1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Weer

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hybrid, 3 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Idd, ik moet nog weg straks!

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    De tering wat een sneeuw.

3. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn zus moet uit Nijmegen komen, maar nu zijn ze aan het werk aan het spoor. Hoe ze dat willen doen in een sneeuwstorm? Geen idee.

Maar goed dat ik niet weg hoef.

4. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Alle sneeuw moet hier heen! 3 meter of 10 meter boeien:+

5. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Hier schijnt (nog wel) het zonnetje:+

6. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Hier is het echt enorm aan het sneeuwen! Mooi kut, want ik moest eigenlijk met de auto weg. Alleen dat is echt niet te doen nu! Dan maar met de trein:)

7. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Haha wat een weer vandaag. Keiharde wind en gewoon een sneeuw storm van 9 tot 11. Ligt een lekker pak sneeuw en op plekken waar het tegenaan is gewaaid heb je wel 20 cm. Normale plekken ligt nu zo'n 8 tot 10 cm.

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Er ligt echt focking veel. Helaas moet ik zo nog weg. =(

9. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Net genomen op de markt hier in Leiden:

10. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Hier in rOzenburg is door die *****sneeuw alle stroom uitgevallen... Ziet er wel mooi uit ^^.

11. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hier was er vanochtend een sneeuwstorm en is er in een paar uurtjes dik 10 cm gevallen.
    niet normaal! :)

12. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    KNMI waarschuwt voor gladheid
    4 december 2010*- Vandaag sneeuwt het in het hele land enkele uren, waarna vanavond een nieuw nog actiever gebied met neerslag volgt. Dan gaat het opnieuw sneeuwen. Uiteindelijk gaat de sneeuw over in regen en kan het vanavond en vannacht ook glad worden door ijzel. Bovendien gaat het in de loop van de dag vandaag steeds harder waaien. Het wordt dus een weekeinde vol winterse ongemakken. Blijf de weerwaarschuwingen in de gaten houden!

Word dus nog leuk vanavond.

13. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Zul je zien, de hele dag komt hier niks en vanavond begint het hier te sneeuwen. Ik heb dingen te doen vanavond!!

14. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Net terug van gisteravond, ben maar bij een maat blijven pitten. Het was geen pretje op de terugweg met de auto, winterbandjes, Toyota Yaris en geen ABS. Ging nog bijna een keer fout toen ik iets te hard wilde optrekken, en ben per ongeluk door rood gereden :+

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Wat een sneeuwstorm vandaag. Heeft echt dik tussen de 10 en 20 cm gesneeuwd.

16. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Zeker. Helaas kunnen we nu niet naar mijn familie vanavond, maar zometeen even een epic sneeuwballengevecht :+

17. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Op de site van KNMI stond vanmorgen dat er tussen de 2 en 5 cm zou vallen. Volgens mij is het op veel plekken meer dan dat geworden.

Morgen word het alweer 6 graden in het westen. Komt goed uit, alles mag dan wel weer weg zijn.

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    En het erge is, het is pas 3 December 8). Ben benieuwd naar aankomende maanden. Zometeen weer naar buiten, was net even gestopt maar nu is het alweer dik aan het sneeuwen. _O_

19. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Fuuu, ik moet morgen ergens heen met de trein. Eens kijken hoe de NS denkt over dit weer... :9

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Vanavond naar Ajax vanaf m'n werk.. dat wordt echt haasten als de pest aangezien ik pas om kwart voor 6 klaar ben. Normaal is een uur tijd om daar te komen peanuts, maar met dit en het ov..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina