1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Werk, Inkomsten & Ervaringen topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Danger, 15 okt 2008.

1. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, loon gaat niet omhoogd, het wordt gewoon inclusief vakantiegeld en tantième. Dus eigenlijk schiet je er vrij weinig mee op..

2. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Heb het een keer ergens gelezen in een topic dat je was gevallen ofzo :+
    Ik heb tijdje voor CC gewerkt en kreeg 10 euro per uur, excl bonussen.

3. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Callcenter is prima te doen, afhankelijk van wat je moet bellen. Ik heb zelf tijdje gewerkt voor 9,25 per uur, en ik hoefde alleen warm bellen te doen. Dat houdt dus in dat mensen al lid zijn van hetgeen waarvoor je belt, en dan moet jij ze overhalen om bijv. hun donatie met 1/2 euro per maand te verhogen. Ik moest voor Amnesty/WNF bellen, en dat is niet erg moeilijk! Je belt ook nog eens onder een andere naam etc. :+ Dus no harm done, alleen me eerste belletje was ik echt zenuwachtig.

4. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Ah das ook bij ons zo :)

Gewoon je bruto loon * 1,27 doen :cool:

Vind het op zich wel lekker.....je weet precies wat je verdient. Ik heb liever 600 euro in het jaar uitgespreid dan het in 1 keer krijgen, weet niet waarom :)

5. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Weet niet precies hoe het zit, maar ik heb toch liever op deze manier. Dan weet je tenminste wat je eraan hebt.

6. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik werk full-time bij de dixons. Verdien marktconform salaris. Plus elke maand een flink bedrag aan premies. Als bijbaantje is het ook leuk om te doen voor de scholieren.

7. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Hee, jij hebt bij Ditmeijers gewerkt. :cool: 8)

Hans Verbeek ftw. :D!!

8. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Hoe oud moet je daar voor zijn en moet je daar enige ervaring voor hebben? Dat lijkt me namelijk erg leuk werk.

9. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Ze willen het liefst dat je een studie detailhandel gevolgd heb.(MBO) Maar als je een HAVO diploma hebt, of nog bezig bent met een HAVO/VWO Diploma is dat ook geen probleem. Je moet communicatief erg goed kunnen functioneren, en je moet veel affiniteit hebben met de producten die verkocht worden.

10. RdG

RdG lettss gooo

Leuk Bevonden:
    1
    Ik werkte eerst 11 uur per week voor de Albert Heijn maar,nu maar 6 uur omdat,mijn rooster van me school is verander.
    Ik verdien 3,78 per uur en ben 17 jaar.
    Ik vind wel dat het al een beetje gaat vervelen het vakkevullen maarja.
    Ookal werk ik er pas 3 weken.

Weet iemand nog wat leuke baantjes??

11. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    oo dan krijg je binnenkort ook all-in loon.. (vakantiegeld, winstuitkering etc. verspreid over de 13 periodes)

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Lekkere dingen bakker _O_
    4,84 per uur (16 jaar)
    x 1,34= 6,40 omdat het in de nacht is. van vrijdag op zaterdag werken en dat is elke keer ongeveer 50 euro per week :).

13. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Hoeveel verdien je ong. als dynabyte medewerker? en wat zijn de eisen?

14. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Haha, ik vraag of ik extra mag werken bij de Appie (ja ik moet sparen voor vakantie) gaan ze dit zeggen: We houden je even een paar weken in de gaten en dan beslissen we. Vroeg niet eens wanneer. Domme hoer.

15. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik zoek wat anders. Kan niet extra werken en vind me inkomsten nog vrij laag.

Zijn er nog aanraders? :+ Iemand bij mij in de klas had het over de bieb voor 7 euro per uur ofzo.

Wil dinsdag/donderdag avond en woensdag middag. wel 6euro per uur ofzo. Ik zoek dus die goeie goeie banen :+

16. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
  17. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Meh weet niet, liefst gewoon chille baan. dinsdag/donderavond niet later dan 11uur btw :+

18. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Callcenter:9?

Of ga bij Streetwise werken.. Krijgen je ouders wel geen kinderbijslag meer maar je begint met een tarief van 7 euro ofzo maar na een tijdje verdien je al bijna 10 euro per uur en per klant die je binnenhaalt krijg je nog eens 3/4 euro binnen. Is na school en soepele werktijden.. Ga je moet busje oid naar een stad toe daar langs de deuren en klanten inschrijven om maandelijks te doneren voor (nu dan) Astmafonds. 2 Vrienden van mij zijn daar nu captain (moet je groep leiden, zijn allebei 17;)) en die verdienen nu 600/700 euro per maand voor 2x per week (verschilt, soms ook 1x als ze geen zin hebben;)) avondje na school werken;) 16.00-21.00 en verdienen nu bijna €20 per uur. Maar dat bedrijf is landelijk dus moet je gewoon ff googlen naar streetwise.. Ik hoor wel dat het enorm kutwerk is (vooral 's winters) maar als je beetje dik kan verdienen en mensen goed kunt overhalen om zo gek te zijn hun in te schrijven voor maandelijkse donatie, goud geld;)..

Laatst bewerkt: 20 feb 2009
  19. Menace_1981

Menace_1981 Run & Gun

Leuk Bevonden:
    0
    Naast het feit dat je op deze manier leuk geld kan verdienen, ontwikkel je bepaalde competenties waar je de rest van je leven van kunt profiteren.
    Denk aan: communicatieve/contactuele vaardigheden (zeer belangrijk), omgaan met weerstand, overtuigingskracht, persoonlijke presentatie etc.

20. Acolyptus

Acolyptus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook op zoek naar een baantje, het liefst iets waar je veel mensen om je heen hebt en iets waar redelijk veel communicatie bij betrokken is. Ik zat zelf te denken om in de bediening van een restaurant te gaan werken, maar dan kom je echt op laag loon uit en daar zit ik nou ook niet echt op te wachten. Iemand anders enig idee? Ik ben trouwens 17 jaar.

Deel Deze Pagina