Ik raad je aan om mijn tekst eens een keer goed te lezen. Ik ben ook niet de grootste voorstander van de manier waarop de V.S. te werk gaat. Sterker nog op bepaalde gebieden heb ik een zware hekel aan de V.S., maar dat neemt niet weg dat ik de zaak wel reeel bekijk. Bepaalde oorlogen die zij zijn aangegaan krijgen iig mijn steun. Dat er niet altijd mooie motieven bijkomen is een kwalijke zaak, maar het is nu eenmaal niet anders. Nogmaals als de V.S. het niet doet wie dan wel? De V.N.? Laat me niet lachen, dat bestaat alleen nog maar uit corrupte en smerig politieke spelletjes spelende landen. Als de V.N. echt zou doen waarvoor ze zijn opgericht dan zouden ze machtig genoeg zijn om zich niet opzij te laten zetten door de V.S.
Mwa, ik wil niet lullig doen, maar de opvatting dat de V.S. de politieagent van de wereld is bestaat al sinds de jaren '50. Amerika werd sinds die tijd steeds machtiger en ontwikkelde steeds betere wapens. De rest van de wereld keek het aan en vond het wel goed. Laat de V.S. maar conflicten oplossen zodat wij het niet hoeven te doen was toen (en nu nog steeds) de algemene opvatting.
Wat betreft je opmerking dat ieder zaak twee kanten heeft heb je helemaal gelijk. De V.N. loopt echter altijd achter de feiten aan. Wanneer er een conflict ontstaat gaan ze eerst eindeloos vergaderen over hoe de situatie moet worden aangepakt om er vervolgens achter te komen dat ze weer eens te lang hebben gewacht met ingrijpen en lijkjes kunnen gaan tellen. Dit wordt o.a. veroorzaakt doordat bepaalde landen vuile politieke spelletjes spelen om er zelf alleen maar beter van te worden.
Ik denk overigens dat jij, gezien je posts, je ook weer teveel laat beinvloeden door de anti-Amerika media. Ik bekijk het echter van beide kanten en kom tot de conclusie dat de gehele wereld
verrot is en niet alleen de V.S.
Denk daar maar eens over na voor je me nog eens ergens van beschuldigd. Jij doet net alsof ik oogkleppen op zou hebben terwijl ik van jou precies hetzelfde kan zeggen.
Ik sta in het midden en walg van mensen die alles maar van 1 kant kunnen zien. (dit is niet persoonlijk gericht aan jou, maar een algemeen geldende mening. Ik zet het er maar bij aangezien begrijpend lezen blijkbaar nogal moeilijk is op dit forum)
Laatst bewerkt: 29 aug 2003