1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Weer [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 29 dec 2010.

1. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    En... het is bewolkt. Nog steeds wel warm tho!

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Volgens mij trekt die onweer nog redelijk voorbij als ik zo bekijk (west-NL)

3. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Hier over 3 kwartier een buitje zo te zien op de buienradar.

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
  5. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Geen dank, volgende keer zal ik het zachter doen.

Lethal AK47 vindt dit leuk.
  6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hele middag goed te doen met de airco aan hier in Groningen, tot nu dan. Het is gaan regenen en dan krijg je van die fijne klamme warmte. Gaat ben ik bang een kut nachtrust worden, want dat raam moet straks dicht anders komen die hoeren van een muggen kijken en dan is het helemaal feest. Ah well. Zo gaat dat hé.

7. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Dat was nou nog eens lekker weer vandaag! :cool:
    Heerlijk op de fiets, beetje gang erin houden en het voelt niets warm aan... :p

8. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Het koelt nu pas een beetje af, was net echt opeens vies klammig. Waarschijnlijk door buitje in de buurt.

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Yup en die pleurisbeesten zijn binnen hoor. Morgen meteen zo'n verdelgings dingetje (werken ze alleen überhaupt wel?) halen want die zomer is nog lang niet over en dit hete weer komt echt wel weer terug.

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Spinnen webben rond ramen en langs de kozijnen laten staan tot half september. Er zitten bij mij al genoeg muggen in die webben, ben dit jaar nog maar 5 keer gestoken. Ideaal, want die spinnen lusten ze wel en het hoeft je niets te kosten. :)

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Nog steeds niet lightskin nigga genoeg. Meer zon bruh.

Zumpelvelder en L.A. vinden dit leuk.
  12. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Ik heb laatst een horraam gemaakt van wat latjes, klitteband, nietjes, stuk gaas en wat kit.
    Ideaal, lekker de hele avond het raam open met de ventillator er voor zonder dat er iets binnen komt :).

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Zeker nice man maar helaas voor mij niet echt een oplossing. De slang van de airco (is zo'n ding wat de formaat heeft van mini koelkast of groter) moet uit het raam hangen. Dus dan moet er weer een gat in dat hor gemaakt worden. Waar die kutbeesten weer door kunnen. Morgen maar even kijken hoe en wat.

Voor dit soort temperaturen zou een binnenshuis airco ideaal zijn. Alleen fucked up duur ook.

14. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Gewoon die simpele dingen van Action ofzo, plakstrip met klittenband en dat hor erop. Klaar! :)

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar die airco slang moet ook naar buiten anders is het amper te harden hiero. Een gat in het raam snijden precies op formaat van de slang en dan kan het raam dicht blijven en de slang eruit. Helaas is dat natuurlijk niet toegestaan met een huurwoning. Maar damn, dat zou de airco echt op zijn best laten werken.

Maar goed. Ik ga morgen wel eens kijken of het alsnog lukt met zo'n hor. Misschien krijg ik het voor elkaar dat die ettertjes er niet doorheen kunnen en de airco slang mooi wel naar buiten. Raam moet nog wel dicht kunnen dan alleen.

16. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Een airco met raam is ook niet echt ideaal. Ik denk dat het wel moet lukken met zo'n hor, het is erg fijn gaas.

17. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Was die tweet bij EditieNL van jou? Hadden dat fragment bij RTL Late Night.

18. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Deet kopen. Dat spul zorgt ervoor dat muggen je niet steken en werkt nog echt ook.

19. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Voelt dat spul niet smerig aan op je huid en trekt het niet in beddengoed enzo?

20. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Toevallig hebben wij het na ik weet niet hoeveel jaar weer eens gekocht en het is anders dan vroeger. Ruikt lekkerder en je voelt het eigenlijk niet.

Deel Deze Pagina