1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Weer [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 29 dec 2010.

  1. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    971
    Leuk Bevonden:
    8.758
    Poeh nou
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Knappe vrouwen weer ja.
     
  3. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    971
    Leuk Bevonden:
    8.758
    Ben je beetje hitsig Geel
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Gisteren ook al.
     
  5. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    971
    Leuk Bevonden:
    8.758
    Geil 13
     
    Hoosie, fredfenster, Jimmy J. en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.775
    Dacht dat Geel juist van de oudere vrouwen was
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Die zijn vandaag juist buiten. De rest moet werken.
     
    Reckuuza en Yellow 13 vinden dit leuk.
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Zo oud nou ook weer niet Modder. 36 - 51. Moet kunnen toch!? :+

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2022
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    blijvend patsen met je wanhopige natte droom netjes
     
    Scorp2111 en Yerewn vinden dit leuk.
  10. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Wel lekker nu
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    [​IMG]

    lekker hoor op t strand gister
     
  12. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    971
    Leuk Bevonden:
    8.758
    #genietenvankleinedingen #genieten #nature #natuur #happy #liefde #wanderlust #nederland #silence #verwondering #feelingalife #greenlove #yin #stiltewandeling #innerlijkkind #spelen #wandeling #amsterdam #stilte #walkinsilence #everydaylife #natuurfotografie #buitenleven #netherlands #moments #zomer
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    #workhardplayhard
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Weer niet te harden hier. Het hebben van een dicht geïsoleerde woning is niet altijd fijn. Op moment van schrijven nog 24.5 graden celsius, benauwd en de deuren en roosters open. En dat gaat ook niet veranderen. Vorig jaar een paar keer 33 graden in mijn woning en toen duurde het ook weken voor de benauwdheid eruit was.

    Ik denk serieus aan verhuizen, omdat in de ochtend de zon pal op de achterkant staat en rond het middaguur al pal boven mijn woning. Ik moet ook echt elke dag de gordijnen naar beneden houden en de ramen grotendeels dicht.

    @Reckuuza : Hoop van ganze harte dat ze jouw woning niet zo gaan renoveren zoals hier. Die woning van jouw lijkt me dan helemaal koppijn gevoelig dan en nog erger benauwd dan hier.

    En zoals mij gisteravond over kwam: Zat rustig op de bank PS4 game te spelen, deed even mijn ogen dicht en was mede door de benauwdheid 2,5 uur verder, met een slag om de hasses zoals we in Sneek zeggen. Hoe is het bij jouw thuis en de anderen hier op het forum? 8)

    Weer een late post, maar serieus niet te doen hier. :+
     
  15. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    971
    Leuk Bevonden:
    8.758
    24.5 valt toch wel mee? Dat wordt het in zowat elk huis in de zomer, zeker boven.

    Uitschieters boven de 30 heb ik ook gehad in mijn vorige appartement, en daar is idd niet echt mee te leven. Maar dat duurt gelukkig meestal geen weken in NL.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Het probleem was ook dat ik vannacht een paar uur mijn woning dicht moest doen door de harde wind en regen hier. Dan merk je met 24.5 graden dat er nog erg veel benauwdheid is en dat die toeneemt. Ik heb een plat dak en alle ramen zijn niet overdekt door een balkon of andere vorm van zonwering.

    Die temperatuur die jij kent uit je vorige appartement krijg ik ook wel als ik alles dicht doe. Vorig jaar ook gehad eind augustus en het duurde toen tot bijna oktober voordat ik die dikke vorm van benauwdheid eruit had. Mijn verdere nachtleven komt vooral door medicatie, waar ik sneller moe van wordt door omstandigheden zoals het weer. Dat heeft invloed op mijn stemming en energie en dan moet ik echt slaap meepakken.

    Niet ideaal dus om alles dicht te isoleren. Dit probleem heb ik nu al meer dan twee jaar. Daarvoor kon ik gewoon alles dichtlaten omdat ik tochtgaten had, sliep ik beter en sliep ik met minder koppijn als gevolg.
     
  17. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    971
    Leuk Bevonden:
    8.758
    Maar als je in een slecht geïsoleerd huis gaat zitten kun je niet meer beleggen via je energiemaatschappij
     
    Yerewn vindt dit leuk.
  18. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.614
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Is zo’n mobiele airco niks?
    Ook een goed geïsoleerd huis betekent niet dat je zelf geen tocht kan creëren toch? Ramen tegenover elkaar open zetten en desnoods ff zorgen dat ze niet dichtwaaien. Ramen dicht wanneer het warm is, gordijnen dicht als de zon er op staat. En dan als het koeler is alles open. Goed geïsoleerd betekent dat ook de warmte langer blijft.
     
  19. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    971
    Leuk Bevonden:
    8.758
    Ik wil goed geïsoleerd als t koud is buiten en slecht geïsoleerd wanneer het buiten warm is geweest.
     
    Reckuuza, Yerewn en Jorrie vinden dit leuk.
  20. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.614
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Precies om die reden heb ik vorig jaar een vakantiehuisje gekocht!
     

Deel Deze Pagina