1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Werk, Inkomsten & Ervaringen topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Danger, 15 okt 2008.

1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Waarop wordt je dan beoordeeld? Je hebt enorme kwaliteitsverschillen in de ICT maar hoe wordt dit getest? Krijg je dan regelmatig lastige opdrachten zodat ze kunnen zien hoeveel kennis je hebt?

2. burgemeester

burgemeester Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oei, een verhoging van 10% is ook niet mis :) En ze hebben inderdaad niet overal schalen, het bedrijf waar ik nu zit toevallig wel.

3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Nee. Je wordt nergens op getest. Gewoon de indruk die je manager van je krijgt in je dagelijkse werk, hoe je op hem overkomt en wat voor werk je levert.

4. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg net een e-mail waarop ik een baan kreeg aangeboden van één van de grootste oplichters. :emo:

5. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Haha ik kreeg gister een soortgelijk mailtje. Ook van ELS:+

6. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb momenteel een 32 uur contract dat eind april afloopt, mijn werkgever wil dit contract wel verlegen maar dan voor 20 uur per week. Bestaat er een termijn waarbinnen een werkgever dit moet aankondigen?

7. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ze zijn echt lekker bezig in de super waar ik werk. Zonder iets te zeggen, vragen of melden hebben ze mij en nog een aantal andere mensen voortaan op zaterdag ingepland van 6:00 tot 10:00 ipv 8:00 tot 12:00. Erg vroeg maar daar kan ik wel mee leven, ik vind het alleen super irritant dat ze niets communiceren.

Vanavond eens kijken of er over valt te praten zonder dat ze gelijk dreigen met een ontslag, zo raar zijn ze daar namelijk :+

8. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Veel detacheerders en bedrijven kennen een PMP proces waarbij je jaarlijks in samenspraak met je manager je doelen neerzet.

Dit is natuurlijk bij elk bedrijf anders, zo hebben wij (een mondiale EPM detacheerder) een behoorlijk uitgebreid PMP formulier. Deze telt uit mijn hoofd 13 tabs met daarin vastgelegd alle aspecten.

Op basis hiervan verdien je promotie, bonus of salarisverhoging :)

9. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Mag morgen 20 minuten werken en daar 25 euro bruto voor verdienen :D
    Moet afval wegen bij een universiteit in de buurt van Utrecht centraal.

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Mhm, morgen even langs het uitzendbureau voor een vakantie baantje. Heeft iemand hier ervaring mee? En eventuele tips voor een leuk zomerbaantje?

11. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Ik dus niet :)
    2x per jaar gesprek met accountmanager waar een verhoging aan vast zit.

12. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn ervaring is dat je het niet voor het uitkiezen hebt.. lijkt schaars te zijn deze tijd.. zal wel van je regio afhangen natuurlijk.

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik heb wel tips voor niet leuke zomerbaantjes :cool:

Magazijnwerk

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Uitzendbureaus zijn luie flikkers die ook nog eens over hun toeren raken als je ze maar een beetje op hun huid zit en het liefst hebben dat je nooit meer wat van je laat horen zodat zij geen reet hoeven te doen. Succes ermee. :+

15. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Valt wel mee, ik doe nu magazijnwerk. Hangt ook ervan af ook je leuke collega's hebt, maar dat is met elk werk zo.

Dat klopt wel aardig ja :+

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Mijn collega's waren wel cool. Behalve eentje dan, zo'n EO typetje dan naar no-alchohol feestjes gaat en al duizend jaar de zelfde vriendin heeft. Je kent ze wel. Hij naaide me altijd wanneer ik zat te niksen. Komt ie aankakken met z'n stomme moraalpraatjes en mij verraden bij de leiding. Dankzij hem moest ik me steeds op de wc verstoppen als ik zin had om ff te luieren. :mad:

Laatst bewerkt: 13 apr 2011
  17. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Ja, je krijgt zwaar te weinig betaald via een uitzendbureau. Heb ooit 2 maanden bij een bakkerij gewerkt via uitzendbureau, zegt mijn baas: tja volgende keer moet je even meteen ons bellen, dan krijg je bijna het dubbele betaald. Sindsdien nooit meer bij een uitzendbureau geweest, stelletje uitbaters. :emo:

18. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Vandaag moest ik dus derven, alles wat in de kantine staat maar niet wordt gebruikt moet ik sorteren en wegen om de verspilling te meten en de resultaten door te geven aan een onderzoeker voor de cateringbedrijven, de catering waar ik het moest doen dacht ik het morgen moest doen en had dus alles al weggesmeten8)
    Ik heb dus precies niets gedaan en in een half uur 25 euro verdiend:+
    Volgende week mag ik het weer 2x doen :)

19. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee/tips wat voor een werk je kunt doen als je alleen de maand mei beschikbaar bent?

20. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Uitzendbureau misschien?

Deel Deze Pagina