1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Werk, Inkomsten & Ervaringen topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Danger, 15 okt 2008.

1. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Je hoeft echt niet met een hakmes de kopen eraf te slaan hoorn, je hangt ze aan een haak en de rest gaat vanzelf.

Google is your friend:
    "In het slachthuis worden de kippen ondersteboven aan metalen beugels gehangen. Zo gaan ze naar het elektrisch geladen verdovingsbad. Nadat ze zijn verdoofd, gaan ze naar de slachtmachine waar ze onthoofd worden. Terwijl ze doodbloeden.......etc."

2. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bloemengroothandel vrachtwagens inladen en lossen en deze wassen. Dak- en Wandbeplating, nouja wat dat werk is hoef ik niet uit te leggen mag ik hopen.

En af en toe schrijf ik voor wat websites codering opnieuw. Daar ga ik komend jaar proberen zelf wat in te starten aangezien ik hier ook voor studeer.

3. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Verkoper bij Pepperminds in Amersfoort. Beetje krantenabonnementen verkopen aan mensen op straat. Dus ja, ik ben een van die irritante mensen die je het liefst wil ontwijken ;) Maar het verdient wel zo'n 100-120 euro per dag voor 5,5 uurtjes werk.

4. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Van alles wat bij Stichting Humanitas. Help vooral in een verzorgingstehuis op een afdeling met dementen, om een man te begeleiden die de ziekte van Pick heeft, en daardoor voor andere bewoners gevaarlijke situaties zou kunnen creeeren (de andere bewoners snappen er natuurlijk ook niks van). Hij is namelijk aardig sterk.

Verder doe ik daar in de vakanties vooral thuiszorg, huishoudelijk :)

Ik kan ook gebeld worden voor werken in de keuken van een van de 13 verzorgtehuizen, voor werk op de administratie enz.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Beetje matten met een bejaarden, nice :D.

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Studentassistent niet geworden of nog niets gehoord?

7. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben 1,5 jaar vrijwillig werkloos geweest, maar sinds april loop ik scriptiestage :) (400eu per maand, 4 dagen, doe niks voor het bedrijf, schrijf alleen m'n eigen scriptie waar ze uberhaupt niks aan hebben :thumbs: )

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    400€ bruto?

9. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    godver nog steeds niks gehoord, zou het woensdag horen. Hoorde van een studiegenoot dat hij woensdagavond wel een mail heeft gehad, en dat ie afgewezen was. Ik snap er niks van, lijkt wel alsof ze me totaal vergeten zijn. Heb gistermiddag ook al gemaild, nog geen reactie op gehad. Ik word echt gek :mad:

Net maar even naar profs ander mailadres gemaild...

Laatst bewerkt: 1 jul 2011
  10. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Dit, alleen dan in een kleiner bedrijf. Eén zaal en plek voor 60 á 70 man in het restaurant. Word ook bijna niet gehaald. Wel heel gezellig, veel vaste gasten, leuke collega's. Ben ook overal in zet baar. Afwas, keuken, bediening, 's ochtends bedden verschonen, lunch draaien, diner draaien. Heel fijn. Zeker nu er veel medewerkers weg gaan, veel uren kunnen draaien.

Gelukkig is het bij ons niet zo erg om op te ruimen. Kleine keuken, is met half uur schoon. Alleen in het restaurant is het wel even door werken als je moet opruimen. Krijg 7 euro in het uur betaald, en kan natuurlijk gratis na drinken, gehe.

11. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het werk ook een beetje constant? Lijkt me erg chill als je dat 2 x per week ofzo kan doen en dan dik 200 euro verdient iedere week.

12. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Tja aangezien ik nog door mijn proeftijd heen moet kan ik daar nog niet echt een oordeel over vellen. Ik heb al wel eerder verkoopbaantjes gedaan en het fijne daaraan is dat je gewoon verdient op basis van je inzet. Doe je meer je best, dan heeft dat ook zijn weerslag op je aantallen verkopen en dus je salaris. Met mijn oude baantje zat ik dik boven het gemiddelde, maar dat kan bij de abonnementen natuurlijk altijd anders uitpakken. De beste manier om het te toetsen is denk ik om het gewoon te proberen.
    Overigens weet ik niet of dat werk ook veel in Limburg wordt aangeboden omdat er in verhouding minder stadskernen in de buurt zijn.

13. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Pepperminds is best wel groot en ze lopen ook veel voor goeie doelen. Vergis je alleen niet, het is wel hard werken. Als je niet veel verkoopt verdien je ook weinig en lig je er ook snel uit. Dus het moet je wel liggen. Wel erg gezellig bedrijf om in te werken, heb er paar jaar terug zelf ook gewerkt.

14. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje rare vraag aangezien het ver onder het minimumloon ligt
    Maar het is netto (500eu op fulltime basis)

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    O ik wist niet dat er nog een minimum was voor een scriptiestage. Excuus.

16. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    Idd 8)

Ik heb 40 uur per week stage (voor bijna een jaar) en doe heel veel voor het bedrijf.
    Ik krijg 150 euro per maand, niet veel maar ik ben er blij mee.

Hij hoeft alleen een scriptie te maken voor zichzelf 8)

17. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    40 uur per week stage? Dat is geen stage maar gewoon een full time baan 8)

18. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    True, meeste studenten hebben toch wel stage van circa 40 uur per week?
    Alleen de periode van bijna een jaar vind ik erg lang.
    En daarnaast heb ik trouwens ook nog een bijbaan van 10 uur in de week.

Laatst bewerkt: 1 jul 2011
  19. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Stage is toch altijd 40 uur? 8)

20. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    Dat dacht ik dus ook 8)

Deel Deze Pagina