Het Werk, Inkomsten & Ervaringen topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Danger, 15 okt 2008.

1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hoeft zeker niet per se een taxichauffeur te worden , maar vroeg me af of mensen hier nog baantjes weten met een prima uurloon voor iemand van 20.

2. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Ik ben op het moment bezorger bij een shoarma- en grillrestaurant hier in het dorp. Verdien met m'n 19 jaar zo'n 6.25 maar mag al m'n fooien houden. Dus kom eigenlijk niet lager dan 8-9 euro per uur en heb ook wel avondjes dat ik 12 euro per uur verdien. Ligt natuurlijk maar net aan hoe vrijgevig mensen zijn op zo'n avond. Maar 't is prima werk! Ik rijd een beetje rond, doe af en toe wat in de keuken en maak wat pita's klaar of snijd kaas oid. En dan na afloop nog voor 4 euro even wat eten, altijd lekker daar. 't Is denk ik wel tijdelijk want wil binnenkort toch in Utrecht een kamer zoeken en een baantje daar. Maar voor nu is het helemaal prima!

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Jammer dat ongeveer 98% van de bezorgers hier van allochtone afkomst zijn. Heb niks tegen allochtonen verder, maar om nou de enige blanke op m'n werk te zijn gaat me net even wat te ver:+.

4. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Thuiszorg! Beetje schoonmaken en koffiedrinken bij mensen. Verdien ik 10€ pu mee.

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Moet je dan ook bejaarden wassen:+?

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Krijg er trek van:D

7. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    nee daar moet je gediplomeerd voor zijn (verpleger). Ik doe alleen schoonmaken, dingen die voor de mensen zelf te zwaar zijn of fysiek onmogelijk.

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Dat klinkt als een prima baantje. Beetje lullen met de oudjes, maak je hun dag ook weer leuk.

9. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Werktijden zijn ook meestal prima te combineren (op 's weekends na, want dan is er meestal geen werk), mijn vriendin doet het ook. :)

10. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Wou net zeggen. Daarnaast zijn ze doorgaans lang van stof als ze op de praatstoel zitten8)

11. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Callcenter kan wel, maar ik vond het niet leuk werken. De drang om te presteren is vrij hoog en dat is iets wat je op je 16e niet altijd fijn vindt. Betaalt wel lekker!

Nachtwerk buiten de taxi geen optie voor je? Vriend van mij "past" op in openbare gebouwen. Je hoeft weinig te doen, krijgt een korte cursus en verdient prima geld!

Hij studeert tijdens zijn werk :+

Of studentchauffeur, maar daar moet je minimaal 1 doordeweekse dag voor vrij zijn.

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Dat is wel een nadeel , aangezien ik 5 dagen per week op school zit.

13. Seh

Seh Guest

Ja hier bij de Campina verdien je ook goed als je in de nachtdiensten kunt werken. Kan ook in het weekend, misschien daar eens naar kijken. Naar zulke bedrijven die mensen nodig hebben in de nacht.

14. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Oja dat is lastig, en ook de rede dat ik het niet heel veel meer doe. Doe het vooral in vakanties. Bij ons is het ook alleen doordeweeks, en dan kan je aangeven of je 9u-12u of 12(of1:cool:-16(17) beschikbaar bent...

15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat laatste klinkt wel interessant. Heb je een linkje oid?
    Kan zelf zo snel op google niets vinden...

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Nachtwerk kan eventueel wel , maar het liefst niet meer dan 1 nacht per week.

17. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    HEb me net ingeschreven bij studentenwerk.nl.
    Zitten aantal leuke advertenties bij. Zelf net ook op 4 gesolliciteerd.

18. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Zal ff checken, heb destijds gesolliciteerd en moest voor een gesprek + check of je kan rijden met automaat.

Echter was ik toen al aangenomen voor mijn fulltime baan.

edit: gevonden: http://www.easyway.nl/

Je kan dus als Hiker of als studentchauffeur aan de slag. Het laatste is iets voor de oudere studenten, aangezien je representatief richting de klanten moet zijn (sowieso niets voor jou Felix :+ )

Hiker is ook wel relaxed: mbv OV kaart een leasebak o.i.d. ophalen en wegbrengen. Reistijd richting de auto wordt vergoed, evenals de terugreis naar huis.
    Op GOT was er een heel draadje van.

Laatst bewerkt: 28 sep 2011
  19. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Studentalent is ook een goed uitzendbureau. Heb al mijn vrije donderdagen kunnen werken, van de vijf zelfs vier keer bij dezelfde werkgever. Ze betalen iedereen, ongeacht leeftijd, 9,35 euro per uur, dus dat is best netjes.
    En ben een van de klusjes heb ik een hele toffe meid leren kennen.:cool:

20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoezo niets voor mij8)
    Kan gewoon strak in pak en heel professioneel zijn!

Ga igg op beide vacatures reageren top thnks!:D

Deel Deze Pagina