1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het vreemdelingenbeleid

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robbertos, 25 aug 2003.

  1. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    En dat was het gevaar van Pim Fortuyn hij kreeg een schare mensen achter zich die zich blind keken op dat ene punt alsof met het verdwijnen van de allochtonen ook alle andere problemen meteen waren opgelost.

    Het erge is ook nog dat Pim Fortuyn met een partij mensen aan kwam zetten voor de zetels in de kamer die echt te belachelijk waren voor woorden.
     
  2. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet kijken in welk programma je het beste kan vinden, en welke punten je belangrijk vindt, en daarop kies je een partij uit

    en dan kan jij dat wel gevaarlijk vinden enzo, maar dat maakt helemaal niets uit, want de meerderheid beslist
     
  3. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    daarom is het nou juist gevaarlijk...

    de meerderheid kijkt naar dat ene punt, en stemt alleen daarom op Fortuyn...
     
  4. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    net of jij alle standpunten van de partij waarop jij gestemd hebt kent(als je tenminste gestemd hebt), en nog steeds zie ik geen reden waarom dat gevaarlijk zou zijn
     
  5. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Sorry hoor, maar daar val ik wel een beetje over. Is jouw redenering nu dat een demokratie in beginsel gevaarlijk is en het denkwerk maar moet worden uitbesteed aan mensen die dat wel vermeend kunnen?

    Das dus in mijn ogen een redelijk gevaarlijk standpunt. Daarbij ook behoorlijk gespeend van zelfoverschatting. Waarom zouden jouw keuzes de juiste zijn en die van je tegenhangers niet?
     
  6. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    omdat de rest van zijn programma punten kan bevatten waar je het absoluut niet mee eens bent (gezondheidszorg, onderwijs, defensie (hij wilde zelfs de landmacht afschaffen, en de dienstplicht weer invoeren!!!!)), maar daar heb je geen weet van omdat je alleen maar naar zijn allochtonenbeleid kijkt...


    (en ik ben nog niet stemgerechtigd, dus nog niet echt verdiept in alle standpunten van elke partij :D )
     
  7. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    HOHO!!

    dat zijn niet mijn woorden, ik baseerde me even op deze uitspraak van The Outblast:

    en deze van Technoob:

    ik heb wel degelijk vertrouwen in een democratie, en dat de meesten zich ook goed orienteren op de standpunten van elke partij...

    ik ging even uit van die uitspraken waarin op dat moment ook een kern van waarheid zat... de meesten keken naar het allochtonenbeleid van Fortuyn, en om hem 'eren' stemde ze op hem... Niet omdat ze alle standpunten zo goed kenden en het ermee eens waren...
     
  8. Wolfje

    Wolfje test...

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat dit over het vreemdelingelegoien? :\
     
  9. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    probeer je nou grappig te zijn, of ben je echt zo dom :confused:

    LEES de titel... wat staat er nou??

    juist... NIET 'het vreemdelingenLEGIOEN' maar 'Het vreemdelingenbeleid' wat dus HELEMAAL niks met elkaar heeft te maken.... snap je het nu Wolfje |:- |:-
     
  10. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wist dat trouwens wel, hoor....en ik ben het er 100% mee eens, nederlandse leger stelt nx voor, dus waarom zouden we er geld aan besteden??
     
  11. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    opzich gaat het niet om dat ene punt, maar ik wil er wel ff op doorgaan aangezien je hier onzin uitkraamt...

    jij zegt dat het Nederlandse leger niks voorstelt... maar ik hoef alleen maar te zeggen dat wij in Afghanistan en Irak zitten/zaten (Afghanistan niet meer als ik het goed heb) en zo ook echt meehelpen aan de vrede in die landen, ipv ze platbombarderen en helemaal kapotmaken... De Amerikanen bombarderen alles plat en wij kunnen het weer opbouwen :confused:... maargoed daar gaat het hier helemaal niet over.... verdiep je eens een klein beetje in het leger en je zult zien dat wij wel degelijk meetellen...

    maar hiermee zeg je dus dat je zou willen dat het hele leger afgeschaft wordt?? zoals ik al zei: Fortuyn wilde de Landmacht opheffen en de dienstplicht weer invoeren...
    zo zie je maar weer; denk eerst eens na voordat je stemt... als ik een punt uit het programma van Fortuyn noem, begrijp jij het anders... zoek daarom eerst uit waar hij werkelijk voor staat...
     
  12. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    denk je nu echt dat de amerikanen de nederlanders nodig hebben???
    nee, ze halen alleen andere landen erbij om een beetje te helpen, zodat het een beetje lijkt of ze willen samenwerken met de rest van de wereld....
     
  13. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    En minder gedoe bij hun zelf, het nu eenmaal zo , en die 100 soldaten met 1 F16:+ die wij sturen heeft echt geen nut hoor.
    ik de golf (bv) staat +/- 300.000 soldaten (het zijn er echt wel meer als dat de US zegt..) waarom zouden ze dan (inderdaad) die100 Nederlandse SOldaten nodgi hebben...
     
  14. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    *zucht*

    Als Wouter Bos dood is stemt ook niemand meer op de PvdA? Als Zalm dood is stemt ook niemand meer op de VVD? :confused:

    Pim ging nooit weg voor discussie. Alleen toen met rosemuller maar dat was gewoon triest van Paul. Ik zou ook weggaan als ik toch alleen maar werd belaagd met domme argumenten en de heel tijd hitler en extreem rechts naar em hoofd kreeg. Het volk zal het wel bewijzen zou ik dan denken en dat was ook zo.
     
  15. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    aangezien ik hier een heel antwoord op had, omdat jullie zo dom zijn erover door te gaan, en hierna even na de topic-titel keek; 'het vreemdelingenbeleid', bedacht ik dat het erg offtopic gaat.... daarom heb ik mn antwoord weggehaald...
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2003
  16. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    ofwel, je antwoord sloeg nergens op.....8) en je had je toch maar bedacht
     
  17. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    dat was zeker niet daarom... ik wil gewoon de thread op 'Het vreemdelingenbeleid' houden, niet op het Nederlandse leger, als jij zo graag onderuit gehaald wil worden met je belachelijke stelling 'het Nederlandse leger stelt niks voor' maak een nieuwe thread aan... hier houden we het op het vreemdelingenbeleid...

    en mijn antwoord was wel degelijk zinnig...
     
  18. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Misschien een idee om asielzoekers eerst 4 jaar in het leger te stoppen. Los je meteen twee problemen op :D
     

Deel Deze Pagina