1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Werk, Inkomsten & Ervaringen topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Danger, 15 okt 2008.

1. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Ja precies, maar eventjes doorzetten:+
    Haha, ja dat klopt8) Tijd geleden, toen ik 14 ofzo was. Ik mocht een keer op de heftruck rijden van de manager, fucking stoer natuurlijk.

Naar voren en naar achter ging prima, ik kon zelfs een bochtje maken.:+ Dus, zegt de manager, pak nu eens die pallet van boven. (was de hoogste stelling) Dus ik de lepels onder de pallet schuiven, en langzaam naar achteren. Alleen toen schrok ik, waardoor ik hard het gaspedaal intrapte, en dus achteruit ging, dwars door een bestelling, tegen de stelling aan, de dozen volgen me om de oren.

En de manager maar lachen, en ik huilen:cool:

2. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is dat toch met mensen die het gas intrappen als ze schrikken. bij mij is met de paplepel ingegoten dat je gewoon op de rem moet drukken, tenzij je op ijs rijdt xD

3. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

haha, ja ik weet niet, het gebeurde toen gewoon. Ben al lang blij dat de manager moest lachen, want anders had ik me nog veel kutter gevoeld denk ik.

4. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Hoeveel verdienen de 15/16 jarigen hier?
    Heb sinds een week een baan (Hoogvliet, vakkenvuller dus) en ze zei tegen mij dat ik 3,54 ga verdienen (Netto neem ik aan).
    12 uurs contract dus volgens mijn hele slimme berekening is dat ongeveer 170 euro per maand, vind ik zelf wel lekker. :9
    Moet zaterdag helaas wel helemaal naar Alphen aan den Rijn voor een cursus, vervoer moet ik zelf regelen dus dat is wel kut.

Laatst bewerkt: 13 jul 2011
  5. Seh

Seh Guest

Echt, ik zou mijn bed niet eens uitkomen voor dat loon wat ze bij de meeste supermarkten voor vakkenvullers betalen. 8) Mijn zusje is net 15, ze wast nu af in een strandtent in Zeeland en krijgt 5 euro per uur.

6. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Met vakken vullen in de Poiesz verdiende ik 5 euro per uur ;)

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Nog steeds geen werk. Serieus, ik ben zo wanhopig. :mad:

*Ziet het niet meer zitten en meld zich voor promoarbeid.

8. Seh

Seh Guest

Vaste baan of vakantie? Voor in de vakantie; horeca. Vaste baan, ook! 8)

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Tja, is idd een optie. Het is leuk werk maar ik zoek iets voor mijn CV. Zal eens kijken of er wat horeca werk is. Salaris is zeker niet zo hoog aangezien veel mensen in de horeca willen werken? Ik geloof dat jij het vooral van de fooien moest hebben?

edit:

lol, dit is ook een optie met mijn rare ritme
    http://mijnvakantiewerk.nl/vakantie...len-werken-wij-zoeken-nachtreceptionisten-125

Laatst bewerkt: 13 jul 2011
  10. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Dat lijkt me best wel chill :p
    Alleen waarom nou weer voor studenten dat ben ik niet meer. :'-(

11. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12

Sinds deze week weer ochtendkrant... verdien rond de 180 per maand voor elke ochtend (behalve zondag) een half uurtje te gooien. In totaal ben ik een uurtje van huis weg

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook voor mijn CV aan het zoeken. Inmiddels redelijk aan het opgeven. Denk dat ik wel tegen de 20-25 sollicitaties heb verstuurd in totaal in de laatste maanden.

Dan maar wat simpelers zoeken, maar zelfs voor een helpdesk en administratief baantje vragen ze om ervaring. Want ik heb natuurlijk zelf nog nooit iemand gebeld. :emo: Geen flauw idee hoe dat moet!

13. Kleenex

Kleenex Zakdoek van het jaar

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ook horeca gedaan en loon viel me niet eens tegen. Vooral niet toen ik 'op papier' bedrijfsleider werd omdat ik als enige een diploma Sociaal Hygiëne had . Goeie tijd:D

14. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb in het verleden enkele jaren bij een bakker gewerkt als bijbaantje, die beviel erg goed. Ik overweeg nu om dit voor vast te gaan doen, zijn er hier mensen die bakker zijn of een opleiding volgen in die richting? En zo ja, welke opleiding raden jullie mij aan, ik las op internet bijvoorbeeld over een combinatie tussen werken en leren. (4 dagen werken en 1 dag naar school)

15. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb t echt helemaal gehad, kan nergens meer een baantje vinden. Was langsgegaan bij de lokale bioscoop en verwezen mij door naar de site, vol vreugde zag ik dat ze mensen zochten. Dus ik informatie gestuurd zat het toch vol.

Supermarkt is niks voor mij, wil graag onder de mensen zijn ( in een supermarkt inderdaad zo maar op een andere manier ). Horeca lijkt me erg leuk alleen hier in de buurt is er weinig te vinden.

Haat het om geen geld te hebben..

16. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Weinig is toch ook iets? Restaurant, lunchroom, cafe.. Die zijn er toch wel in de buurt?

17. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn probleem is dus mijn weekindeling.

Echte werkdagen kunnen donderdag en Zondag avond zijn. Voor de rest ben ik altijd wel bezet..

Ma / Wo / Vr avond basketbal. Zaterdag / zondag wedstrijd ( 2 teams )
    Dinsdag komt vrijwel altijd mijn vriendin maar dan zou ik eventueel wel kunnen werken..

18. Seh

Seh Guest

8) Vind je het dan gek?

Misschien een keuze maken tussen sport en werk, als je perse meer geld wilt.

19. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Iemand ervaring met uitzendbureau?

Kan momenteel niks vinden en wil toch wel echt beginnen met werken, heb bijna geen geld meer. Twijfel om naar een uitzendbureau te gaan, maar dan hoor ik van mensen dat ze je daar allemaal kut bijbaantjes '' geven '' met een loon van 3-, .

20. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Heb ik vroeger ook gedaan, begon met 3 euro in de kassen. Hard gewerkt, wel kut werk, maar wel toffe collega's. Uiteindelijk ging ik daar weg met 5,75 euro in het uur net voordat ik 16 werd.

Deel Deze Pagina