1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het vreemdelingenbeleid

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robbertos, 25 aug 2003.

  1. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Wat wil je zeggen? De man met de bomschoen heeft ook in nederlands gewoont, wij hebben ook steun gegeven aan organisaties die zich bezighouden met terreur.Wij geven zoveel bedrijven subsidie terwijl die zo corrupt zijn als de pest. Weet je hoe dat komt? je kunt de toekomst niet voorspellen! Je kunt dus nooit weten of iemand die je ergens neerzet uiteindelijk een Tiran wordt.
     
  2. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Maar waarom wordt een dictatoriaal systeem als het Saudische koningshuis in stand gehouden? Daarvan is al lang bekend dat ze zich bezig houden met zaken die het daglicht niet kunnen verdragen!
     
  3. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg niet dat ze er geen recht op hebben, ik zeg alleen dat het erg onrealistisch is om te denken dat ze het terug gaan krijgen, maar dit geld ook voor alle olie/aardgas enzo in andere landen, ook in nederland
     
  4. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Dus is het ook vrij onrealistisch om te denken dat het vluchtelingen probleem ooit minder wordt
     
  5. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Daarom zeg ik weleens: Soms is het een bondgenoot, en soms de vijand..
    als het de vijand is , komt ie er niet zo snel meer van af :)
    hoe dan ook, in de tijd dat Iran gek deed heeft Amerika inderdaad Irak gesteunt. Maar dat is inderdaad jammer geweest. Maar wat Ugamer ook zegt is dat je niet in de toekomst kun kijken..
     
  6. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    klopt, Daarom sturen ze voortaan mensen/spullen
    eten werd overgens in Somalie weer afgepakt door zo`n regeringsleider

    * heeft black Hawk Down gekeken:{ :'-(
     
  7. ps2/xboxgamer84

    ps2/xboxgamer84 Il Dottore 46

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    De kans dat die mensen hun grondstoffen terug krijgen is inderdaad heel erg klein. En ook al zouden alle westerse bedrijven en mensen die ermee te maken hebben ervanaf blijven, dan kunnen ze er niks mee. Want de bevolking van deze landen vlucht constant weg en er blijft dus niemand meer over om het land op te bouwen. En dus zullen ze ook niks nuttigs met die grondstoffen kunnen doen. Ze moeten er eens voor zorgen dat mensen niet meer wegtrekken uit eigen land. Laat iedereen beginnen met gewassen te verbouwen en vee te houden. Laat deze landen met elkaar handelen en zo een economie opbouwen. Dat is een oplossing. Niet wegvluchten en hulp vragen aan het westen. Het is nu wel duidelijk dat dit niet werkt.
     
  8. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    En daarbij komt, Als je probeert hulp te vragen krijg je misschien een straf ofzow..
    Eigenlijk zouden ze alle dictators van de wereld van hun troon moeten stoten.. Alleen krijg je dan gezeik dat (bv Amerika) het nog niet goed doet....

    Een wereld zonder vluchtelingen/vreemdelingen bestaat niet , je kan het echter wel verbeteren..
     
  9. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Goh en waarom zouden die mensen wegvluchten eeuuuuuh, oh ja OMDAT EEN VAN DE WEINIGE BRONNEN VAN INKOMSTEN IN HANDEN ZIJN VAN WESTERSE LANDEN. Dus jij denkt echt dat die mensen zoiets hebben van "Nou ja er zit voor enkele honderden miljoenen aan mineralen en olie in de grond. Hop lekker laten liggen we gaan wel naar Nederland lekker lui zitten zijn"|:-
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2003
  10. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    misschien.. misschien ook niet..
    Veel mensen worden onderdrukt door een dictator enn dan willen(/moeten) ze wel weg..

    Maar dan snap ik niet, dat hele turkse/marrokaanse families hier naar toe wordeng ehaalt...
    die hebben toch geen last van de politiek?? of wel?
     
  11. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Pffff, ik begin me nu echt te irriteren aan de zoveelste domme opmerking hier. Sommige mensen hebben hier duidelijk een gebrek aan historisch en politiek economisch besef.
     
  12. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Bedoel je dat de Nederlandse regering Turken en Marrokanen hierheen haalden omdat ''wij'' dat soort werk niet wilden doen?
    want daar ben ik zeer goed van op de hoogte!!
     
  13. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Goh, ben benieuwd wat voor nieuwe en verhelderende theorieen je op ons los kan laten. Brand maar los!
     
  14. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Oke, Ze werden naar Nederland gehaalt omdat wij enkele werkdelen niet wilden doen, ze moesten eigenlijk na 5 / 10 jaar weer terug naar hun geboorte land, nja dat is uit de hand gelopen en misschien ook niet zo erg.
    Maar, Waar ze de hele familie hierheen moeten halen is mij een raadsel.
    ik heb hier geen theorieen over, dat hoop ik juist van jullie te horen..
     
  15. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Dat is op zich wel een mooie vraag voor Technoob! Die is immers hier gekomen omdat haar vader hier ook gastarbeider was. Zeg Technoob, waarom ben je nog steeds hier?
     
  16. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    kinderen, en vrouw mag natuurlijk wel.. dat zeg ik ook niet dat het niet mag..
    maar ik ken mensen die hebben hun opa / oma etc hier heen gehaalt...
     
  17. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Ik zal Technoob ff PM'en, die heeft zo'n beetje al haar neefjes en nichtjes, ooms en tantes meegenomen uit Somalie. Ff kijken of zij uitsluitsel kan bieden.
     
  18. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Somalie? huh? dat is een land waar een burgeroorlog was en waar de regering zo corupt was als weet ik veel ...

    Somalie veranderd de zaak..!!!!

    Kijk naar black hawk down en dan het begin!!
     
  19. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    De enige reden dat wij naar Nederland zijn gekomen is omdat wij zo gek zijn op boerenkool met worst. Wij hebben tenminste niet de bevolking onderdrukt en vermoord zoals de oom van da -Z- heeft gedaan :mad:
     
  20. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    eh.. ja :confused::|
     

Deel Deze Pagina