1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Werk, Inkomsten & Ervaringen topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Danger, 15 okt 2008.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Hiker is erg tof. Een vriend van me deed dat inderdaad ook voor easy way en vond het echt een geweldig baantje. Lekker door het hele land cruisen met toffe bakken. :cool:
    Waarom ik er eigenlijk nooit voor heb gekozen is me nog steeds een mysterie. :mad:

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ook gesolliciteerd als hiker , klinkt leuk. Als privechauffeur kan ik helaas nog niet , pas een jaar m'n rijbeijws.

3. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    Miss dat ik er ook op ga solliciteren 8)
    Kunnen we geen xbw koeriersdienst beginnen? :+

4. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Haha gewoon doen!

Straks hebben tegelijk die cursus/testrit en shit haha

5. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Technisch gezien werk ik ook nog voor Easy Way, alleen nooit tijd om te werken.

6. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Waar haal jij 'toffe bakken' vandaan? Ken twee vrienden die het doen en Toyota Prius e.d. noem ik niet echt dikke bakken. :+

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Is it.. A BLUE Prius?

8. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Misschien ook maar solliciteren voor privé chauffeur nu ik dit lees haha

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Het zijn ook niet altijd toffe bakken, maar ik heb hem ook weleens over Audi's en dergelijke gehoord. Misschien is dat meer voor de mensen die er al wat langer werken? Maarja, aan de andere kant was hij later ook privechauffeur, dus het kan zijn dat ik dingen door elkaar haal. :+

10. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb maandagavond nu ook vrij.

Toch maar gesolliciteerd bij de lokale supermarkt. Ze hadden eerst geen sollicitatie brieven meer maar sinds een paar dagen zijn er ze er weer, ik hoop echt dat ik er kan gaan werken, moet namelijk echt weer een baan..

11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm... Wachtrij wegens vele aanmeldingen.
    Zal wars. Wel niets worden.

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Heel XBW heeft zich ondertussen natuurlijk aangemeld. :+

13. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Haha idd. Stelletje ratten!
    Had 't nou maar via pm gedaan Killaz:+

14. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Mijn laatste rit was toch wel een erg dikke bak. Mercedes C klasse. Weet niet precies welke, maar zat aardig wat pk in en pas 25000km op de stand.

15. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe is het werken daar rydan? En deed jij hiken of ook privé chauffeur?

16. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Waarschijnlijk Hiken, de privechauffeurs hebben vaak de auto van de klant. Dat zijn dan ook vaak de dikste bakken.

@flix: Man, op GOT is er een speciaal draadje over easyway 8) :+

@Olie: Op zich is het volgens de meeste heel erg relaxed, veel vrijheid enzo. Je moet alleen echt heel secuur zijn met het invullen van de zaken omtrend de auto zelf om gezeik achteraf (deukje hier en daar) te voorkomen.

Vorig jaar met die hevige sneeuwval hebben een paar hikers de auto mee naar huis mogen nemen, zo had 1 persoon een A6 voor de deur omdat hij niet naar de klant kon komen :+

Laatst bewerkt: 28 sep 2011
  17. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Maar je krijgt dus betaald om een beetje in de trein en bus te zitten en naar locatie te rijden. Ideaal toch8)

18. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    gesolliciteerd voor privechauffeur, moet alleen nog bevestigingsmail krijgen

Laatst bewerkt: 28 sep 2011
  19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Zelfde mailtje gehad voor hiker.

20. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik had nog niet lang genoeg mijn rijbewijs om als privé chauffeur aan de slag te gaan.

Het is heel zelfstandig. Je krijgt een(meestal twee) rit(ten) en die voorbereiding is soms wel irritant (OV uitzoeken, route beetje checken, formulieren printen, aantekeningen) en langdradig. Het rijden zelf is gewoon relaxt, het loon is slecht (6 eu) en het eigen risico rondom zelf veroorzaakte schade kost je gewoon twee dagen werk (75 euro). Denk alleen niet dat dat vaak gebeurd. Bij mij iig niet. Je rijdt ook wel vaak echt auto's met 100.000km op de teller, maar motorisch zijn ze gewoon prima in orde (al voel je ze soms een beetje trillen als je met 140 inhaalt :+).

Al met al is het wel heel leuk hoor, maar je moet niet denken dat je alleen maar gloednieuwe bolides rijdt :+

Deel Deze Pagina