1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Werk, Inkomsten & Ervaringen topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Danger, 15 okt 2008.

1. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Een maat van me heeft ook zo een wijk waar je om 5 uur voor op moet staan, als het mag ga ik samen met hem dat wijkje doen, alleen nog mijn moeder overtuigen :cool:

2. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Samen zo'n wijk doen lijkt me geen strak plan.. je moet dan alsnog zo vroeg opstaan en dat is het grootste punt van ergernis. Als je eenmaal aan het lopen bent ben je met een uurtje toch klaar, dus dan kan je het beter alleen doen. Anders sta je toch zo achterlijk vroeg op, maar mag je de centen wel door 2 delen ;)

3. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ik ben aangenomen bij de Jumbo\o/
    elke ochtend doe ik soms voor zon gast die dan op vakantie enzo gaat, en ik vind het gewoon te kut om dat langer dan 2 weken te doen:9

Idd, ben het met je eens.
    Toch lijkt het me wel een stuk leuker met zn twee-en. Maar dan zou ik waarschijnlijk toch op den duur afspreken van, ik doe het maandag, woensdag en vrijdag en de andere dinsdag en donderdag en dan weer andersom...

Laatst bewerkt: 14 okt 2009
  4. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Ik ben nogal verslaap gevoelig en dan kan hij het opvangen en andersom.

En het blijft zijn baantje, hij schrijft op welke dagenn ik gegooit heb en hoeveel ik krijg, als ik een keer geen zin heb of verslapen heb is er nog niks aan de hand. + als ik om 8 uur moet melden haal ik het wss niet qua tijd.

5. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Nou zaterdag moet ik voor het eerst werken bij de Jumbo:)
    Vandaag kregen de nieuwelingen een rondleiding etc.

6. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    2 handen vullen, niet lopen kloten en je hebt een relaxed baantje :cool: :+

7. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    :+

vrijdag 6 weken bij Cinestar, relaxt baantje!!! van de ene krijg je te horen 2 weken na het einde van de maand krijg je loon en van de andere pas na 2 maand omdat je nieuw bent loon, en weer 1 zegt elke maand :lol: Echt he en kan het geld nu zo goed gebruiken :lol:

8. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de AH hier heb je nu een norm die je moet halen, haal je die 3x niet (om wat voor reden dan ook) dan krijg je een gesprek met de bedrijfsleider en vlieg je er waarschijnlijk uit. Ik sta na 3 maanden op 2x.:{

9. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga denk ik maar wat promotiewerk doen, iemand hier die daar ervaring mee heeft?

10. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Zo streng waren ze daar niet mee bij "mijn" AH.

Ik heb overigens dinsdag een gesprek bij de hoogvliet. Wou het eigenlijk niet meer doen, maar je moet wat heh. Ondertussen misschien verder zoeken, maar misschien bevalt het wel meer dan toen bij de AH.

11. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb vorige week gesolliciteerd bij de Supercoop. Hoop wel dat ik binnen kort antwoord krijg, ben over 2 weken 15 en wil wel graag werken.

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Iemand hier wel eens bij een callcenter gewerkt? Zoek iets voor op de Zaterdag, en dan ook alleen echt op de Zaterdag. Andere dagen gaat me niet lukken door school en daarna sport en Zondag blijft een rustdag :+. Heel wat mensen vertellen me dat ik perfect geschikt ben voor een callcenter omdat ik goed om kan gaan met mensen via de telefoon. Lijkt me opzich ook wel een rustig baantje, weinig druk en veel hoef ik nou ook niet te doen denk ik?

13. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Gast, die normen hebben wij ook, zelfs als ik ze op 125% zet halen mijn jongens het nog.

("Mijn jongens" Wat klinkt dat goed :+ )

@Fiasco: Ik heb 6 maanden bij een hypotheek callcenter gewerkt. Moest onbekenden bellen voor afspraken.

Had een belscript enz. en vond het verschrikkelijk. Enige wat mij op de been hield was de 5 euro per uur die ik kreeg als 16-jarige.....

Laatst bewerkt: 22 okt 2009
  14. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Norm alsin dat ze een bepaalde hoeveelheid af moeten hebben?

15. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf niet bij een callcenter gewerkt. Maar het is me verteld dat de druk juist wel groot is bij callcenters. Je moet je targets halen. En je moet mensen om kunnen lullen. Veel mensen vinden het een kut baan. Omdat je de hele dag door mensen aan het opbellen bent die er niet op zitten te wachten.

Heb er zelf over nagedacht en dus beetje research gedaan. Het enige voordeel wat ik kon vinden is het salaris :+. Als je het goed doet kan het ook goed betalen. Maar rustig zal je het echt niet hebben.

Als je alleen de zaterdag kan werken moet je ook eens aan TNT post denken. Zaterdag medewerkers verdienen veel daar. En het is opzich een flex baantje. Je begint eerst binnen met post sorteren, wat simpel werk is. Maar als je gezellige collega's heb is de tijd zo om. En dan moet je post bezorgen. Wat ook flex kan zijn, vooral in de zomer. Lekker muziekje op en je ben in no time klaar. Enige nadelen hier zijn de dagen dat het weer niet mee zit :+

Laatst bewerkt: 22 okt 2009
  16. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Aantal colli per uur ingedeeld per pad.

Is bij ons (Plus) landelijk vastgesteld door een adviesbureau

17. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, bij ons word het gewoon gedaan door m'n chef volgens mij. Hij had trouwens een keertje in de zomer 4500 colli besteld en verwachtte ook echt nog dat we het af zouden krijgen, de laatste vrachtwagen kwam 10 voor 8 aanzetten :emo:.

18. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Norm is bij AH ook landelijk vastgesteld volgens mij.

19. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ga naar de Supercoop om te vragen wanneer je antwoord krijgt of of ze het natuurlijk al weten. Dan toon je interesse en zullen ze je sneller aannemen.
    Zo ben ik ook aangenomen bij de Jumbo

20. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Nou ik heb vandaag vanaf 4 uur tot half 8 bij de Jumbo gewerkt vandaag voor het eerst.
    Samen met zo'n gast moesten we gewoon vakken vullen, en later nog spiegelen.
    Vakkenvullen was wel ok, maar dat spiegelen vond ik wel kutwerk.

Ach, ik heb nu wel weer lekker wat geld verdiend:)

Deel Deze Pagina