Originally posted by Robbertos
Shit zeg, praat pas als je ergens iets van af weet man. Je trekt partij, je kijkt er niet als een neutraal mens tegen aan.
Ik denk eerlijk gezegd dat er binnen 70-200 jaar een echte regering is over de wereld. Waar alle landen zich aan horen te houden, hopelijk zijn we dan van dit gezeik af. Ik hoop echt dat er binnen 50 jaar op ieder slecht mens, dat bedoel ik in de zin van slechte mensen met invloed en heksenjacht wordt gemaakt. Net zoals in Irak, z'n kaart spel moet er uit worden gegeven over de hele wereld, kom op mensen laten we die schurken afmaken!!!
Ik ben de wereld een beetje beu, Altijd maar oorlog en vaak nog eens om de stomste dingen. Daar in israel, wat daar gebeurd vind ik al helemaal onvoorstelbaar. Jongens we moeten het niet zien als oog om oog, tand om tand. Hebben onze ouders onze niet geleerd om elkaar te vergeven en er over te praten. Ja dat doet bijna iedere ouder, maar of dit ook gebeurd?!? Nee, dit gebeurd zeker niet, wel door veel mensen uit de gewone bevolking. Maar de mensen die de touwtjes in handen hebben die laten juist heel vaak zien hoe het niet moet. Kunnen we nou niet een keer de handen schudden en er gewoon over praten zonder te vechten. Ik snap het echt niet, bv. Noord Korea. Hoe haal je het in je hoofd om rond deze tijd waarin iedereen probeert hun kernwapens te verminderen en waar er een heksenjacht is op ieder 'teroristisch land', nieuw onderzoek er naar te gaan verrichten en alle controleurs het land uit te schoppen. Zijn ze nou helemaal gek, zijn die kerels uit op oorlog ofzo. Iedereen minderd zijn wapens, maar nee Noord-Korea moet weer dwars liggen. Kom op man, waar zijn ze mee bezig, die wapens worden nooit gebruikt, het is alleen dreigen. Maar met als gevolg misschien weer een nieuwe oorlog, want Amerika en de VN maakt zich hier druk over en terecht.
Ik hoop dat de VN een einde zal maken aan veel mensen die hun macht misbruiken, ik hoop dat de VN steeds groter gaat worden. Ik hoop dat de VN eens over de hele wereld het zeggenschap heeft, waarin van ieder land een afgevaardigde zit. Ik hoop dat er ooit vrede op aarde komt. Ik hoop heel veel maar of het ooit zal gebeuren? In ieder geval als onze leiders nou eens laten zien hoe het moet, het goede voorbeeld geven. Dan zijn we al heel stuk op weg naar onze droomwereld.
Klik om te vergroten...