1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het vreemdelingenbeleid

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robbertos, 25 aug 2003.

  1. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Geen ouwe koeien uit de sloot halen Technoob... :mad::mad::mad:

    Die mensen verdienden het om gespietst te worden
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2003
  2. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Oh vandaar dat jouw oom N'Gwako Tlukuk the Impaler heet
     
  3. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Beetje OnTopic blijven mevrouw Technoob
     
  4. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Euh het niveau daalt een beetje van deze thread.

    Kijk mensen... Buitenlanders die blijven er toch altijd.
    Ik denk gewoon dat iedereen het gewoon met me eens is dat we wel iets moeten doen dat het gewoon zo niet langer door kan gaan. Ik heb helemaal niks tegen buitenlanders hoor, maar ze meoten hier wel komen met goede bedoelingen. Vluchtelingen met een goede reden zijn van mij ook van harte welkom.
    En dat we bang zijn als we groepen buitenlanders zien is natuurlijk ook niet goed. Daarom denk ik dus dat er wat meer regels moeten komen. Tuurlijk Nederlanders zijn ook geen lievertjes, maar ik vind dus zoals ik al zei als je hier als buitenlander bent dan moet je wel met goede bedoelingen hier zijn. Het is natuurlijk ook dat een bepaalde groep het voor de rest verpest, maar dat kun je dus voorkomen dmv deze regels. De meeste buitenlanders zullen waarschijnlijk nooit met deze regels te maken krijgen en de gene die er wel mee te maken krijgen, die krijgen hun verdiende loon.
    En zoals hier komen om van een uitkering te genieten stel ik niet erg op prijs en denk dat veel mensen t dat met me eens zijn. Als je hier komt, kom dan om te studeren, werken etc. En doe een inburgeringscursus dat is wel net zo sociaal.
    Ik zie genoeg buitenlanders met goede bedoelingen, heb ook vrienden met een andere nationaliteit, maar ik zie wel dat ze iets willen betekenen voor deze maatschappij en dat vind ik een zeer goede instelling.
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2003
  5. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    No offense, maar dit was het geval al vanaf pagina 2
     
  6. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    De nederlandse regering moet gewoon een keer duidelijkheid verschaffen en niet de ene keer ja zeggen en de andere keer nee.

    Potentiële asielzoekers moeten in het land van herkomst kunnen bedenken of het de moeite waard is om deze kant uit te komen. Nu proberen ze het gewoon en de ene keer lukt het de andere keer worden ze terug gezonden.

    Je kan het die mensen niet kwalijk nemen dat ze proberen een betere toekomst te vinden in Nederland doordat een Nederlandse regering niet doet wat ze zou moeten doen.
     
  7. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    dus het is de schuld van de nederlandse regering dat zij hierheen willen komen, om gewoon de rest van hun leventje een uitkering te willen ontvangen???

    dat slaat natuurlijk nergens op
     
  8. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel zo, maar de nederlandse regering behandeld deze zaak gewoon niet goed genoeg. Ze doen er te weinig aan.
     
  9. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Nou, 4 jaartjes slapen en dan allemaal op de partij stemmen die daar wél wat aan doet (als je tenminste mag stemmen dan)
     
  10. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Het feit dat ze volgens jouw hier gewoon heen kunnen komen en uitkering kunnen trekken zegt wat over hoe slecht de Nederlandse overheid het probleem heeft aangepakt de afgelopen jaren.

    Als de overheid nou eens duidelijk is wie er recht op een uitkering/verblijfsvergunning heeft en wie niet i.p.v. de ene week met allemaal ruige praat te komen, en nieuwe wet in mekaar te flansen om die dan weer bij wijze van spreken een jaar later af te schaffen omdat het inhumaan is voor de asielzoeker dan vraag je om dit soort problemen
     
  11. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    nogmaals, je kunt de overheid niet de schuld geven van de luiheid van zulke mensen, hoor
     
  12. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Hallo!! Haaalloooo!!!!!!!

    Mag ik even? Moet je eens kijken wat je schrijft, joh!

    "Iemand die je ergens neerzet" !!!

    Ben je nou helemaal? Met welk recht kan jij "iemand ergens neerzetten"??? Met welk recht kan meneer Boesh dat???

    Dat is toch wel het toppunt van imperialisme!

    De enige die zich eventueel met zulke situaties zou mogen bemoeien is de VN, en zolang die zich afzijdig houdt heeft meneer Boesh maar gewoon zijn grote kop dicht te houden. Als meneer Boesh, vader danwel zoon, beide democratisch gekozen (als je tenminste vindt dat Amerika een democratie is) buiten de VN om oorlog begint in Kosovo of in Afghanistan of in Irak, of waar dan ook, dan roepen ze het toch wel zelf over zich af dat de een of andere mafketel een vlieguig in een torenflat jaagt.

    Dat noemen wij "een koekje van eigen deeg".

    Honderddenduizenden doden hebben vader en zoon Bush op hun geweten en daarvoor zijn "slechts" enkele Amerikanen vermoord in een poging om die sukkels wakker te schudden.

    Maar zoals Bush niet begrijpt hoe een Joegoslaaf reageert en dus stomverbaasd gaat zitten kijken als Milosevic zijn aanval met een voorspelbare poging tot genocide beantwoordt, zo begrijpen die Arabische sufneuzen niet dat die aanslag op het WTC eveneens averechts werkt. Dat is jammer, want op deze manier leert niemand er iets van.

    Wij denken nog steeds dat het democratisch is "Om iemand ergens neer te zetten" en om "iemand ergens weg te halen". Nou, kiss my ass! Elke politieke moord is in strijd met de democratie, of je nou Pim Fortuijn vermoordt of Sadam Hoessein.

    Jij en ik weten helemaal geen reet over wat er in Irak gebeurt en gebeurd is. Waar halen wij dan in vredesnaam het gore lef vandaan om een oorlog, die per definitie ten koste van mensenlevens gaat, toe te juichen!!!

    Nee, ik ben geen moslim. Ik ben 100% etnisch Nederlands en daar ben ik (soms) trots op. Die trots verdwijnt zodra een mallotige regering ermee akkoord gaat dat de VN zomaar even door een bloeddorstige texaanse cowboy opzij wordt gezet.
     
  13. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Waarom denk je dat Amerika dat internationale verdrag niet heeft getekend om het internationale strafhof te erkennen!

    Juist, zodat amerika zelf niet wegens schending van mensenrechten hoeft voor te komen.
    Om te voorkomen dat "losbandige rambo`s" niet kunnen worden veroordeeld.

    Amerika doet alleen dingen waar ze zelf beter van worden, ik ben nog steeds van mening dat:

    - Amerika de oorlog in Irak is begonnen om de aandacht af te leiden van het feit dat ze Bin Laden nog niet hebben.
    - Bush jr. het werk van zijn vader wilt/moet afmaken.
    - De president van Amerika Bush sr. is, die zoonlief alles influistert.

    Als Amerika zo graag de grootmacht/politiemacht wilt zijn, moeten ze er rekening mee houden dat mensen/volken zich tegen hun gaan verzetten.
     
  14. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    _O_ _O_ _O_
     
  15. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Amerikanen zijn zelf in de veronderstelling dat ze in het meest geciviliseerde land ter wereld leven.,
    Een land waar je gesponsord president word is voor mij geen democratie maar een schijnvertoning.

    Een land wat, zoals ze in het verleden al vaker hebben gedaan, burgeroorlogen start om daar zelf een "amerikaans gezinde" president neer te zetten staat in mijn aanzien lager als een dictatoriaal bestuurd land.
     
  16. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Amerika is zoals hun visie is op de wereld: alles heeft een marktwaarde. Met deze gedachte is Amerika geen oprechte democratie te noemen. Amerika is op dit moment een commercieel gestuurd bedrijf geleid door geldbeluste leiders die het democratisch systeem gebruiken om meer geld te verdienen.
     
  17. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Een mooi voorbeeld hiervan is Chile. Pinochet is daar voor een groot deel in het zadel geholpen omdat Pepsi en een grote koper maatschappij zeer grote belangen in Chile hadden. De DEMOCRATISCH gekozen Allende wilde alles weer meer in de handen van de Chilenen brengen.

    De grote bazen van deze twee maatschappijen hebben toen bij de toenmalige Amerikaanse president er op aangedrongen om verandering aan te brengen en hopla de staatsgreep was een feit. De CIA heeft zelfs een paar speciale scherpschutters geweren gestuurd mocht de staatsgreep niet doorgaan zodat ze Allende alsnog om konden leggen.
     
  18. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
  19. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Dan ben je toch geen haar beter als een Sadam.
     
  20. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    1. kom op zeg, ze zijn nog steeds daar mee bezig.. en wie weet is ie onploft ofzow, zoek jij em?? duurt ff, geduld is een schone zaak..
    2. oorlogje voeren is iets anders als je Save game bij halen 100% halen. dit gaat echt niet om z`n PA.
    en z`n pa wilde de oorlog wel afmaken, maar mocht het niet van Frankrijk/duitsland/rusland..
    daarna kwam Bill Clinton en die heeft het (jammergenoeg) ook niet afgemaakt. en nu komt Bush, en nu word hij erop afgerekent omdat z`n vader toevallig het zelfde heeft gedaan, omdat Saddam Koweit aanviel..
    3. ach kom op zeg, wat is dat voor poeppraat? hij bepaald zeker alles zelf, en tot nu toe doet hij het vet prima!


    Dit soort verhalen word altijd gedeeltelijk verzonnen.
    en dan het gezeik: geen haar beter als Saddam is al helemaal stom, ik weet niet of jullie weten, maar Saddam heeft 10.000den mensen vermoord, niet 10.000 maar 10.000den!!


    Dan praten wij het ******** niet goed :mad: :mad:
    In die 2 gebouwen (WTC 1 en 2) zaten +/- 2000 mensen aan het werk, deze mensen hebben opzich niks tegen het Arabische volk gedaan, En ook in de andere WTC gebouwen (WTC New York is vet groot,) namenlijk 7 gebouwen totaal (inc Twin Towers) zijn geheel van de aardbodem verdwenen(totaal dus 2700 doden ongveer)
    omdat 4 gekke terroristen gewoon simpel weg 'jaloers' zijn op de Amerikanen.
    Het Pentagon - het is niet goed te praten - is ook aangevallen maar dat kan ik dan nog eenig zins begrijpen omdat dat een militair doel is.. dan nog: 250 doden..

    WTF? over wie heb je het? honderduizenden??????
    Taliban mensen zijn er inderdaad 1000den van gedood(niet vermoord, mensen in WTC zijn vermoord..!!) maar dat telt niet want die kiezen ervoor om te vechten..
    Het regime van Saddam? misschien wilden deze mensen niet in het leger maar omdat ze anders werden vermoord moesten ze wel..
    Misschien zijn deze mensen dus ongelukkig gedood (ze wilden misshcien niet...) maar na golfoorlog 2 , hebben de rest van de irakezen dit gelukkig niet


    HALLLLLLLO?? Als Amerika de VN, Afganistan had aangepakt was de taliban nu nog steeds ''DIK'' aan de macht, en had Osama Bin Laden het nog steeds voor het zeggen, wat nu in beide gevallen gemindert is.
    Als Amerika de VN door had laten gaan met inspecteren voor checmische wapens dan duurde dat nog 5004393 jaar met de hulp van Saddam.
    Nu, zonder hulp van Saddam (Amerikaanse leger mag nu ten minsten overal bij :)) vinden ze die dingen veel sneller..
    Dat land is ******* 100x zo groot als Nederland,
    80% is woestijn, dus die wapens vind je niet 1 , 2 , 3


    Nu heb ik geen zin meer om Amerika te verdedigen, ten minsten niet hier, ik zal Amerika altijd blijven steuen (Tenzij ze iets geks gaan doen, ik bedoel NIET Irak ofzow.. of Bush of ...) ik zal het toch nooit winnen, zowat iedereen is er tegen, jammer...
    Maar omdat er ook geen wereld vrede kan zijn, kan dit ook niet..
    punt.


    Ik ben geen Amerikaan:{ , hoewel ik dat misschien wel zou willen zijn. Ik ben niet voor een ''oorlog'' maar deze 2 oorlogen die de Amerikanen hebben gevoerd in de laatste 4 jaar vond ik dus echt wel terecht.
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2003

Deel Deze Pagina