworden, al die computeranimatie nou echt sleccchhht.

nog mensen die hier mee instemmen

14. Lynxzz

Lynxzz Random Idiot

Leuk Bevonden:
    0
    Saved By The Bell:
    Leuk oud, origineel, en zo niet grappig dat het grappig was.
    De personages waren leuk en goed gespeeld en de gebeurtenissen bleven varieren.
    ... en toen kwamen de opvolgers. ''College'' en ''The New Class'' waren rampzalig.

Misschien klinkt het nogal duf, maar als ik voorbij zapte bij SbtB ging ik altijd wel even kijken, bij de opvolgers blijft het beeld niet langer dan twee seconden op Nickelodeon staan.

Thunderbirds:
    Als klein kind was dit de shit man!
    Nu, velen jaren later lach je jezelf krom om de rotzooi.
    Tot is de verfilming een stomp in de maag voor de fans.

Voor de rest kan ik nergens op komen.
    LotR is er alleen maar veel beter op geworden sinds de tekenfilm.
    En daar ben ik als fan erg blij om.

Het omgedraaide bestaat dus ook.

15. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    ik stem in.. echt wat een verneuking die computeranimatie,,
    en ook die tekenstijl die ze nu gebruiken is echt flut

16. pls_devil

pls_devil Guest

yep, check ghost in the shell 2 :mad:

Deel Deze Pagina