1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het vreemdelingenbeleid

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robbertos, 25 aug 2003.

  1. PSVPSV

    PSVPSV Simply the best

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    300% mee eens (zoals dioga al zei)
    Het moet nou maar eens afgelopen zijn met azielzoekers die naar nederland komen en NIET EENS WILLEN INBURGEREN!!:mad: |:- :mad: verder vind ik dat azielzoekers die hier vrolijk van een uitkering genieten en die in feite ervoor zorgen dat de mensen die echt een uitkering nodig hebben, minder krijgen, snel het land moeten worden uitgezet (zeg ik het zo goed?). ZERO TOLERANCE zoals ugamer zei, Geweldig8) 8) 8)
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2003
  2. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    *Oogkleppen aftrekt bij Pejannl.

    Kom op zeg, je denkt toch niet werkelijk dat een land als Saudi-Arabië democratischer is dan Amerika. Je denkt toch niet daar minder mensenrechten geschoden worden.

    Bovendien is het in de Westerse wereld niet de cultuur om vrouwen als slaafje te gebruiken. Verder hebben vrouwen en mannen hier beide evenveel rechten. Kan je van veel islamitische landen niet echt zeggen.

    En jij gaat een beetje de geschiedenisboekjes erbij pakken, hetgeen nogal raar is omdat wij nu en niet in verleden leven. Wat maakt het uit dat Israël begon met terrorisme, feit is dat nu het meeste terrorisme uit islamitische landen komt.

    Verder ga je specifiek in op de vraag "- Waar blazen de meeste mensen zich op voor hun godsdienst?". Beetje raar om als antwoord op die vraag de situatie van de Palestijnen te gaan verklaren :{.

    Just my 2 cents.
     
  3. PSVPSV

    PSVPSV Simply the best

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Oftopic:
    Dit is echt belachelijk, dit is gewoon mannendiscriminatie! Als de overheid overal op bezuinigd (waar ik fel tegen ben, ik ben namelijk links) moeten ook de vrouwen ontslagen worden. Het is immers de keus van de overheid en als ze niet willen dat vrouwen worden ontslagen, ontsla dan óók geen mannen!:mad: 8)
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2003
  4. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    ik las ergens: als er 3 keer een overtreding word gemaakt dan moeten ze het land uit....

    nou dan is de grens toch lekker weer hoog voor de nlers lekker meer criminaliteit door nlers, dat is lekkerder jah liever criminaliteit door je eigen landgenoot dat voelt echt lekkerder aan.... daarom maar lekker de grens voor hun hoger zetten;)gaat goed, nlers mogen meer overtredingen maken, zo hoort dat

    maar wacht s ff..... wat als een nler die grens overschrijd???
    moet die dan het land uit?????????????
    ik dacht het niet... dus laat m lekker in zn eigen land....:cool:




    of zijn nlers allemaal braaf?????????????????????
    ik heb nix tegen nederlanders hoor..... lees ook mijn vorige posts....
    *zucht*
     
  5. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Het vermoorden van onschuldige burgers... Hmm, het aantal onschuldige personen dat is omgekomen in deze oorlog (Irak freedom of whatever) is vele malen kleiner dan het aantal mensen die vermoord zijn in opdracht van de heer Sadam, en de mensen die in Irak de Amerikanen zo tegenwerken hebben een probleem in hun hoofd, deze mensen zijn bang voor Sadam, als ze de Amerikanen lief begroeten zijn ze bang dat ze in opdracht van Sadam alsnog vermoord worden, als dit niet hun probleem is, dan hebben ze waarschijnlijk zo een kronkel tussen hun oren die hun verteld dat Sadam een god is...
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2003
  6. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Saudi-Arabië is inderdaad verre van democratisch. Daarom is het zo grappig dat Amerika, de grootste beschermer van de democratie, het uiterst corrupte en ondemocratische Saudische koningshuis aan de macht houdt. Veel islamitische landen hebben te maken gehad met het koloniale westen en zijn compleet leeggezogen tenbate van het westen. Enige haatgevoelens richting het westen is daarom misschien wel een klein beetje te verklaren.

    En ja, de westerse wereld erkent vrouwen als gelijken maar leg mij dan eens uit waarom vrouwen in de westerse landen dan nog steeds structureel minder salaris krijgen dan mannen terwijl ze vaak precies hetzelfde werk doen?
     
  7. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik vind dat 3 keer overtreding land uit bullshit.
    Zat yuppen hebben 3 keer per week een boete wegens snelheidovertreden omdat ze perse zo snel op hun werk moeten komen.
    (Vrijwel) ieder kind heeft weleens een blikje, Snickers of dergelijke gegapt. Dan werden je ouders geroepen als je betrapt werd, en kreeg je daar straf. Maar krijgen asielzoekers van 5 jaar dan meteen PV aan hun broek? Welja, geef ze meteen ook een strafblad, nu je toch bezig bent.



    EDIT:

    Helemaal mee eens!
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2003
  8. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt idd niet, maar vergeleken met de extreem-islamitische landen zijn vrouwen hier nog steeds 100x meer waard.

    Verder, diezelfde mensen die het grappig vinden dat Amerika de Saudische regering aan de macht houdt staan te protesteren op de Dam als Amerika een oorlog tegen Saudi-Arabië dreigt te beginnen.
     
  9. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Eindelijk zeg je het goed; In EXTREEM-Islamitische landen en niet in elk Islamitisch land. In elk EXTREEM-Christelijk land zou de vrouw net zo weinig in te brengen hebben (SGP). Op dat gebied ontloopt het Christendom en de Islam elkaar niet zoveel.

    Och gut, al wil Amerika het gehele midden oosten bezetten ze gaan hun godvergeten gang maar zolang ze maar eerlijk hun plannen kenbaar maken. Wat mij dwars zit is het meten met dubbele maten waar de Amerikaanse regering (lees dus regering, niet elke Amerikaan) zo goed in is. Ze gaan er prat op dat ze DE democratie zijn waar iedereen een voorbeeld aan kan nemen maar tegelijkertijd worden gehele bevolkingsgroepen onderdrukt door regimes die alleen kunnen bestaan door de steun van Amerika
     
  10. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk zoals je hij t hier allemaal zegt lijk je wel gelijk te hebben, maar weet je wat het nou juist is, Dat er veel mensen zijn in de moslimwereld die echt geen goede bedoelingen hebben. Het is niet om jou aan te vallen of jou godsdienst maar als je er zoveel gekken bij hebt zitten? Dan vraag ik me toch af hoe dat zou komen.
    Je zegt ook dat je geen zelfmoord of moord mag plegen voor jullie godsdienst, dat kan wel kloppen, maar het wordt wel gedaan. En ze zeggen vaak dat het van Allah moest ofzo.
    En alles wat goed of slecht gaat heeft met Allah te maken, als bv. Amerika iets slechts doet, in hun ogen zegt een groot deel van moslimwereld dat het terecht is dat er aanslagen worden gepleegd op Amerikaanse doelen. Zelfs sommige moslims in ons land vonden het terecht van de aanslagen van 11 september, hadden inteviews met sommige buitenlanders. Sommige zeiden gewoon glas hard: 'Dat verdiende ze een keer' of 'Het was Allah's wil'.
    Bedoel dus hier helemaal niet om jou mee aan te vallen, maar sorry jongen het is gewoon zo en ik vind z'n uitspraken niet normaal.
    Je moet ander godsdiensten respecteren, dat kan goed kloppen dat dat in de Koran staat, maar of dat ook gedaan wordt, of het ook nageleefd wordt? Dat is in toch best veel gevallen niet zo.
    Mensen in jullie cultuur, veroordelen zelfs gewoon mensen op hun innerlijk. Bijvoorbeeld gay zijn is een erge ziekte. Dit gebeurd in veel culturen hoor, maar ik vind het normaal dat je deze mensen accepteerd. Dat het een ziekte is een uitspraak die nergens op slaaat.
    Ten eerste in de Koran staat dat als ze aanvallen je terug moet aanvallen. Dat vind ik ook al niet normaal. Bv. In de bijbel staat al niets dat je terug moet vechten voor je geloof. Ik vind dat ook nergens op slaan. Ze zeggen Je moet geen kwaad met kwaad vergelden. Het is niet oog om oog, tand om tand. Zo moet je niet denken.
    Ten tweede als het ergens oorlog is in een land met veel moslims waar een westers land bij betrokken is, is het meteen een oorlog tegen het geloof zeggen ze. Dit vind ik ook geen normale denkwijze.
    En in Nederland over die regels voor buitenlanders, ben t heel veel met hun eens. Niet iedere buitenlander is zo, dus zal ze het ook niet over komen dat ze er mee te maken krijgen. Maar er zijn toch veel mensen die het dus voor de andere verpesten. En een hele tijd geleden was t een keer op tv dat ongeveer 85% van de jongeren met een buitenlandse afkomst in Nederland wel met geweld te maken heeft gehad.
    En vind jij het normaal dat wij bang moeten zijn voor buitenlanders op straat? Ik vind dat van niet, sorry hoor. Maar zoals ik al zei dat ligt aan een best groot gedeelte van jullie gemeenschap daar reken ik niet iedereen onder, scheer niet alle mensen over een kam. Het is gewoon zonde dat je die mensen altijd blijft houden.


    @ Pejannl sorry jongen je hebt niks gewonnen, je hebt veel antwoorden fout en ik vind dat je maar eens beter na moeten denken over wat je zegt wat veel mensen ook hebben laten blijken. Je geeft antwoorden die nergens op slaan en iedereen weet gewoon dat het anders is.
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2003
  11. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    kijk die k*t mensen die zich 'voor doen' als moslim en die het dan ff lekker verpesten voor ons zijn dus mensen die snakken naar zoiets en alle regels van de koran 'aanpassen naar hoe zij het graag willen zien...'


    en dat je gelijk had dat nlers bang worden snachts heb ik echt eerder gezegd hoor
    en heel wat meer daarover

    ik vertel je eerlijk,,

    ik heb tot nu toe nog noooooit iets gestolen....
    zelfs geen snoepje

    ik ken een vriend die nakte laatst een bal|:- zielig|:-
    weet je hoe hij zich 'cleande'?????
    hij zei tegen mij: die jongen kwam op het laatst met dat bal (op trainen dus) naar me toe zei dat ik het vergeten was en tja ik kon natuurlijk niet terug lopen he!!:confused: dus ik stopte het lekker in mn tas......

    nou dat is dus heeel fraai het liefst had ik m daar op zn bek geslagen en totaal uitgescholden maar deed dat dus niet, integendeel was helemmaaal stil,
    dat zijn dus mensen die wat doen en zich dan cleanen door een smoesje te verzinnen,,,,
    dat zijn dus echt K*T mensen.......
    daar zit amper geloof in.....
    maar ik heb buiten hem amper vrienden want iedereen heeft wat hier (óók nlers) ik vind blowen op dit leeftijd (laat staan als je ouder bent) ook te extreem (dom:{ )

    lees aub mn hele stukje en alle posts die ik heb verzonden
     
  12. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Gut te gut maar je vind het dan zeker wel normaal dat een CHRISTELIJK land als Amerika landen al aanvalt zonder zelf te zijn aangevallen? War on Terrorism iemand?
     
  13. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    met terug aanvallen bdoel ik natuurlijk eigenlijk verdedigen mensen;););)


    |:- |:-
     
  14. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Robbertos jongen, gefeliciteerd met je ongenuanceerde prietpraat. Ik hoop van harte dat ze je medicamenten snel komen brengen. Ooit wel eens gehoord van jezelf tegenspreken? Je spreekt over respect en vervolgens kom je met het meest respectloze stuk jegens moslims wat ik in de afgelopen weken heb mogen lezen. Extreme moslims staan blijkbaar voor ALLE moslims in jouw ogen. 1000x|:-

    Ga eerst informatie inwinnen over de stukken die je schrijft, dat scheelt je een hoop getik en mij een hoop gelees.
     
  15. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused:

    Wil niet veel zeggen, lees mijn stuk eerst is door. Zeg toch ook dat een deel t voor de rest verziekt. En de rest wat ik zeg is allemaal gewoon goed doordacht en het is zeker niet ongegrond wat ik hier loop te verkondigen hoor.
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2003
  16. PONKX

    PONKX New Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    1
    wederom verkeerd....
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2003
  17. PONKX

    PONKX New Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    1
    snoep stelen? openbare orde verstoren? overtreding in de zin van grote misdaad, schelden tegen de politie? Jezus, jongen zijn dit de dingen die alleen asielzoekers doen? Kom op zeg, kan je nog korter door de bocht? Sjees, zat nederlanders die snoep pikken, die kabaal maken (denk aan een shoarma tent waar die dronken boerenlullen zitten te schreeuwen om 5.00 's-ochtends, terwijl ik Turks ben en netjes rustig mijn shoarma eet), zat nederlanders die een spiegel van een auto schoppen (vriendin van me had dat laatst, ze fietste gewoon door). Als het op schelden neerkomt denk ik dat de nederlanders er ook pap van lusten om een agent uit te schelden, de termen "smurf" "jood"(no offence) zijn niet door vreemdelingen verzonnen helaas pindakaas.... Dus ik zou zeggen, als je zo'n beleid wil voeren, blijf dan lekker op 1 lijn tegenover iedereen en niet tegen een bepaalde groep........

    Op die andere zaken van je wil ik wel normaal ingaan, omdat die ook NORMAAL zijn. Hoe kan jij aantonen, en deze vraag is heel serieus, dat iemand niet bereid is om ingeburgerd te worden? Dat hij er niet voor open staat? Hoe wil je dat doen? Leg me dat 's uit? Daarbij komt ook nog 's kijken, die mensen komen hier ook niet allemaal om hun plezier. Die mensen hebben problemen in hun eigen land, ons land (ja ik zeg ons, het is ook mijn land) heeft mogelijkheden om deze mensen een 2e kans te geven. Denk je nou echt dat die mensen blij zijn om al die spullen van hun te pakken en te vluchten uit hun land? Dat ze daar op zitten te wachten? En dan zeg jij "Als zij niet onze taal willen leren, moeten ze maar oprotten" even heel kort jou samengevat. Tsk tsk tsk, kan je toch niet maken? Weet je wat voor problemen die mensen zitten op te wachten? Of ga jij ze beschermen? Nee, ik vind dat de hele wereld verantwoordelijk is voor heisa wat in de wereld gemaakt wordt de laatste jaren en dat we gewoon met z'n allen eraan moeten werken, basta!

    En nog even te reageren op jouw "gewoon meppen". Lekker is goed knul, ik zou jou 's meppen als jij 's een keer niet eens bent met iets wat ondernomen wordt........ Rare knakker ben jij
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2003
  18. PONKX

    PONKX New Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    1
    hahu
     
  19. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Volgens mij snap je niet helemaal wat ik bedoel. Ik heb het daar over criminaliteit in eht algemeen ik zet het er nog onder :confused:.

    Hoe weet ik dat iemand zich niet inspant? Makkelijk he, iemand die geen cursus doet, weigert zich aan te passen of gewoon 50 keer de cursus niet afmaakt. Je krijgt ongeveer 2 jaar om in te burgeren. En dan heb ik het gewoon over taal, regels etc. Lijkt me toch echt niet zo moeilijk. Heb je na 2 jaar nog geen flikker gedaan, tja..

    Elke crimineel is verkeerd. Zero Tolerance en kort emetten mee maken. Ik weet echt wel dat de niet allochtonen bevolking ook scheld en die mogen ook hard worden aangepakt.

    En ik ben inderdaad pro meppen ja. hooligans die de stad afbreken? In mekaar meppen die hufters. Dan hoef je van mij toch echt geen receptvolle behandeling te verwachten. Breek je een winkelcentrum af? ME mag er van mij flink op los rossen.

    Lik op stuk lijkt me ook leuk. iemand die veel vernielingen aanricht mag van mij een bulldozer bij zijn eigen huis verwachten. Vermoord en martel jij dieren, dan doen we hetzelfde met jou. Iedereen gewoon zijn eigen schade laten betalen en treinciminelen gewoon een dagje vastbinden aan de trein.
     
  20. ps2/xboxgamer84

    ps2/xboxgamer84 Il Dottore 46

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, je ziet het snel genoeg of iemand zijn best doet om in te burgeren of niet. Dat is niet het probleem. En ik ben het er helemaal mee eens dat allochtone criminelen die meer dan 3 keer een misdaad hebben begaan het land uitgezet worden. En dan heb ik het wel over een serieuze misdaad en niet over een blikje op straat gooien ofzo. Maar dat is toch ook normaal als we dat zouden doen!? Die allochtonen komen hier naartoe om een nieuw en beter bestaan op te bouwen en als ze dan de fout in gaan dan betalen ze daar maar een prijs voor! Waarom zouden we dan iedere keer zoiets hebben van: "Ach, het is een allochtoon dus die mag dat". Niks ervan! En het is helemaal belachelijk dat we 's nachts bang moeten zijn voor ze. En dat hebben we dan te danken aan onze geweldige regering. Laat ze allemaal het land binnen, geef ze een dikke uitkering en een huis, auto, enz en vervolgens doen ze niks anders dan rondhangen. Laat ze zelf een bestaan opbouwen en laat ze daarvoor werken! Er zijn al meerdere allochtone gezinnen die dit zelf hebben bereikt en zo hoort het ook. Kunnen ze dit niet, weg ermee.
     

Deel Deze Pagina