Het Werk, Inkomsten & Ervaringen topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Danger, 15 okt 2008.

1. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee volgens mij is het echt het absolute minimum, het is zelfs verboden minder te vragen.8)

2. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    @Zeepsop

Ik heb als 16jarige veel beter werk (althans vind ik zelf). Ik moet elk weekend post bezorgen voor een kinderdagverblijf. Maar verdiend echt wel iets van €7,- per uur of zo.

Maar volgens mij zijn er wel meer bedrijven die hun eigen post bezorgers hebben. Maar ik weet iig niet of die ook zo veel als mij verdienen. Dus ik zou zeggen zoek daar maar eens naar.

Ik had ook gehoord dat je soms wel goed kan verdienen met s'ochtends vrachtauto's schoon te maken. Maar daar weet ik voor de rest ook niet veel van.

Veel succes in ieder geval met het vinden van werk.

3. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm ,ben nu 14 en zoek nodig een baantje :)P
    Folders kan niet meer, heb paar maanden terug en vorige week gevraagd. Ze zoeken niemand. Heb bij Intertoys gegevens achtergelaten en ze zouden iets laten horen. Na 2 maanden NOG niks. En ja je mag vanaf je 14e bij Intertoys werken.

Is er verder nog iets wat ik kan doen? Ik zoek ook iets voor in de vakantie.

4. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag in de familie/kenniskring een beetje rond, op die leeftijd zijn de meeste bedrijven een beetje afwachtend voor ze iemand aannemen die nog zo jong is.

5. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Familie hebben we hier in Nederland niet. Mijn ouders zijn afkomstig van Polen. Ik en m'n broer zijn de enigste Nederlanders ;)

6. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik ga ook niet langer dan één dag werken voor dat bedrag. Eigenlijk helemaal niet, maar ik heb al getekend. Gelukkig om 14:15 al weer klaar.

7. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik zie anders genoeg polen met werk hier in nederland hoor :):

O-)

8. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wist dat het zou komen 8)

9. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Net binnen gelopen bij FRS op aanraden van iemand maar die zaten vol. Ik dacht ik loop ook even bij de Mediamarkt binnen, maar daar stuurden ze me naar de website. En ik moest toch even Daka in dus ik dacht vraag het daar ook even, maar daar moet ik vrijdag terugkomen. vanavond ff wat mailtjes schrijven.

Iemand ervaring met werken bij MM?

p.s. ik zou ook niet zo snel een 14 jarige in mijn winkel zetten.

Laatst bewerkt: 29 apr 2009
  10. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Weet niet of er kassen staan waar jij woont. Maar daar kan je bij de meeste bedrijven wel terecht.

11. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ik doe zelf elke week folders, 5.95 vaste en dan nog 63 cent per 20 kilo ofzo 8)
    Ik ga in de zomer in de bakkerrij werken, weet alleen nog niet hoeveel ik ga verdienen, gelukkig werkt mijn broer daar ook:)

12. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel een ideaal baantje. Werkte in een restaurant eerst een tijd in de afwas en ben nu doorgestroomd naar keukenhulp(voorgerechten en desserts). verdien 5 euro netto per uur en ik ben 16 jaar. Niet verkeerd :).

13. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    werk al 4,5 jaar bij dezelfde baas. ben nu 17,5.

doe Auto's wassen. elke zaterdag(de drukste dag) en word regelmatig gevraagt om in te vallen en of de hele dag te doen(11 uur). verdien 6 euro per uur en dat is Exclusief de fooi(5 euro halve dag, 10 euro hele dag) en exclusief de pizza(als je de middag, of de hele dag doet). de pizza krijgen we dus altijd gratis.. heb het super terrecht..

14. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Zoiets zou ik ook wel willen

15. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet waar je in z'meer woont en hoe oud je bent, maar volgens mij zoeken ze bij de Total in Buytenwegh (bij boederij) nog mensen. Zit je ook al snel aan 6 euro de uur.

16. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Zal wel eens checken. Thx.

17. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik doe precies het zelfde als jij doet. Voorgerechten en Nagerechten lekker werken s'avonds 5 a 6 uurtjes werken en dan redelijk wat geld binnen. Ben nu 18 en verdien daar 8 euro per uur. Kan me niks beters wensen

18. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Nou, vandaag in de vleesfabriek gewerkt. Het was 'geweldig' :emo:, in het begin simpel werk. Beetje vlees in een doos doen, waar mijn handen er zowat afvroren. Daarna mocht ik vlees in plastic sealen en dingen op een lopende band gooien. Dat viel nog mee, daarna mocht ik toch nog de taak omschrijving gaan doen: saté prikken. De mensen die er 's ochtends mee bezig waren hadden er geen fuck voor gedaan. Dus mocht ik lekker gaan overwerken. Wat ook nog is niet betaald word. :mad: Dat alles voor een luttele 2,78 in het uur. One day stand.

Vanavond lekker weer naar mijn originele baantje in het restaurant. Lekker afwassen en goed betaald krijgen. Hopelijk binnenkort ook doorstromen naar de bediening. :)

19. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Gewoon nooit voor een uitzendbureau werken.. de meeste strippen je loon tot het minimum wanneer ze kunnen =(

Werk zelf nu al bijna een jaar op een shell station langs de snelweg.. heb het er redelijk naar m'n zin maar soms is het nog best hard doorwerken/gezeik aanhoren als je te snel klaar bent (ook al is het wel allemaal redelijk in orde 8)) Verdien netto iets van 5 euro maar dit verschilt aangezien je voor een bepaald aantal uren 35% extra krijgt en voor andere weer 13% ofzo. Ach, ik kan niet klagen, behalve over de tijden.. ochtend dienst begint op z'n vroegst om 5:30 :eek: en late dienst begint op z'n vroegst om 13:30 en is op z'n laatst om 1:00 klaar 8)

Laatst bewerkt: 1 mei 2009
  20. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik ga ook voor de zomer proberen om in de kassen te werken hier in de buurt. Dan verdien ik 4,84 per uur. Dat gaat ook niet via het uitzendbureau. Andere kassen waar ik eerder heb gewerkt krijg ik dan 3,84. Dus hopelijk kan ik bij die andere, daar moet je ook 16 voor zijn.

Deel Deze Pagina