1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Voortgezet Onderwijs

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 25 nov 2007.

1. Towel

Towel Guest

Ik vind ook dat je nietkan stellen dat maatschappijleer zinloos is. Erg belangrijk vak hoor, alleen lijken leerlingen er te weinig aandacht aan te besteden. Ckv mag opzich wel een keuzevak worden, maar k vond het iig erg leuk altijd.

Over het algemeen : Scholieren zeiken te veel! Gewoon op school 35uur per week maken! aanpakken die handel_0/

Overigens is het ook zo dat maatschappijleer door die leeftijd niet erg interessant is. Ik had iig op mn 16de niet zo heel veel interesses in de politieke maatschappij. Zodra je 18 bent kun je invloed uitoefenen en wil je je erook gaan interesseren... ik tenmnste..

Laatst bewerkt door een moderator: 27 nov 2007
  2. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal met je eens wat maatschappijleer betreft. Op het vmbo zouden ze daar helemaal meer aandacht moeten leggen. Juist omdat daar mensen zitten met een zeer beperkte mate van interesse in wat er gebeurt in de samenleving. Ook voor havo/vwo moet het door blijven gaan al is het maar omdat je er echt iets opsteekt over zaken die je in het dagelijks leven veel tegenkomt. Veel mensen weten er nou eenmaal te weinig vanaf, dus het kan geen kwaad die mensen wat bij te spijkeren.

Deel Deze Pagina