1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Weer

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hybrid, 3 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Same ook maar paar druppels regen, die weeralarmen zijn echt een joke in Nederland want ik zie echt niet waar iedereen zich altijd zo druk om maakt.

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Zo, op mijn werk werd het plotseling ziekelijk druk na zessen. De ene wijk na de andere zat zonder kabelsignaal.

3. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Klein beetje regen gehad hier. :9 Echt bijna niks.

4. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zou dat ook tegen haar man zeggen. Alleen dan op een iets andere toon natuurlijk. Als ze echt slim had geweest had ze een avond van te voren naar het weer gekeken en had ze de koeien al binnengehaald voordat het zou gaan onweren.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heeft hier toch wel aardig lopen stormen. Veel wind.
    Verder vind ik het prima dat ze zo weer alarm afgeven. Zoals ze zeiden, ze doen het omdat mensen dan hun gedrag een beetje aanpassen.

6. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Leuke foto's:thumbs:

Maar wat denk je als er echt gevaarlijk weer komt en ze geven een weeralarm en de mensen denken van: ''het valt wel heel erg mee, net als altijd bij een weeralarm''? Dat zou ik iig wel denken als ze nog vaker een alarm geven voor dagen als vandaag...

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Beter wat loze alarmen aangeven inplaats van niks. Stel je voor dat je duiven worden meegenomen als er een orkaan in NL plaats vind en ze daar maar denken van 'Fuck jullie, doe maar zo tegen ons'. 8)

8. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat KNMI moet echt opzouten met dat weeralarm ... Stelde geen ZAK voor. Gewoon regen, paar keer flitsen en klaar.

Op de snelweg richting R'dam stonden mensen gewoon op de vluchtstrook stil ... :+

9. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen denken veel te moeilijk over een weeralarm. Door het woord alarm denkt iedereen dat er een tornado ofzo over elke stad en dorp in Nederland gaat razen.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd ze kunnen het beter een weer waarschuwing kunnen noemen. Zo van hou rekening met het weer vandaag. :)

11. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dan nog zou een gemiddelde tornado hier wel schade aanrichten maar GELUKKIG zijn de huizen hier iets steviger dan die bouwkrotten in Amerika

12. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Je hebt helemaal gelijk! Maar eigenlijk moet je het anders formuleren. De mensen bij het KNMI moeten het woord alarm niet gebruiken. Het woord alarm staat toch altijd voor dat er iets vreselijks fout gaat, maar blijkbaar snappen ze dat niet bij het KNMI.

13. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    alarm
    [zelfstandig naamwoord]

1. waarschuwing dat er gevaar dreigt.

Het probleem ligt meer aan hoe mensen het woord alarm interpreteren. Een andere naam zou misschien wel goed zijn. Maar los daarvan, ze kunnen nooit voorspellen hoe erg en waar het gaat stormen, daar is het weeralarm voor bedoeld, een waarschuwing dat er gevaarlijke situaties kunnen ontstaan.

14. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Weer alarm of niet, ik was zeiknat toen ik van mijn werk weg reed. Verder is het een hoop angst dan regen. Bij het meer waar wij altijd heen gaan hingen allemaal papiertjes dat er tussen half vier en vijf heel veel regen en onweer kwam en dat we dan zo snel mogelijk naar huis moesten. Alleen de zon scheen 8)

15. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Me buren zaten zonder stroom terwijl ik gewoon rustig zat te xboxen en op de pc zat :lol:

16. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Het is intresseerd me echt niet wat voor weer het wordt want wij hebben godzijdank geen tornado's en zo.
    Maar nu kon ik NAC - Villareal niet kijken want om de seconde viel hij 5 seconden weg.
    Kut onweer.

Laatst bewerkt: 21 aug 2009
  17. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Als dat alles is:emo:

18. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  19. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Ineens vet harde hagelbui en onweer hier. 8)

20. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Begint hier ook te rommelen :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina