1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Werk, Inkomsten & Ervaringen topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Danger, 15 okt 2008.

1. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Ik doe ook folders krijg 5.03 vast per keer + gewichtstoeslag, alleen ik wil hiermee stoppen, maar weet ik geen ander werk ben nog lang geen. 16 :mad:

iemand ideën? *)

2. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Probeer om ergens in een keuken te gaan werken. Ideaal, doe ik ook. Beetje afwassen en af en toe helpen in de keuken. Uiteindelijk misschien doorstromen naar de bediening of zo. Misschien moet je dan zwart werken, but care.

3. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    mijn moeder zegt dat dat heel heel heel zwaar is :+ 8)

4. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Daka moest ik zaterdag beschikbaar zijn :mad: Dus dat valt af. Twee open sollicitaties sturen vanavond en misschien even kijken of ik bij een restaurantje kan werken. Ik zou echt graag keukenhulp zijn, maar ik wil niet beginnen als afwasser :+.

5. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Albert Heijn?

6. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12

ben ik nog te jong voor :{

7. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de AH waar ik werk zijn er ook functies voor 15-jarige, dus je kan het altijd proberen. ;)

8. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat hij 14 is?
    Heb zelf hetzelfde probleem.

9. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Je kan anders ook een kwekerij proberen, daar werken ook mensen van 13 jaar. Mag je alleen niet zo heel lang, maar het betaald redelijk.

10. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    volgens mij is er geen kwekerij ofzoiets bij ons in de buurt :{

11. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Gast, vakkenvullen hoef je echt maar 13 voor te zijn hoor. Gewoon leuk briefje sturen naar de supermarkt bij je in de buurt, het lijkt me sterk als je niet aangenomen wordt. :thumbs:

12. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Minimaal 15 voor vakkenvullen. Schoonmaken oid mag vanaf 14 @ AH en dus waarschijnlijk ook in andere supermarkten. 12/13/14/15 is echt een krantenwijk leeftijd!

13. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    M'n broer heeft vanaf z'n 13e tot z'n 18e bij de C1000 hier gewerkt. Het lijkt me dat de meeste supermarkten het echt niet zo nauw nemen met de leeftijd.. 14 is gewoon een geschikte leeftijd om vakken te vullen.

14. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Ik heb het vroeger ook gedaan en bij ons in de keuken kon het vooral erg warm worden. Dit is in de meeste keukens wel het geval, maar toch..
    En ja soms was het behoorlijk door werken, dan kwam je binnen om 16:00/17:00 en dan stond er toch een berg aan pannen en zooi. Vooral bestek is heel fijn om te doen :+

Maar het was wel altijd heel gezellig, later ben ik in de bediening gegaan en dat was ook goed te doen. Uiteindelijk 7,5jaar bij dat bedrijf gewerkt :)

15. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Bestek is het makkelijkst! Gewoon in een bak gooien en klaar :+

16. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Ik heb vroeger verschillende baantjes gehad.

Aarbeien plukken -- een maand gedaan toen was ik t spuugzat, deed er ook veel opetenO-)

rozen plukken -- 1 dag gedaan toen al ontslag genomen wat is dat kut en slecht voor je rug zeg

poetsen in het ziekenhuis -- was wel lache, deden we stiekem in het mortuarium kijken of er lijken in die vriescel lagen. Heb er nooit een gezien. Na een maand ben ik overgezet naar poetser in een groot metaalbedrijf: stork. Daar was het 1 en al lol. Ik moest altijd van 17.00 tot 19.00 uur werken elke avond 5 dagen in de week. Dit verdiende toendertijd 15 gulden per uur. Best veel voor iemand van 15 jaar.

Heb ook nog enkele jaren bij het bedrijf van de pa van een maat van me gewerkt. Dat was vooral inpakwerk. Altijd naar mn zin gehad daar.

17. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Ik moest het wel afdrogen, anders komen er allemaal van die vlekjes op. (Bediening moet het bestek wel poleren, maar toch).. :+

18. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    ik ga denk ik volgende week naar c1000 hopend dat ik word aangenomen :9

19. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb ook gesoliciteerd bij de jumbo bij ons,(ben 14) en ik werd niet aangenomen en er werd mij het advies gegeven om te solliciteren als ik 15 was.

20. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hoe verdient bedienen bij een restaurant ofzo?

Ik moet echt even goed rondkijken wat ik allemaal voor opties heb, want volgens mij vallen veel baantjes (met name baantjes in winkels) af doordat ik niet op zaterdag(middag) kan werken.

Heb nu een open sollicitatie naar: Mediamarkt (iemand ervaring mee) en de Bieb hier. Beetje inspiratieloos eigenlijk verder.

Deel Deze Pagina