1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Werk, Inkomsten & Ervaringen topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Danger, 15 okt 2008.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Afgelopen zondagavond zat mijn weekje vrijwilligerswerk dak/thuislozen opvang erop, heb het erg naar mijn zin gehad. Hele interessante en boeiende verhalen gehoord en mensen gezien. Absoluut een compleet nieuwe ervaring opgedaan. Ook zeker weten voor herhaling vatbaar, maar wonderbaarlijk genoeg is er geen plek de hele zomer. Ze hebben zeer veel aanmeldingen gehad.

Nu even een weekje rustig aan doen, want het was toch 2x daags en daarnaast nog een traject..nou ik was echt fucking stuk op het eind van de avond elke keer. Mocht ik dus uiteindelijk toch een vaste vrijwilliger worden bij de opvang, dan zal ik ervoor zorgen dat het 1x daags is en bijvoorbeeld 2 of 3x per week. Ik ga ook eens kijken of er iets te doen is met dieren qua vrijwilligerswerk, zou me erg tof lijken ook. En sure...je verdient er geen klap mee maar je kiest wel zelf voor dat werk, die richting...nieuwe ervaringen, nieuwe mensen leer je kennen en goed voor de CV ook.

2. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Zo ik heb vakantiewerk aangeboden gekregen bij mijn stageplek :) Ik kom hoogstwaarschijnlijk op de verpleegafdeling van het zorgcentrum.

Nu nog even bij mijn huidige bijbaantje vertellen dat ik komende zomer niet zoveel beschikbaar ben :emo:

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Zeur niet, ik moest vorige week 27 uur werken naast school :+

4. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Vandaag langs geweest bij een uitzendbureau voor werk op festivals en dergelijke.

Wat zo relaxt is hieraan is dat ze werk hebben voor mij voor na de vakantie. Als het meezit heb ik straks na de vakantie werk als Steward bij ADO Den Haag. Wel relaxt om naast een intensieve studie (als ik word aangenomen voor de studie :+) een baan te hebben waar je dan één dag werkt en toch rond de 100-120 euro verdient.

Verder even solliciteren voor een administratieve baan en die dan zo'n 25uur doordeweeks en nog een festival in het weekend.

Als het allemaal meezit dus 20-25uur administratief werk in de week en genoeg tijd voor het wk. En dan in het weekend via het "Ado" uitzendbureau een festival meepikken. Moet genoeg zijn voor zo'n 150-200 euro per week hoop ik :+

5. Viper62

Viper62 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Het is jammer dat erg weinig mensen vrijwilligerswerk doen ja, jij hebt nou ook gezien hoe leuk het kan zijn.
    Ik kan natuurlijk makkelijk praten met 2x 3 maanden verlof elk jaar, anders verveel ik me echt kapot maar ik heb het er ook super naar mn zin. Ik help dan op een museumschip mee met de restuaratie, doen we dan met een mannetje of 15 en tis super gezellig en ik leer er ook veel van. En wat je zegt, t staat heeeeel goed op je CV.

6. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ik zeg niks meer:+
    Of toch wel,
    Dikke respect voor Bigkabuto. Ik zou niet snel vrijwilligerswerk willen doen.

M'n baas is echt vaag jonge, ik vraag elke vrijdag vrij en donderdag 17 juni ook en hij plant me gewoon in:confused: Hij heeft al gezegd dat hij er rekening mee zou houden (which means; oke je bent dan vrij)

7. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Deden ze bij mij ook (AH) en toen gingen ze mij de hele dag stalken en zeggen dat ze niet hadden gebeld. Toen maar weg gegaan 8), was goed gekomen als ik gewoon er naar gevraagd had, maar was niet echt mijn ding.

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Doen echt zo weinig mensen vrijwilligerswerk dan? Want bij de dak/thuislozen opvang kunnen ze deze zomer gewoon geen mensen meer aannemen want er zijn zeer veel aanmeldingen :). Bizar veel.

9. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Weet iemand nog wat (leuke) vakantiebaantjes voor een 15 jarige?

Iddink -> 16 jaar+
    Ochtendkrant -> Lijkt me zo kut om elke dag vroeg op te moeten staan

10. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Zwembad/speeltuin?
    weekkranten?

11. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Zoek zelf ook :mad:

Ik ga denk ik bij de AH of Jumbo solliciteren, maar ik wil niet in eeeen supermaaarkt :mad:

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Ik moet ook wat zoeken voor de vakantie, van Eplaza helaas niks gehoord. Moet echt wel werken in de vakantie ofzo, ga me anders dood vervelen en nutteloos doen.

Deze vacature;
    Wij zijn een Broodjeszaak in hartje amsterdam en zitten tussen allerlei coffee shops en de wallen wij hebben dus veel verschillend klanten en is dus altijd erg gezellig. Wij zijn geopend van 6.30 tot 3 uur snacht's. Wij zoeken medewerkers fulltime en partime. De functie van het werk is lekkere belegde broodjes maken zoete broodjes bakken en die natuurlijk zo goed mogelijk te verkopen!!

:lol:

Laatst bewerkt: 9 jun 2010
  13. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Absoluut niks met kranten, was er na 2 maanden al ziek van :lol:
    Zwembad gaat niet lukken, speeltuinen hebben we hier ook niet veel.

14. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet ook vakantiewerk vinden, makkelijkste is gewoon bij een supermarkt maar ik erger me echt aan de organisatie/leiding gevenden. Altijd laat weg etc, altijd foute uitbetalingen en altijd proberen ze je sneaky meer werk te laten verrichten. Heb geen zin om dat allemaal weer mee te maken dus houd supermarkt werk maar op een noodplan mits ik echt totaal niks kan vinden.

15. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    heb 4 jaar folders gedaan en 1 week kranten 's ochtends, geen aanrader :+

16. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Super de Boer op de Bellestein. Dan kom je bij mij te werken:+

Ooh, je mag alleen komen als je ook daadwerkelijk doorwerkt, anders blijf je maar weg:+

17. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Oh dan heb je misschien mijn broer gezien (werkt bij de Bakker Bart daar) :+
    Is ook een idee ja, wel wat ver weg.
    Bij de Action hier kan ik volgens mij sowieso werken, alleen daar werken hier alleen maar (oude) buitenlanders die geen NL kunnen.. niet echt ideaal.... 8)

18. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Als youngster bij een supermarkt moet je sowieso alle kutklusjes doen:9
    Ik moest vandaag onkruid wieden rondom het filiaal....i mean, wtf?

Maar voorderest is het bij een supermarkt wel leuk hoor, zeker als je aardige collega's hebt.

19. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Wtf dat hoef je echt niet te doen hoor :{, jij bent aangenomen als vakkenvuller. Van m'n teamleider hoorde ik dat je als 15-jarige ook gewoon mag vullen maar dat het dan licht werk moet zijn en dat je niet langer dan 3/4 uur per dag mag werken. Maar omdat niemand de rotklusjes wil doen zoals schoonmaken etc laten ze de 15-jarige die maar doen. :):

20. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Inderdaad, dat gevoel heb ik vaak wel een beetje.
    Maar ik ben gelukkig geen 15 meer:+ maar 16 is ook niet al te oud.

3/4 uur per dag is wel weinig man als 15 jarige, dan verdien je echt niks.

Deel Deze Pagina