1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het vreemdelingenbeleid

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robbertos, 25 aug 2003.

  1. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt _O_ _O_

    maare je hoeft niet een documentaire te zien wil je op de hoogte blijven en er wat van af te weten :+
     
  2. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Klopt, maar het staat alleen een beetje stom als je mensen probeert te pakken op dingen waar je zelf geen verstand van hebt (in dit geval omdat je Bowling niet gezien hebt)
     
  3. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik heel eerlijk ben, ben ik banger voor de VS dan voor noord-korea.....
     
  4. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    ach jongen hoezo zouden wij bang moeten zijn voor de VS? Trouwens ben niet bang voor N-Korea, als ze iemand aanvallen, vallen ze de VS aan niet ons.
     
  5. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    oke, laat ik het anders zeggen, ik denk dat de VS een groter gevaar voor de wereldvrede is dan Noord-Korea
     
  6. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Ga maar verhuizen naar Noord Korea dan ok? Waar zou je liever heen verhuizen? N-Korea of Amerika?

    Je lult echt onzin..
     
  7. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    wat jij zegt klopt helemaal niet

    áls het zou gaan over verhuizen naar N-K óf Amerika dan zou je natuurlijk naar Amerika moeten gaan omdat zij natuurlijk geen problemen voor zichzelf gaan bezorgen|:- |:- |:-

    maar daar gaat het dus helemaal niet over....
     
  8. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Onzin? Verhuizen? Wie heeft het over verhuizen? Over verdraaien van opmerkingen gesproken. Maar goed. Back ontopic.

    WIE heeft het grootste wapenarsenaal op aarde? Wie installeert dictaturen over de wereld? Wie zegt het internationale kernverdrag eenzijdig op? Wie wordt tegenwoordig beschouwd als grootste onruststoker in de internationale politiek?

    Ik zal het antwoord niet verklappen, maar het is in ieder geval niet Noord Korea...

    En voordat hier weer heel flauw op wordt ingegaan door te zeggen dat ik zogenaamd N-Korea zit te verdedigen, N-Korea zit ook op veel vlakken fout, maar de impact van de VS op de wereld is velen malen groter.
     
  9. SagarAmarjit

    SagarAmarjit Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Amerika is het enige land dat ooit een kernwapen heeft gebruikt tegen mensen ;), zegt ook wel wat.
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2003
  10. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Tegen mensen dan he!
     
  11. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    ik denk dat hij bedoelt dat hier in Nederland de VS een groter gevaar is dan Noord-Korea...

    ik bedoel, face the facts:
    -waarom zou N-Korea in hemelsnaam een kutlandje als Nederland aanvallen?
    -De VS krijgt een steeds grotere greep op de hele wereld in alle opzichten... ik weet niet of er iets achter schuilt natuurlijk, maar toch is het dom om er niet een keer over na te denken...
    -welk land kan zomaar Nederland aanvallen zonder bij wijze van spreken er ook maar iets op aangemerkt wordt?? juist de VS, moet je maar eens bedenken wat een verschil het is of de VS of een commu land als Noord-Korea ons aanvalt...
     
  12. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    de VS valt ons niet aan, dus lang hoef ik er niet over na te denken. Van N-Korea weet ik niet zeker dat ze ons niet zullen aanvallen dus die is dan het onveiligst.
     
  13. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    ze hebben zelfs plannen klaar liggen bij de VS om nederland binnen te vallen, hoor.....(niet dat ik denk dat ze die gaan uitvoeren, ofzo)

    en nee, ik denk niet dat de VS direct een gevaar is voor nederland, maar ik denk wel dat de VS meer onrust in de wereld (heeft) veroorzaakt dan Noord-Korea....

    en hoezo lul ik onzin, als ik zeg wat ik denk....dan kan dat per definitie geen onzin zijn:{
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2003
  14. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    je zegt:

    "oke, laat ik het anders zeggen, ik denk dat de VS een groter gevaar voor de wereldvrede is dan Noord-Korea"

    Hoe is dat geen onzin? Je kunt ongemogelijk zeggen dat Amerika een groter gevaar is voor de wereldvrede want ze willen echt niet iedereen afslachten ofzo. N-Korea wordt hard geregeerd ne is al een niet al te zuivere staat. Eigenlijk zouden die mensen ook bevreid moeten worden maarja.

    Het Midden Oosten wil gewoon dat de hele wereld islamitisch wordt. Daar komt het gevaar vandaan en dat kun je niet ontkennen. Je kunt zeggen dat Amerika dat zelf over zichzelf heeft afgeroepen maar dat zijn maar smoesjes. De laatste jaren is die Jihad shit in een stroomversnelling geraakt en er moet dus actie worden ondernomen.
     
  15. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    idd, en voor belgie,duitsland,luxenburg,de maan,monaco,ijsland,de noordpool,de zon,Canada,Mexico,zuidpool,Noord-Amerika,

    Misschien heeft Nederland dat ook nog wel van Amerika :{ ,

    En daar komt bij, ik denk dat N-Korea JUIST Nederland achtige landen aanvalt, 1 atoombom op Europa en je zit al een heel stuk verder. 1 atoombom op Amerika en je krijgt er bij wijze van spreken 2 terug ( en geen gezeik, wanneer er een moet vallen word daar echt wel over gepraat, en niet zomaar bij de Engelse koffie..)
     
  16. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat is niet zo belachelijk als jij doet voorkomen. De VS heeft enkele maanden geleden een wet aangenomen waarin expliciet toestemming wordt verleend om Nederland (met name genoemd) onder bepaalde omstandigheden binnen te vallen. De president hoeft in zo'n geval niet nog eens toestemming aan de senaat te vragen. |:-

    Overigens... (change of subject)

    Als we het toch over schijndemocratieen hebben, laten we het eens over Nederland hebben.

    - Een wet kan alleen geldig worden als de koningin die goedkeurt
    - Rechters worden door de koningin voor het leven benoemd
    - De koningin benoemt van burgemeesters en commissarissen (burgemeester = hoofd v.d. politie)
    - De koningin is onschendbaar en kan dus geen fouten maken
    - De koningin kan zaken zodanig manipuleren dat politieke leiders zwart worden gemaakt en door de zijdeur worden afgevoerd (wie was ook weer de beoogde opvolger van Lubbers?)
    - Een lid van het koninklijk huis hoeft zich van de wet niets aan te trekken (Je moet 5 jaar in NL wonen voordat je Nederlander kunt worden)

    Hoezo "Demokratisch"? Waarom vallen de Ammi's nog niet binnen? :confused:
     
  17. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    HET Midden Oosten? Bedoel jij niet gewoon extremisten? Of ben jij echt zo bekrompen om te denken dat ALLE mensen uit het midden oosten willen dat de hele wereld Islamitisch wordt??? En wil Amerika niet de hele wereld het kapitalisme opleggen? Doe je dan niet hetzelfde...? Dring jij dan ook niet je mening op aan anderen?

    Er is een potentiele kans dat er groeperingen zijn in het Midden Oosten die acties plannen. wat blijkt, de meesten zijn bekend bij de CIA en worden zelfs gesponsort, net zoals Al Qaida indertijd!

    Door redeneringen als deze zal je dus NOOIT een oplossing vinden denk je ook niet? Welja, bombardeer alles maar weer plat. Lekker makkelijk... |:- |:-
     
  18. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    zegt het woord Constitutionle Monarchie je iets??

    Nederland is zeker wel democratisch, maar ook een monarchie... (waar ik zelf het helemaal niet op heb, maargoed)
     
  19. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Zeker weet ik wat een constitutionele monarchie is. Constitutie is een duur woord voor grondwet en monarchie is een koninkrijk.

    Het is gewoon een andere term voor 'dictatuur'.
     
  20. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    :D:D:D lol

    Neemt niet weg dat het een beetje veels te ver gaat om Nederland een dictatuur te noemen
     

Deel Deze Pagina